Advertentie | |
|
![]() |
|
Once upon a time.. maakte ik de vreselijke fout om fan te worden van de Kast
![]() THE HORROR!! Echt afschuwelijk, verschrikkelijk, ieh ieh ieh.. en ik meen het nog ook ![]() Maar goed.. denken ze nou echt dat er nog iemand zit te wachten op een Syb- en Nico-loze de Kast (en op dK i.h.a.)?! En Syb en Nico.. lekker boeiend stel ook.. hell Kortom: I care not ![]()
|
issie eindelijk uit de kast gekomen?
![]() *flauw* maar ik kon het altijd wel waarderen.... luisterde er niet speciafiek naar, maar toch.... is het bekend waarom hij weg is gegaan? of lees ik het topic niet goed genoeg?
|
Verwijderd
|
Kijk, nou kan iedereen wel over de kast gaan blaten , wat voor stomme band het wel niet was en al, maar ze trokken wel volle stadions en feesttenten.
Er zijn dus waarschijnlijk ook wel genoeg mensen die er niet blij mee zullen zijn dat ze stoppen? (maar die zullen wel in een andere catagorie vallen dan de gemiddelde SCHOLIEREN.com-er.. ![]() |
![]() |
|
Ik ga liever dood aan cholera dan dat ik naar de kast moet luisteren.
en wat een correcte antwoorden hier 'sneu voor hun fans, jammer voor mensen die ze leuk vonden'. MAAK DIE BAND AF! RAVAGE THEM! Schijtzooi band met die zangre die zichzelf geweldig vond en daarom 34 x dor zijn haar zit te strijken en een beetje pronken met een Fries nummer, ontzettend cliche en makkelijk voor de hand liggend. Daarna overgaan in Engels, nu ze enige populariteit hebben genoten, nu hebben ze een basis en hebben al duizenden fans mee, mooi denken ze, gaan we mooi doen wat we altijd wouden: waarschijnlijk klote engelse shitzooi met belabberd accent-engels gezonden teksten. KUT BAND
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|