Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar er was ook een olie film met een flippende reverend die, geloof ik, Jeremiah Nogiets heette ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Jeetje, vandaag is inderdaad een kutdag. Ik moet voor KCV een stuk tekst verzinnen over de vloer van Santa Prassede in Rome. En daar is geen fuck over te vinden. Hij is gemaakt in de twintigste eeuw, ontworpen door Antonio Muńoz die een stijl gebruikte die "cosmatesque" heette, en ik kan nergens vinden wat dat is in het Nederlands. Er zit een schijf in de vloer van profier gemaakt, en daarin liggen botten van martelaren begraven. Meer kan ik er niet over vinden, en ik moet ongeveer een A4tje maken.
Ik moet een stuk schrijven over mijn eigen politieke voorkeur voor maatschappijleer, leren voor Grieks, een samenvatting maken van geschiendenis vanuit een boek waar de tekst in een soort onbegrijpelijk Engels is, wat ik niet doorkom zonder om de 2 regels een woord op te zoeken. En ik heb een toets wiskunde morgen. Ik heb nu nog welgeteld 6 dagen les en opeens moet alles af! Ik heb spierpijn van die oefeningen aan de ringen met gym gisteren, ik ben vreselijk moe voor iemand die maar 3 uur les had en toch tot 16:25 op school heeft gezeten, dus nu zit ik aan de Redbull en ik vind het echt ranzig en mijn hele kamer ruikt er nu naar.
|
Verwijderd
|
http://forum.scholieren.com/showthre...7#post27663597
Damn, die T_ID is zó debiel dat ik altijd denk dat het stiekem een acteur is die achter zijn computer zit te gniffelen. Maar die act kan hij toch niet jarenlang volhouden? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg #243 Verwijderd | 500 | 17-06-2008 01:20 | |
De Kantine |
De pot verwijt de ketel dat hij saai is #242 Verwijderd | 500 | 16-06-2008 16:39 | |
De Kantine |
In 15 to 20 years, the Saai will have the whip over the Leuk #224 Swlabr | 500 | 08-06-2008 22:24 | |
De Kantine |
Hoe Saai Is De Eenzame Fietser #233 Dinalfos | 500 | 08-06-2008 18:32 | |
De Kantine |
♫ Should i Saai or should i go ♫ #232 Verwijderd | 500 | 07-06-2008 14:03 | |
De Kantine |
Je moeder is saai! :bob: #232 Verwijderd | 3 | 06-06-2008 15:42 |