Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
- Zwarte broek, beetje heupmodel met licht wijduitlopende pijpen en een persvouw van Only *nieuw*
- Donkergroen truitje met aan de voorkant in dezelfde kleur 3 stroken erop genaaid en een boothals ook van Only *nieuw* - Bruine leren beetje "versleten" riem *nieuw* - Bruine leren puntlaarsjes tot net onder de enkel met een vrij hoge hak, ook van een beetje "versleten" leer - Haar los - Lichtbruine oogschaduw, zwarte mascara - Zilveren horloge - Luchtje: Eternity van Calvin Klein |
![]() |
|
- Zwart hemdje
- Knalrood wollen vest - Wijduitlopende zandkleurige ribbroek - Zwarte sokken - Rood/Bruine Doc's - Zwarte sjaal met rode streep en nog wat witte en blauwe streepachtige dingen ![]() - Staartje Heb zo gesprek bij stageplek ![]()
|
lange spijkerrok, rode panty's, zwartwitte adidas, zwart microfiber hemdje, zwarte longsleeve met v hals, zwarte lange jas met bloem erop van ribbelige stof van h&m. dat is het zo'n beetje.
||
Citaat:
![]() Trouwens, als je denkt zo goed te weten wat ik allemaal schrijf had je allang moeten weten dat ik in bed nooit ondergoed draag... ![]()
|
![]() |
- witte nepallstars (Zeeman)
- regenboog overknees (Hema) - beige ribbroek (Shoeby) - zwart boxershort (markt) - witte kanten bh (Zeeman) - turquoise spaghettihemdje (Zeeman) - zwarte longsleeve (Kruidvat)
|
wit hemdje DKNY
blauw-wit gestreept blousje H&M (beetje kobalt-blauw) babyroze vestje met ritssluiting en capuchon Polo Sport lichte spijkerbroek met paar bloemetjes op 1 been Oilily, beetje uitlopende pijpen wit leren riempje donkerblauwe 'boksschoenen' met 2 witte strepen op zijkant kleine parelknopjes in oren, gekleurd kralenkettinkje om, haar in hoog klein staartje lekker blij (fits my mood ![]()
|
![]() |
Zwarte trui, met erover Dimmu Borgir - Enthroned Darkness Thriumphant Tshirt
![]() was zwarte broek, amar die is erg versleten (terwijl ik hem nog niet eens super lang heb) en is donker blauw.. en Kistjes ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Christelijke Leugens [Deel I] Sweet_Hadar | 1 | 14-03-2004 21:29 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |