Advertentie | |
|
![]() |
|
Jezus dit meen je niet. Ga een uur voordat ik weg moet die site offline halen zodat ik mn transcriptie niet af kan maken.
edit: Hij doet het alweer. Gelukkig ![]()
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan Laatst gewijzigd op 20-06-2008 om 06:38. |
![]() |
|
Kut, ik moest m'n engels opdracht nog printen. Maar ik was al te laat, dus ik ging gelijk naar de les. Hij geloofde niet dat ik het gemaakt had, maar ik kon het gelijk printen. Nu blijkt dat ik de verkeerde versie gemaild heb, met duisent fouten.
![]()
|
Nounou, wat een nachtbrakers zijn jullie!
Ik heb een helft van mijn praktijktoets vrijwel zeker gehaald, en de andere helft weet ik nog niet, maar als ik dat niet gehaald heb, hoef ik alleen dat ene onderdeel te herkansen, en ik mag sowieso op stage! ![]()
||
Citaat:
![]() Maar ik ehb het nu geprint en ingeleverd, dus dat heb ik iig vast gehad ![]() Zometeen m'n herkansign, maar dat gaat niks worden ben ik bang ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ohja ohja, ik dacht gisteren dat ik weer kiespijn kreeg maar ik keek in de spiegel en uhm, er zit opeens een stuk kies teveel dus mijn verstandskiezen komen door hoera hoera
'Wanneer een verstandskies voor problemen zorgt of kan gaan zorgen, kan de tandarts in overleg met de patiënt besluiten om de verstandskies te verwijderen. Wanneer er geen problemen worden verwacht met het verwijderen van de verstandskies, dan zal de tandarts dit zelf doen. Wanneer de tandarts het verwijderen van een verstandskies als moeilijk beschouwt, zal deze de patiënt vaak doorverwijzen naar een kaakchirurg. Vaak zal van tevoren een röntgenfoto van de verstandskies gemaakt moeten worden, om de wortelstructuur van de verstandskies te kunnen zien.' oh heel leuk |
![]() |
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #259 Swlabr | 500 | 29-06-2008 00:29 | |
De Kantine |
Want wie niet sterk is, moet saai zijn! #258 TopDrop | 500 | 28-06-2008 19:33 |