Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb een deadline om 13.00 uur. En ik hou van uitstellen. Uitstellen = win. Dus ja. Ik denk dat het opzich niet nodig is om door te halen. Maar ik heb ook geen zin om te stressen.
|
Ik heb hier een lief, mooi en schandalig ondergewaardeerd liedje voor al mijn mede nachtbrakers, van een lieve meneer genaamd Teitur:
http://youtube.com/watch?v=6Vfp7yPEHw8
|
Deadlines zijn letterlijk dodelijk. Je gaat opeens spontaan allemaal dingen doen die je al de hele tijd had willen doen maar ook uit hebt zitten stellen omdat je er geen zin in had.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat nog gaver zou zijn is werken in een gebouw dat 24/7 open is en dat je gewoon op ieder willekeurig moment kunt binnenlopen en aan je tafeltje kan zitten werken aan iets gaafs. Maar voor zo ver ik weet is zijn er maar twee/drie bedrijven die zoiets hebben. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het enige gave aan deadlines is dat ik altijd zin krijg om op te ruimen als ik een deadline te halen heb. |
![]() |
|
Of dat ik allemaal voorbereidende dingen ga doen om het mezelf zo comfortabel mogelijk te maken tijdens het halen van die deadline, maar dat dat zoveel tijd kost en zo afleidend is dat het juist alleen maar averechts werkt.
|
Of dat je in plaats van een 'layout' te maken voor een verhaal, je een complete website gaat maken, alleen maar omdat je dan denkt met iets 'nuttigs' bezig te zijn en je voor je gevoel legaal niet aan je deadline hoeft te werken
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Haha ja, dat ook. Semi-nuttige bezigheden. Maar ze zijn wel verraderlijk, want op een gegeven moment denk je dat je heel lang heel nuttig bezig bent geweest, terwijl je eigenlijk nog steeds heel veel moet doen. Ik heb ook belachelijk veel informatie voor de paper die ik maandag in moet leveren, want ik heb in totaal meer dan veertig uur doorgebracht in allerlei bibliotheken, maar ondertussen is de zichtbare vooruitgang echt minimaal.
|
![]() |
|
Ik krijg nu ook echt zin om allemaal vette dingen op website gebied te gaan maken. Maar daar heb ik geen tijd voor. En ik weet, dat als ik straks om een uur of 2 a half 3 weer thuis ben, dat ik dan mn bed in plof, en daarna nooit meer zin krijg in de dingen waar ik nu zin in heb
![]()
|
Normaalgesproken zou je vet lang bezig zijn met een opstel van 3500 woorden, alleen al omdat je het steeds uitstelt, maar als het een 'zinloze' post is, heb je het binnen afzienbare tijd getypt. Praktijkvoorbeeld! Noes!
|
Wist je dat ik over 2 uur alweer weg moet naar de uni?
Omdat ik dat heb afgesproken? En dat we dan nog 3 uur hebben om de laatste puntjes op de i te zetten? Dat we die 3 uur wel nodig gaan hebben? Oh wacht. ![]() ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #259 Swlabr | 500 | 29-06-2008 00:29 | |
De Kantine |
Want wie niet sterk is, moet saai zijn! #258 TopDrop | 500 | 28-06-2008 19:33 |