Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Op de site van Malaysia airlines kan je geloof ik ook nog eens zien wat het maandprogramma is voor de onboard entertainment shit. Ik dacht dat er zo rond de 8 films aanwezig zijn en daarnaast nog series en documentaires.
Als je toch langs Bali gaat moet je eigenlijk wel even de Bali-zoo checken. De toegang is redelijk hoog (iets van 20 dollar) maar het is een hele coole, rustige dierentuin waar je met veel beesten kan spelen die in artis achter 3 dikke muren zitten. |
![]() |
|
Opgestaan, ontbeten, naar vergadering van mn werk gegaan, toen geluncht met Subway broodje, naar huis, gedoucht, heel de middag zitten forummen/internetten en muziek geluisterd en wat gegeten, zometeen avondeten, dan fitnessen met vriendje en nog een vriend en daarna lekker een jointje roken!
|
Verwijderd
|
lekker 2 uur in de trein recht zitten leren, daarna opgehaald van het station door een vriendinnetje, naar m'n huis gegaan en daar wat gedronken. daarna naar school gegaan om sheets te printen, maar volgens mij heb ik ze niet nodig. zometeen verder met iets belachelijks maken, en daar ben ik waarschijnlijk de rest van de avond mee bezig.
|
![]() |
|
Vandaag ga ik voor de 1000e dag aan mijn scriptie, maar het einde is in zicht, eindelijk! Vrijdag mijn zo-goed-als versie inleveren en volgende week vrijdag ECHT. En dan ben ik klaar. Hmmm.
Verder ga ik vanmiddag nog sporten want ik moet in shape zijn voor mijn toekomstige baan bij de politie. En vanavond voetbal kijken, maar eerst (uit) eten met m'n vriendje en zijn vader, want die is 67 maar komt toch in onze kroeg kijken ![]()
|
ik heb morgen mijn belangrijkste tentamen ever en ik ben net weeeeer in slaap gevallen, ik word echt niet goed van mezelf. de planning is om de rest van de dag nog door te leren en vanavond in m'n eentje voetbal kijken
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Zojuist arbeidsvoorwaardengesprek gehad waarbij ik het voor elkaar heb gekregen me een loonschaal omhoog te kletsen
![]()
|
Verwijderd
|
ik had vanmorgen een tentamen van jeugdrecht, en ik heb geen FLAUW idee hoe ik het heb gedaan. daarna een stom project afgemaakt met een klasgenoot/vriendin en bier gedronken. op dit moment MOET ik iets afmaken voor morgen, maar ik heb nog geen zin argh. maar het MOET eigenlijk wel, want anders moet ik vanavond alleen voetbal kijken
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb gewerkt en toen een dikke stoofpot in elkaar gedraaid die nu nog een kwartiertje moet doorstoven. Dat belooft wat te worden! Daarna ga ik naar de kroeg, voetbal kijken. Ik probeer mijn vrienden te overtuigen om naar een andere kroeg te gaan omdat ze daar waarschijnlijk ook op een ander scherm Frankrijk - Italie aan hebben staan, maar ze 'willen niet breken met traditie'.
![]() Daarna alsnog naar die andere kroeg voor biertjes en dan weer naar bed.
|
hahaha ik weet ook nooit waar de umlaut zit.
ik werd vandaag wakker, besloot dat het m'n dag niet was en sliep verder. Gisteren raakte ik mijn schoolpas kwijt maar volgens mij weet ik waar hij ligt, bij de AH to go op station tilburg. fucked. Nou en verder ging ik vandaag maar even lekker klooien met make-up en haarklemmen en toen zag ik er ineens uit alsof ik goed gelukt was. Dus dat was wel weer hoopgevend. Maar verder ben ik vandaag weer vergeten te eten ( ouders op vakantie en ik vergeet meteen dat soort dingen) behalve dan lasagna als ontbijt. hmmkay. dus zo ga ik friet bakken met een stuk of duizend kroketten. OM NOM NOM!
|
Ik werd vandaag 'at the crack of noon' wakker door het geschreeuw van mijn buren.
Dus toen ben ik maar boodschappen gaan doen en heb ik met verse belegde boterhammetjes 'Be Kind Rewind' zitten kijken. Daarna een laminaat vloer gesloopt en geprobeerd op de juiste manier weer te leggen, maar het slopen bleek een stuk makkelijker te zijn dus toen gaf ik 't maar op. Een heuse maaltijd gekookt waarbij meer dan 1 pan nodig was en waar geen gehakt, pasta of rijst in voorkwam. Het was nog smakelijk ook. *schouderklop aan zelf geeft* Nu ben ik eindelijk mijn DVD van superbad aan het kijken onder het genot van een bakje senseo koffie, en ik dig beiden. Mclovin. <3
|
Vandaag gewerkt wat best suf was want er waren weinig toffe mensen. Tijdens dat gevoetbal mocht ik eerder weg dus dat was mooi. Nu mijn nieuwe Johnny Cash plaat luisteren, daarna een afwas doen met mijn huisgenoot en dan biertjes drinken en een film kijken ofzo.
|
jemig ik betrapte mezelf er net op dat ik de film 'you've got mail' zat te kijken en hem nog leuk vond ook, hahahaha. Nou, eerst maar eens m'n mail checken dan!!11!1!!
|
W00t friggin fucking awesome mijn grootste dooie held elvis gebruikt mijn foto's op z'n myspace
![]()
Laatst gewijzigd op 18-06-2008 om 00:24. |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben net thuis en ik ga slapen. Ik had een opblaasbare oranje 'H' op mijn hoofd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben helemaal stuk van vier nachten achter elkaar uitgaan en amper slapen en morgen moet ik naar Oerol. :') |
![]() |
|
Verwijderd
|
^ gefeliciteerd!
![]() ik had net m'n assessment, en ik had een black out en daardoor wist ik niet eens meer het thema waarover ik vragen moest stellen ![]() |
![]() |
|
ik had vanochtend een heel belangrijk tentamen en zat in die zaal stiekem een beetje in m'n broek te schijten maar ik hoop het beste. anders heb ik een beetje een probleem.
daarna m'n nieuwe bril opgehaald die ik nu op heb, alleen word ik er een beetje misselijk van omdat ie wat sterk is ![]()
|
Ik ga 28 juni naar Vietnam, maar ik heb twee dagen daarvoor nog een tentamen en ik moet nog zes SPSS verslagen inleveren die ik stiekem al heb opgegeven, allemaal vriendinnen die ik nog moet zien voordat ik vertrek (moet inderdaad) en besluiten daarvoor jarig te zijn en pff, ik wil gewoon weer lekker hele dagen niks doen en tot vier uur smiddags in mijn bed liggen en me daar niet voor schamen.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Vertel over vandaag 3 Carn | 501 | 03-09-2008 14:38 | |
Lifestyle |
Vertel over vandaag 2 Meatball | 500 | 24-07-2008 14:54 | |