Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
* Met mijn voet onder de wc-deur terecht komen en die er dan zo snel onder vandaan willen trekken dat ik een teenkootje eraf gerukt heb. (Ik was nog best klein en bang in het donker en wilde heel snel van het donkere halletje naar de woonkamer rennen waar het licht was. Eh, ja.)
* Heel veel spijbelen zonder ooit straf te hebben gekregen. * Een keer na moeten komen omdat ik tijdens de les de slappe lach had ![]() |
![]() |
|
de eerste keer gleed ik onderuit met mijn fiets en viel ik met mijn boventanden op zo'n houten grote plantenbak. De tweede keer ging mama rechts en ik, die rechts van haar fietste, links. Ik viel met mijn gezicht tussen haar spaken, mijn bovenlip raakte klem en draaide zo ver door dat mijn bovenkaak weer scheurtjes kreeg. En dat 'toompje' aan de binnenkant van mijn bovenlip is niet meer.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb het trouwens voor elkaar gekregen op de middelbare school om gewoon bijna een jaar gym te missen. de eerste weken ging ik nog braaf, maar ik begon het steeds nuttelozer te vinden en mijn leraar steeds enger. dus verzon ik smoesjes, bouwde ik kleine blessures uit tot grote en op een gegeven moment ging ik zonder reden gewoon nooit meer.
mijn ouders zijn nooit ingelicht over dit gespijbel en op mijn eindrapport stond ik een 7 in het eerste trimester, had ik geen cijfers voor de laatste twee trimesters en stond ik gemiddeld een 7 ![]() verder heb ik me bijna nooit hoeven melden of na hoeven blijven, omdat ik vriendjes was met bob, de congierge. ik haalde bloemen voor zijn vrouw, heb een keer als tegenprestatie een rondje om de school gerend binnen één minuut of liet bob me uit de computer halen. verder zorgde hij er altijd voor dat ik goed at, aangezien ik mijn brood standaard weggooide. ik at elke pauze daim, roze koeken, tosti's en broodjes bockworst. goede oude tijd <3 |
![]() |
|
Twee weken uitstel voor mijn profielwerkstuk omdat ik er niet aan gedacht had en opeens ontdekte dat de deadline al over twee dagen was. En dat zonder vrouwelijke charmes!
|
Verwijderd
|
Ohja in de brugklas was ik een inimini schattig elfjarig meisje, en toen kwam ik met veel weg. We moesten voor biologie een brnadnetel ontleden en benoemen en er een mooi plakwerkje van maken, maar ik had de opdracht niet goed begrepen en gewoon een brandnetel geplukt en met plakband in mijn schrift geplakt
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Kraaltje inademen, die kwam klem te zitten ergens op weg naar een long en heeft daar een maand of drie gezeten
![]() Met een fiets over de kop slaan, fikse hersenschudding, overal bloed en dan met een politieauto naar het ziekenhuis en die hele auto onder kotsen ![]() ![]() ![]() Over een laagje ijs op een parkeerterrein fietsen (ik zag niet dat het ijs was, dacht dat het gewoon nat was), knullig onderuit glijden, niet eens erg hard vallen, maar toch een been breken en met een ambulance met sirene naar het ziekenhuis. (Ik was 14 en die sirene deden ze aan omdat ik het leuk vond ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, ik kon ook goed dingen in m'n neus krijgen, maar onze huisarts kwam altijd direct langs en viste het er dan uit
![]() ![]() Toen ik dat kraaltje inademde (met een soort buisje, ik zette het aan m'n mond en haalde heel diep adem) dacht ik nog dat hij er vanzelf wel uit zou komen (want alles wat je eet komt er ook weer uit ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik mis nu nog een klein stukje van mijn voortand, omdat ik nooit met ogen open kon zwemmen onder water. Ik zwom dus op gevoel een baantje met schoolzwemmen, knalde met mijn voortand tegen de rand van het zwembad, en het stukje dat afbrak was vrij klein, dus het was meer gekruimel dan een echt stukje dat ik kon bewaren. En nu is een klein hapje uit mijn voortand.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik kauwde een jaar geleden plots op iets hards en toen knalde er een klein hoekje van m'n tand af, niets ergs, maar de tandarts heeft het wel mooi bijgemaakt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb het voor elkaar gekregen om bij VWO oude stijl eerst een 5 voor het CSE aardrijkskunde te halen en bij de her een 4 ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en ik heb de lenzen van mijn moeder ooit opgegeten. En zo hard tegen een deur aan rennen dat er nu een afdruk van de sleutel op mijn hoofd staat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Tijdens het laatste jaar kreeg ik het tijdens wiskunde voor elkaar geen enkele som te maken maar wel een hoop boeken voor literatuur te lezen. Bij literatuur mondeling echter, wist ik van alles over de symboliek, de achterliggende gedachte etc van al die verhalen, maar ik kon geen enkele naam van personages noemen. ![]() Iets was niet ik maar wel mijn broertje voor elkaar kreeg was in een heel bijzondere schelp (zo een met twee helften maar dan héél groot) iets anders kostbaars stoppen. Toen dat eruit gehaald werd brak die schelp natuurlijk en moest ik heel hard huilen. |
![]() |
||
Citaat:
er komt alleen nooit iemand ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Geen onvoldoendes voor het CSE
![]() ![]() ![]() Frans en Duits heb ik jarenlang onvoldoendes voor gehaald maar op het SE was het ineens toch voldoende.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En met een 1,8 voor CSE leverde dat een 3,6 op. Minimumeindcijfer moest 3,5 zijn, dus met één onvoldoende in mijn profiel N&T slaagde ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |