Oud 26-05-2008, 21:25
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Dat werkte zeker ook toen men jou arrogant noemde?
Oud 27-05-2008, 17:05
Verwijderd
Mijn vinger breken bij het opruimen van spullen bij turnen, terwijl ik bij het turnen zelf nooit iets gebroken heb (en dan mag je van een wonder spreken als je ziet hoe klunzig ik ben)

kaartenhuis van 7 verdiepingen maken

Van de duikplank duiken en daarbij zodanig mijn rug verrekken dat ik nog 3 maanden fysiotherapie nodig had

[aroogante modus] Met een vette keelontsteking de Gross Glockner beklommen [/arrogante modus]
Met citaat reageren
Oud 27-05-2008, 17:20
Sens.
Sens. is offline
* Voor mijn mondeling examen in het 4de middelbaar had de lerares heel erg benadrukt dat we al onze toetsen moesten meenemen. ( Deze toetsen worden bijgehouden door de school aan het einde van het schooljaar)
Ik had ze een week opvoorhand gesorteerd, maar dezelfde dag wanneer mijn pepe me komt ophalen, was ik ze natuurlijk toch vergeten...

* Voor een toets van geschiedenis had heel de klas te weinig tijd (2de middelbaar) daarom mochten degene die nog niet klaar waren even bij de volgende klas gaan zitten ( die dan dezelfde toets moesten maken). Na die toets was iedereen al aan het babbelen tot op het moment onze leraar dat besliste.
Daarna zei hij dat het stil moest zijn en mochten degene die nog moesten verderwerken naar buiten gaan. Een maal buiten was ik toch aan het babbelen met iemand ( niet over die toets ) en de leraar werd boo sop mij en stuurde mij terug buite,. Gezien ik altijd zo braaf ben was ik daar heel erg van gedaan. Daarom liet de lerares die we nadien hadden mij toch verder aan die toets werken. ( ik was een van haar lievelingetjes )
Eigenlijk was ik klaar met die toets, maar ik had iets fout en dat wou ik verbeteren . Grappig dat ik dat nog weetn, want dat is 5jaar geleden
Met citaat reageren
Oud 27-05-2008, 17:22
Verwijderd
ohwja ik heb mijn docent nederlands tijdens mijn eerste nederlands mondeling een verhaal laten vertellen dat een kwartier duurt en vervolgens een 9,5 gehaald voor mijn mondeling 'omdat ik het zo goed wist en snapte, dat het niet nodig was om mij er over te overhoren!'
Met citaat reageren
Oud 27-05-2008, 17:47
Daboman
Daboman is offline
Een prestatie niet van mij, maar desondanks heel bijzonder. Op het damtoernooi waar ik maandag 26 mei aan mee heb gedaan is iemand van 11 jaar ge-eindigd boven spelers die al jaren dammen, nationaal op het hoogste niveau mee kunnen dammen en waarvan 1 recent een meestertitel heeft gekregen. Hij liet echt iedereen achter zich en eindigde op de eerste plek en liet de oude rotten in het vak verbaasd achter zich.
Oud 27-05-2008, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Een prestatie niet van mij, maar desondanks heel bijzonder. Op het damtoernooi waar ik maandag 26 mei aan mee heb gedaan is iemand van 11 jaar ge-eindigd boven spelers die al jaren dammen, nationaal op het hoogste niveau mee kunnen dammen en waarvan 1 recent een meestertitel heeft gekregen. Hij liet echt iedereen achter zich en eindigde op de eerste plek en liet de oude rotten in het vak verbaasd achter zich.
Wow
Met citaat reageren
Oud 27-05-2008, 18:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb twee keer mijn bovenkaak gebroken.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2008, 18:09
Uice
Uice is offline
Deed dat pijn?
Oud 27-05-2008, 18:17
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Eh, ik denk het wel. De eerste keer was ik twee en de tweede keer was ik vijf.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2008, 18:19
Verwijderd
* Met mijn voet onder de wc-deur terecht komen en die er dan zo snel onder vandaan willen trekken dat ik een teenkootje eraf gerukt heb. (Ik was nog best klein en bang in het donker en wilde heel snel van het donkere halletje naar de woonkamer rennen waar het licht was. Eh, ja.)
* Heel veel spijbelen zonder ooit straf te hebben gekregen.
* Een keer na moeten komen omdat ik tijdens de les de slappe lach had
Met citaat reageren
Oud 27-05-2008, 18:19
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
de eerste keer gleed ik onderuit met mijn fiets en viel ik met mijn boventanden op zo'n houten grote plantenbak. De tweede keer ging mama rechts en ik, die rechts van haar fietste, links. Ik viel met mijn gezicht tussen haar spaken, mijn bovenlip raakte klem en draaide zo ver door dat mijn bovenkaak weer scheurtjes kreeg. En dat 'toompje' aan de binnenkant van mijn bovenlip is niet meer.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2008, 18:20
Verwijderd
Aw dat klinkt pijnlijk!
Met citaat reageren
Oud 27-05-2008, 18:36
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja ik heb er niet zoveel last meer van hoor!
Behalve dat ik daardoor een beugel moest en ik geen bovenliptoompje meer heb
Met citaat reageren
Oud 27-05-2008, 21:41
Verwijderd
Toen je twee was fietste jij?
Met citaat reageren
Oud 27-05-2008, 23:00
Verwijderd
Tegen de rand van het zwembad zwemmen en daardoor twee voortanden voor de helft afbreken.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2008, 23:05
Verwijderd
ik heb het trouwens voor elkaar gekregen op de middelbare school om gewoon bijna een jaar gym te missen. de eerste weken ging ik nog braaf, maar ik begon het steeds nuttelozer te vinden en mijn leraar steeds enger. dus verzon ik smoesjes, bouwde ik kleine blessures uit tot grote en op een gegeven moment ging ik zonder reden gewoon nooit meer.
mijn ouders zijn nooit ingelicht over dit gespijbel en op mijn eindrapport stond ik een 7 in het eerste trimester, had ik geen cijfers voor de laatste twee trimesters en stond ik gemiddeld een 7

verder heb ik me bijna nooit hoeven melden of na hoeven blijven, omdat ik vriendjes was met bob, de congierge. ik haalde bloemen voor zijn vrouw, heb een keer als tegenprestatie een rondje om de school gerend binnen één minuut of liet bob me uit de computer halen. verder zorgde hij er altijd voor dat ik goed at, aangezien ik mijn brood standaard weggooide. ik at elke pauze daim, roze koeken, tosti's en broodjes bockworst. goede oude tijd <3
Met citaat reageren
Oud 27-05-2008, 23:05
Verwijderd
en ik ben de efteling binnengekomen door over het hek te klimmen
Met citaat reageren
Oud 27-05-2008, 23:10
Uice
Uice is offline
Twee weken uitstel voor mijn profielwerkstuk omdat ik er niet aan gedacht had en opeens ontdekte dat de deadline al over twee dagen was. En dat zonder vrouwelijke charmes!
Oud 28-05-2008, 10:29
Verwijderd
Ohja in de brugklas was ik een inimini schattig elfjarig meisje, en toen kwam ik met veel weg. We moesten voor biologie een brnadnetel ontleden en benoemen en er een mooi plakwerkje van maken, maar ik had de opdracht niet goed begrepen en gewoon een brandnetel geplukt en met plakband in mijn schrift geplakt ik biechtte dat stotterend en bijna in tranen aan de strenge oude biologieleraar en ik kreeg een 8 ofzo
Met citaat reageren
Oud 28-05-2008, 10:50
Verwijderd
Kraaltje inademen, die kwam klem te zitten ergens op weg naar een long en heeft daar een maand of drie gezeten (Ik was toen net 5.)

Met een fiets over de kop slaan, fikse hersenschudding, overal bloed en dan met een politieauto naar het ziekenhuis en die hele auto onder kotsen (Toen was ik 7, de politieagent zei nog tegen de centrale 'een meisje van een jaar of 5' )

Over een laagje ijs op een parkeerterrein fietsen (ik zag niet dat het ijs was, dacht dat het gewoon nat was), knullig onderuit glijden, niet eens erg hard vallen, maar toch een been breken en met een ambulance met sirene naar het ziekenhuis. (Ik was 14 en die sirene deden ze aan omdat ik het leuk vond )
Met citaat reageren
Oud 28-05-2008, 11:01
Verwijderd
Citaat:
Dat werkte zeker ook toen men jou arrogant noemde?
Men noemt mij nooit arrogant, omdat ik zelden wat zeg.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2008, 11:44
Missy
Missy is offline
Citaat:
Kraaltje inademen, die kwam klem te zitten ergens op weg naar een long en heeft daar een maand of drie gezeten (Ik was toen net 5.)
Dat had ik ook, maar die van mij zat in mijn neus.

Ik heb het ook voor elkaar gekregen om een spijker in mijn hoofd te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 16:29
Lethe
Lethe is offline
Ik heb toen ik 4 of 5 was een strijkkraal in mijn neus gestopt en toen ik 'm eruit wilde halen duwde ik 'm juist verder.
Oud 29-05-2008, 16:34
Verwijderd
Ja, ik kon ook goed dingen in m'n neus krijgen, maar onze huisarts kwam altijd direct langs en viste het er dan uit (Goed, misschien 2 keer gebeurd; een keer een pinda geloof ik en de andere keer had ik een bloempje ingeademd maar die zat zo diep dat hij er niet uit kon; is vanzelf vergaan en opgeruimd )

Toen ik dat kraaltje inademde (met een soort buisje, ik zette het aan m'n mond en haalde heel diep adem) dacht ik nog dat hij er vanzelf wel uit zou komen (want alles wat je eet komt er ook weer uit ). Kraaltje kom er niet vanzelf uit, helaas Het was zo'n kraaltje waarmee je op de kleuterschool van die figuren op een spijkerplankje maakt (dus een plankje met spijkers waar je dan kraaltjes om kan doen). Groen, dat weet ik nog precies
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 17:14
Cherry Springs
Ik mis nu nog een klein stukje van mijn voortand, omdat ik nooit met ogen open kon zwemmen onder water. Ik zwom dus op gevoel een baantje met schoolzwemmen, knalde met mijn voortand tegen de rand van het zwembad, en het stukje dat afbrak was vrij klein, dus het was meer gekruimel dan een echt stukje dat ik kon bewaren. En nu is een klein hapje uit mijn voortand.
Oud 29-05-2008, 17:30
Verwijderd
Over tanden gesproken:

Iets van 2 jaar geleden ging ik finaal onderuit met mijn fiets... en kwam met mijn boventanden tegen de grond. Helemaal niks aan overgehouden.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Over tanden gesproken:

Iets van 2 jaar geleden ging ik finaal onderuit met mijn fiets... en kwam met mijn boventanden tegen de grond. Helemaal niks aan overgehouden.
Wow, geluk gehad

Ik kauwde een jaar geleden plots op iets hards en toen knalde er een klein hoekje van m'n tand af, niets ergs, maar de tandarts heeft het wel mooi bijgemaakt
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 20:46
Verwijderd
Ik ben geslaagd voor mijn VWO-examen met een 1,8 voor het CSE van Wiskunde.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2008, 10:07
Verwijderd
ow jah, ik heb mijn gymnasiumdiploma, maar had een onvoldoende voor grieks
Met citaat reageren
Oud 30-05-2008, 10:09
Verwijderd
Ik heb ook een gymnasiumdiploma met een 4 voor Latijn /
Met citaat reageren
Oud 30-05-2008, 10:11
Verwijderd
hihihihi
Met citaat reageren
Oud 30-05-2008, 10:33
Cherry Springs
Citaat:
ow jah, ik heb mijn gymnasiumdiploma, maar had een onvoldoende voor grieks
Dan is er nog hoop voor mij!
Oud 30-05-2008, 10:33
Verwijderd
ik weet niet of het kan nu. ik had oude stijl en extra vakken...
Met citaat reageren
Oud 30-05-2008, 10:37
Verwijderd
Citaat:
ik weet niet of het kan nu. ik had oude stijl en extra vakken...
Volgens mij kan het wel nog Als je 1 onvoldoende hebt moet het in ieder geval kunnen, misschien kan 't zelfs met twee nog wel (eentje voor grieks/latijn en eentje voor een keuzevak ofzo? ik weet niet of grieks/latijn in het profiel zit of juist erbuiten).

Ik heb het voor elkaar gekregen om bij VWO oude stijl eerst een 5 voor het CSE aardrijkskunde te halen en bij de her een 4
Met citaat reageren
Oud 30-05-2008, 10:46
Verwijderd
Ik had een 4 voor Latijn en een 5 voor een keuzevak idd, deed examen in 2004, dus ttv de tweede fase al
Met citaat reageren
Oud 30-05-2008, 11:38
flyaway
flyaway is offline
Citaat:
Ik ben geslaagd voor mijn VWO-examen met een 1,8 voor het CSE van Wiskunde.
Wtf Had je geen zin om 'm te maken?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2008, 13:39
Verwijderd
Citaat:
Wtf Had je geen zin om 'm te maken?
Dat probeerde ik wel, maar sowieso vond ik wiskunde een kutvak dus erg goed begreep ik sommige stof niet (lees: niet opgelet in de les) en kon ik het amper goed toepassen.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2008, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Ik heb toen ik 4 of 5 was een strijkkraal in mijn neus gestopt en toen ik 'm eruit wilde halen duwde ik 'm juist verder.
dat inderdaad, maar dan geen kraaltje maar een pick-up naald
en ik heb de lenzen van mijn moeder ooit opgegeten.

En zo hard tegen een deur aan rennen dat er nu een afdruk van de sleutel op mijn hoofd staat.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2008, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook een gymnasiumdiploma met een 4 voor Latijn /
Ik had een 8, dat is eigenlijk ook best erg. (stúúúd). Zal wel liggen aan de goede leraar die we hadden.

Tijdens het laatste jaar kreeg ik het tijdens wiskunde voor elkaar geen enkele som te maken maar wel een hoop boeken voor literatuur te lezen.

Bij literatuur mondeling echter, wist ik van alles over de symboliek, de achterliggende gedachte etc van al die verhalen, maar ik kon geen enkele naam van personages noemen.

Iets was niet ik maar wel mijn broertje voor elkaar kreeg was in een heel bijzondere schelp (zo een met twee helften maar dan héél groot) iets anders kostbaars stoppen. Toen dat eruit gehaald werd brak die schelp natuurlijk en moest ik heel hard huilen.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2008, 14:32
trophus
trophus is offline
Citaat:
Ik heb het voor elkaar gekregen om mijn forum te fixen Dat is best raar toch? Ik bedoel, wie kent er hier iemand die ooit een forum heeft gefixed?

Nou dan
Ik heb ook een forum gefixt
er komt alleen nooit iemand
Oud 30-05-2008, 15:49
Verwijderd
Een 3.7 voor mijn centraal examen economie1 in VWO 6
Met citaat reageren
Oud 30-05-2008, 15:50
Verwijderd
Citaat:
ik heb het trouwens voor elkaar gekregen op de middelbare school om gewoon bijna een jaar gym te missen. de eerste weken ging ik nog braaf, maar ik begon het steeds nuttelozer te vinden en mijn leraar steeds enger. dus verzon ik smoesjes, bouwde ik kleine blessures uit tot grote en op een gegeven moment ging ik zonder reden gewoon nooit meer.
mijn ouders zijn nooit ingelicht over dit gespijbel en op mijn eindrapport stond ik een 7 in het eerste trimester, had ik geen cijfers voor de laatste twee trimesters en stond ik gemiddeld een 7
Hee ik ook! Alleen ben ik echt het hele jaar nog geen een keer naar gym geweest. We mochten zelf kiezen wat we bij gym wilden gaan doen en het ene was dan op maandag, het andere op dinsdag, enzovoort. Ik zorgde altijd dat ik op maandag werd ingedeeld, want geheel toevallig moest ik elke week om die tijd naar therapie. Dus had ik een mooi excuus om gym het hele jaar te missen. Van de docent kreeg ik gewoon een 7 als ik elke periode een tekening voor hem maakte en zo kwam ik toch aan een mooi cijfer
Met citaat reageren
Oud 30-05-2008, 15:53
Verwijderd
Citaat:
Een 3.7 voor mijn centraal examen economie1 in VWO 6
Jezus
Met citaat reageren
Oud 30-05-2008, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Dat probeerde ik wel, maar sowieso vond ik wiskunde een kutvak dus erg goed begreep ik sommige stof niet (lees: niet opgelet in de les) en kon ik het amper goed toepassen.
Maar je had dus zo'n school die belachelijk hoge schoolexamenpunten gaf?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2008, 18:38
Daboman
Daboman is offline
Geen onvoldoendes voor het CSE (ik deed atheneum. Dood aan grieks en latijn). Wat stuud toch weer. Maar ook geen cijfer hoger dan een 7

Frans en Duits heb ik jarenlang onvoldoendes voor gehaald maar op het SE was het ineens toch voldoende.
Oud 30-05-2008, 20:02
Verwijderd
Oh, dan een 2.4 voor mij CSE wiskunde in 6VWO terwijl ik een 8 stond.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2008, 20:04
Verwijderd
Mijn punt van Frans van een 4.7 met een toets omhooghalen naar een 5.6
Met citaat reageren
Oud 30-05-2008, 20:40
weetweinig
weetweinig is offline
Als brugger ben ik op een dag 3 keer mijn kluissleuteltje kwijtgeraakt (en daarna nooit meer).
Bij de derde keer durfte ik niet meer naar de concierge.
Oud 31-05-2008, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor. Ik stond een 5,4 gemiddeld voor alle schoolexamens.

En met een 1,8 voor CSE leverde dat een 3,6 op. Minimumeindcijfer moest 3,5 zijn, dus met één onvoldoende in mijn profiel N&T slaagde ik
Met citaat reageren
Oud 31-05-2008, 16:47
Uice
Uice is offline
Citaat:
De examencijfers worden toch sowieso bepaald in samenwerking met een andere school?
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten