Oud 23-06-2008, 15:33
Batave
Batave is offline
De wolf speelt nu wel heel erg goed
Oud 23-06-2008, 16:31
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
hmz, twijfel tussen flowtje, lisa en allure v.
Citaat:
flowtje of lisa mag dus kiezen.
Citaat:
mja, dan moet je vragen of flowtjes stem uiteindelijk wel geteld heeft of niet. dan kan allure het ook nog zijn. Ach, wat zit ik na te denken, 1 van de 3 is gewoon de wolf klaar (allure, flowtje, lisa)
Ik denk dat ik toch wel voor Lisa ga.
Oud 23-06-2008, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat ik toch wel voor Lisa ga.
Maar dat ze steeds 3 namen roept moet toch al genoeg zeggen? Ik snap echt niet dat je er nu zo vanuit gaat terwijl je hebt meegekregen hoe ze al vanaf het begin deed. En nu doet hanneke ontzettend vaag, zoals je zelf ook al zei. Ik wil verdomme niet dood door zoiets stoms Ik heb al heel snel op fantome gestemd terwijl dat echt niet nodig was, ik heb het hele spel mijn stem wél bekend gemaakt, terwijl hanneke er steeds een probleem van maakte of het nog snel veranderde. Het is gewoon niet logisch om mij op dit moment te verdenken, ik ben onschuldig Je wéét dat ik anders zou doen als ik echt weerwolf was, ik bén het niet, en ik vind jou niet echt verdacht dus het moet wel hanneke zijn, zeker omdat ze zich ook nog eens zo raar gedraagt.

Ik snap heus wel dat je aila wil volgen want normaalgesproken volgt men altijd de zieners, maar geef nou toe, wat was zo voor ziener? Ze noemde gewoon maar wat namen terwijl ze er niks vanaf wist. En daarbij dat hele gedoe al vanaf het begin, voor ze ook maar functies opvroeg. Ik wéét dat ik geen weerwolf ben dus de enige reden dat aila zo doet moet zijn omdat ze nog steeds wat tegen me heeft. Ze wilde al eruit maar wilde het graag nog verpesten.
Oud 23-06-2008, 16:51
Hanneke
Hanneke is offline

Nouja, opzich hoeft alleen Zoemzoem mij te geloven, dan komt het al wel goed. Kan het iig goed komen. Maar het zou handig zijn als Allure mij ook nog gelooft

Ik denk - om wat je zegt 'meerdere namen worden genoemd, dus dat zegt niks' (of iets van die strekking), dat dat de enige waren die ze nog niet opgevraagd (t?) had. In de nacht van die tweede quote zou dan dus Allure opgevraagd zijn.
Oud 23-06-2008, 17:08
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Maar dat ze steeds 3 namen roept moet toch al genoeg zeggen? Ik snap echt niet dat je er nu zo vanuit gaat terwijl je hebt meegekregen hoe ze al vanaf het begin deed. En nu doet hanneke ontzettend vaag, zoals je zelf ook al zei. Ik wil verdomme niet dood door zoiets stoms Ik heb al heel snel op fantome gestemd terwijl dat echt niet nodig was, ik heb het hele spel mijn stem wél bekend gemaakt, terwijl hanneke er steeds een probleem van maakte of het nog snel veranderde. Het is gewoon niet logisch om mij op dit moment te verdenken, ik ben onschuldig Je wéét dat ik anders zou doen als ik echt weerwolf was, ik bén het niet, en ik vind jou niet echt verdacht dus het moet wel hanneke zijn, zeker omdat ze zich ook nog eens zo raar gedraagt.

Ik snap heus wel dat je aila wil volgen want normaalgesproken volgt men altijd de zieners, maar geef nou toe, wat was zo voor ziener? Ze noemde gewoon maar wat namen terwijl ze er niks vanaf wist. En daarbij dat hele gedoe al vanaf het begin, voor ze ook maar functies opvroeg. Ik wéét dat ik geen weerwolf ben dus de enige reden dat aila zo doet moet zijn omdat ze nog steeds wat tegen me heeft. Ze wilde al eruit maar wilde het graag nog verpesten.
Ik ga er niet zo vanuit, in mijn vorige post heb ik al gezet dat ik het gewoon echt niet weet. Neemt niet weg dat ik het kut vind om op jou te stemmen, maar ik heb me toen ik op flowtje stemde al voorgenomen dat als zij geen wolf zou blijken, ik voor jou zou gaan. In feite hoeft het niet zoveel uit te maken, stel dat jij wordt opgehangen dan kan zoemzoem hanneke neerschieten (ik weet niet in hoeverre zoemzoem mij verdacht vindt, volgens mij helemaal niet, maar dat moeten we toch ook nog maar even afwachten), al snap ik ook wel dat je het spel graag wilt overleven. En jij zei eerder dat RD zijn functie niet zomaar zou weggeven als hij wolf was en hanneke heeft zijn functie overgenomen. Maar wat ik ook kies ik kan het toch niet zeker weten. Ik wacht nog wel even met stemmen.
Oud 23-06-2008, 18:22
Verwijderd
Citaat:

Nouja, opzich hoeft alleen Zoemzoem mij te geloven, dan komt het al wel goed. Kan het iig goed komen. Maar het zou handig zijn als Allure mij ook nog gelooft

Ik denk - om wat je zegt 'meerdere namen worden genoemd, dus dat zegt niks' (of iets van die strekking), dat dat de enige waren die ze nog niet opgevraagd (t?) had. In de nacht van die tweede quote zou dan dus Allure opgevraagd zijn.
Je gaat er vooral op in waarom mijn argument dat ik het niet ben, niet klopt, maar niet waarom je zelf zo verdacht bent. Dat wijst voor mij al genoeg erop dat jij de weerwolf bent, en niet allure.
Oud 23-06-2008, 19:04
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Je gaat er vooral op in waarom mijn argument dat ik het niet ben, niet klopt, maar niet waarom je zelf zo verdacht bent. Dat wijst voor mij al genoeg erop dat jij de weerwolf bent, en niet allure.
Nee, ik ga niet net zo belachelijk als jij vertellen hoe níet verdacht ik wel niet ben Ik vind het prima zo, en het is verde raan Allure en Zoemzoem om te beoordelen!
Oud 23-06-2008, 19:05
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik stem op Daboman.
Oud 23-06-2008, 19:10
Lethe
Lethe is offline
Ik heb op Lisa gestemd. Als het weer een verkeerde keuze is hoop ik dat zoemzoem het goedmaakt door hanneke neer te schieten. We will see, ik ben benieuwd.
Oud 23-06-2008, 19:12
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Ik stem op Daboman.
Je kan beter op Biertank of Dukko stemmen. Die zijn sowieso altijd wolf
Oud 23-06-2008, 19:13
Verwijderd
Ah well.
Oud 23-06-2008, 19:20
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Ik stem op Daboman.
PMt de nieuwe lunch voor vanavond: Dark Phoenix.

Oh en... gogo laatste wolf

@hanneke, ik eet hem dan dus altijd zogenaamd op, omdat ie dan niet meer op mij kan stemmen. Spelleiders smaken heerlijk Beter dan zieners

Laatst gewijzigd op 23-06-2008 om 19:27.
Oud 23-06-2008, 19:34
Spelleider
Spelleider is offline
Het verhaal zal vanavond wat later zijn.
Oud 23-06-2008, 19:35
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
@hanneke, ik eet hem dan dus altijd zogenaamd op, omdat ie dan niet meer op mij kan stemmen. Spelleiders smaken heerlijk Beter dan zieners
Dat had je me beter eerder kunnen vertellen! Dan had ik kunnen eten ipv Aila!
Oud 23-06-2008, 19:38
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Dat had je me beter eerder kunnen vertellen! Dan had ik kunnen eten ipv Aila!
Nouja, in ieder geval een tip voor de volgende ronde. Maar DP smaakt altijd heel lekker, of ie nou spelleider is of niet
Oud 23-06-2008, 19:38
Hanneke
Hanneke is offline
Ohja, daar heb jij waarschijnlijk meer verstand van dan ik!
Oud 23-06-2008, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Nouja, in ieder geval een tip voor de volgende ronde. Maar DP smaakt altijd heel lekker, of ie nou spelleider is of niet
qft

Maar houd je nu nog een uurtje of twee in, dan is het spel tenminste afgelopen.
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Ohja, daar heb jij waarschijnlijk meer verstand van dan ik!
Ik dacht dat dat algemeen bekend was dat DP lekker smaakt
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
En dan krijgen er mensen op DK waarschuwingen voor offtopics posts :')
Oud 23-06-2008, 19:41
Verwijderd
Citaat:
En dan krijgen er mensen op DK waarschuwingen voor offtopics posts :')
Wie begon er ook alweer, spelleider?
Oud 23-06-2008, 19:44
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Wie begon er ook alweer, spelleider?
Ik maakte uiteraard slechts een semi-ontopic grapje.
Oud 23-06-2008, 19:46
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Ik maakte uiteraard slechts een semi-ontopic grapje.
Met een semi-ontopic antwoord
Oud 23-06-2008, 19:47
Verwijderd
Stephan en Daniël, kleine kleutertjes, mondjes dicht, kom maar terug als jullie humor hebben gekocht.
Oud 23-06-2008, 19:50
Neko*
Neko* is offline
Ik dacht dat wij hier de spelleiders waren Lisa!
Oud 23-06-2008, 19:52
Martiño
Martiño is offline
Kappen, kinders!
Oud 23-06-2008, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht dat wij hier de spelleiders waren Lisa!
De spelleiding zag het zelf blijkbaar niet eens in hoe irritant dit is last minute.

Citaat:
Kappen, kinders!

Fijn dat we dit allemaal beseffen na 64 posts.
Oud 23-06-2008, 20:06
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
De spelleiding zag het zelf blijkbaar niet eens in hoe irritant dit is last minute.

Fijn dat we dit allemaal beseffen na 64 posts.
Dat hebben ze met sommige spelers in het spel dan gemeen. En nu ontopic.
Oud 23-06-2008, 20:42
Spelleider
Spelleider is offline
Zoemzoem lag kreunend op de grond, steeds maar weer de letters overtrekkend van degene die haar dit aan had gedaan. Ookal had ze haar moordenaar niet kunnen zien, ze wist zeker dat ze gelijk had. Die stem, de manier van lopen, het kon niet anders. Lisa had het gedaan. Zij was de enige die de anderen zo hadden vertrouwd dat ze dit soort dingen kon doen.

AllureV, nog steeds onder invloed van haar grandioze feest van laatst, waggelde de gangen door. Ze had meer drank nodig, ze moest gewoon drank hebben. Nu! Maar nu er geen verpleegsters waren die stiekem drank(die vervolgens vaak op raadselachtige wijze verdween) meenamen naar hun werk, was aan drank komen nog niet zo makkelijk. Haar voorraad was opgegaan aan het feest van een paar dagen terug. Daarom sjokte ze lusteloos de hele afdeling af, op zoek naar nog een slok.

Hanneke had gestommel gehoord op de gang, en ging eens kijken wat er aan de hand was. Een hevig bloedende zoemzoem lag op de grond. Snel rende ze ernaar toe, dit kon toch niet? "zoemzoem, wat is er gebeurd, hoe kan dit?" riep ze uit. Gekreun was het enige wat ze als antwoord kreeg. Hanneke keek snel om zich heen en stopte het puzzelboekje in haar zak. Gelukkig, er was niemand in de buurt geweest.

"Lisa! Lisa, kom op zeg, we hebben weer een dode!" Maar Lisa was het allemaal een beetje zat. Ze was altijd degene waar iedereen naar toe ging. Altijd en overal moest ze alles regelen. Ze had het wel gehad hier, die stomme mensen ook. "nee, nog even doorbijten, nu niet opgeven," dacht ze bij zichzelf en ze liep de gang op richting de keuken om wat eten te halen.

Op de gang troffen ze elkaar. AllureV keek wazig toe vanuit haar dronken toestand, terwijl Hanneke en Lisa elkaar woedend aankeken. Altijd al was er iets tussen die twee geweest. Hanneke liep vol zelfvertrouwen op Lisa af en fluisterde zachtjes, "ik weet dat jij hier achter zit. en ik laat het hier niet bij zitten." Boos duwde Lisa Hanneke weg. Al vanaf het eerste moment had ze excuses gezocht om haar de schuld te geven van alles. "Doe toch normaal." zei Lisa, en ze probeerde langs Hanneke heen te lopen.

Hanneke echter, had dit echter al verwacht en met een snelle beweging vloerde ze Lisa. "Mensen! Doe toch eens lief!" hikte AllureV, die geen idee had wat er aan de hand was. Maar Hanneke en Lisa begrepen elkaar maar al te goed. Allebei hadden ze last gehad van grootheidswaanzin. En ze wouden allebei het laatste slachtoffer pakken. "Ze is van mij,"gromde Hanneke. Maar Lisa had het wel gehad met dit gedoe en ramde het mes dat ze nog bij zich had voel in Hannekes maag.

In een flits zag Hanneke haar leven voorbij gaan, maar ze was niet van plan dit op haar te laten zitten. Ze pakte het puzzelboekje tevoorschijn en gooide die met alle kracht die ze bezat richting AllureV. Daarna zakte ze in elkaar, boven op Lisa die bezweek onder het gewicht.

AllureV raapte het puzzelboekje op. "Leuk dacht ze. Maar drank was een leuker cadeau geweest." En verder ging haar speurtocht.

1. Kazet Nagorra (tovenaar)
2. ~~Fantôme~~ (weerwolf) (geliefde)
3. matige_muis (weerwolf)
4. Evilblue (wolfsbane)
5. MadameMinke (weerwolf)
6. Uice (dorpeling)
7. Katje (dorpeling)
8. sterrenmeisje (heks)
9. Dun Hout (dorpeling) (geliefde)
10. Azaelia (verrader)
11. light fighter (cupido)
12. Heksjuh (dorpeling)
13. AllureV (dorpeling)
14. Flowtje (dorpeling)
15. Lisaaah (weerwolf)
16. Hanneke (dorpeling)
17. Tink* (dorpeling)
18. ***ailá*** (ziener)
19. zoemzoem (jager)
20. Elpida (dorpeling)
21. Darkiekurd (leerlingtovenaar)
22. Mr Soija (dorpeling)

Blauw: opgehangen door de dorpelingen
Rood: opgegeten door de weerwolven
Groen: gestorven door liefdesverdriet
Oranje: neergeschoten door de jager

De jager schoot Hanneke dood, en maar met vereende krachten wisten de overgebleven dorpelingen ook Lisa te doden. Zij was de laatste wolf. Gefeliciteerd AllureV, jij bent de enige overlevende van dit spel.

Laatst gewijzigd op 23-06-2008 om 21:08. Reden: speciaal voor Martin met kusjes van Rianne
Oud 23-06-2008, 20:45
Martiño
Martiño is offline
Wauw. Wat een spel.
Batave
Batave is offline
Go AllureV!
Batave
Batave is offline
Wanneer begint de volgende ronde BTW?
Oud 23-06-2008, 20:50
***ailá***
***ailá*** is offline
thank god allure, gelukkig vertrouwde jij als enige mijn zienerinformatie, die echt niet gebaseerd op ruzie was. Goed gedaan meis Goed nagedacht ook en zelf alle argumenten op een rijtje gezet

Edit: Eigenlijk begon ik Lisa te verdenken toen ze zo fel reageerde toen ik zei dat ze mogelijk heks was. Maar ik heb haar nooit opgevraagd, want ik vond sommige anderen verdachter. Daarnaast had ik in mn achterhoofd dat ze mogelijk ook zo deed omdat ik het was die het zei. Daarna besloot ik haar juist niet meer op te vragen --> met die anderen die goed waren kon ik als het ware meer info vergaren --> 1 persoon vrijgepleit + steeds meer aanwijzingen richting Lisa. Minke had ik in de 2e ronde opgevraagd

Laatst gewijzigd op 23-06-2008 om 20:58.
Oud 23-06-2008, 20:51
Verwijderd
Wel een mooi spel inderdaad
Oud 23-06-2008, 20:58
Missy
Missy is offline
Mooi spel.

Een idee:
Citaat:
Gezien hoe het weerwolfspel nu gaat, is het misschien een idee om er eens eenmalig een koelkastperiode van een maand tussen te gooien in overleg? Want momenteel is het weerwolfspel in het algemeen een grote hoop met gezeik, ruzies, inactiviteit en andere dingen die het spel bederven.

Misschien dat na die maand iedereen weer extra veel zin in het spel heeft en het dan allemaal wat beter gaat.

Sowieso, als je het hiermee eens bent, zou overleg met de rest van de spelers imo wel aardig zijn, want misschien ben ik wel de enige die er zo over denkt.

Wat denken jullie?
Oud 23-06-2008, 21:03
Hanneke
Hanneke is offline
Mooi spel, goed gedaan Lisa Zelfs aan het eind was ik soms nog bang dat het tóch Allure was
Oud 23-06-2008, 21:04
light fighter
light fighter is offline
Lijkt mij een goed plan, denk dat dan even alle ruzies kunnen bedaren en dat er misschien meer animo voor het spel is zodat het ook sneller vol is idd.
Oud 23-06-2008, 21:05
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Lijkt mij een goed plan, denk dat dan even alle ruzies kunnen bedaren en dat er misschien meer animo voor het spel is zodat het ook sneller vol is idd.
Oud 23-06-2008, 21:05
Martiño
Martiño is offline
Ik vond het een leuk spel, leuk ook om te spelleideren! Zowel de dorpelingen als de wolven hebben goed hun best gedaan, en het is tot aan het einde spannend gebleven. Kudos voor Lisa omdat ze het zolang alleen heeft volgehouden. Zelfs aan het einde was het nog spannend.

(edit: plus kudos voor Allure, aangezien ze heeft gewonnen! )

Twee dingen die ik minder vond:
Ten eerste het feit sommige mensen het spel en hun onderlinge probleempjes helaas niet konden scheiden. Ik wil er niet verder op in gaan, maar het verpest wel enorm de sfeer, en het getuigt in mijn ogen simpelweg van enorme zieligheid (bij alle betrokkenen). Ik hoop dat we in de toekomst volwassener met elkaar kunnen omgaan.

Ten tweede vond ik het echt heel zonde dat heel veel mensen vergaten of doelbewust verzuimden te stemmen of hun functie te gebruiken. Heel jammer, want zeker als je een bijzondere functie hebt, beïnvloedt dat de loop van het spel voor iedereen. Als je denkt dat je niet actief genoeg kunt zijn, doe dan niet mee. Als je het spel niet leuk vindt, meld je dan sowieso niet aan. Maar kap niet als het spel al bezig is.

Citaat:
thank god allure, gelukkig vertrouwde jij als enige mijn zienerinformatie, die echt niet gebaseerd op ruzie was. Goed gedaan meis
Even een vraag: hoe wist jij dan dat Lisa een wolf was?

Laatst gewijzigd op 23-06-2008 om 21:33.
Oud 23-06-2008, 21:07
Neko*
Neko* is offline
Ze kan dan toch de andere functies hebben opgevraagd. Door uitsluiten kom je een heel eind.
Oud 23-06-2008, 21:09
Verwijderd
Haha goed gespeeld
Ik twijfelde heel erg tussen han en lisa, maar het was toch lisa.

Verder heb ik me geergerd aan de posts van aila waarin ze steeds zei 'dit was mijn laatste post' en 'ik speel de volgende keer niet meer mee.'
Dat heb je ook al gezegd toen je spelleider was, ik vind het hoogstens irritant. Hou je aan je woord of doe gewoon mee.
Oud 23-06-2008, 21:10
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Haha goed gespeeld
Ik twijfelde heel erg tussen han en lisa, maar het was toch lisa.

Verder heb ik me geergerd aan de posts van aila waarin ze steeds zei 'dit was mijn laatste post' en 'ik speel de volgende keer niet meer mee.'
Dat heb je ook al gezegd toen je spelleider was, ik vind het hoogstens irritant. Hou je aan je woord of doe gewoon mee.
Dat was mijn schuld, ik heb specifiek gevraagd of ze wilde blijven. Er waren maar weinig mensen die konden invallen en de ziener die weggaat is nogal lame.

Dus.
Oud 23-06-2008, 21:14
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dat was mijn schuld, ik heb specifiek gevraagd of ze wilde blijven. Er waren maar weinig mensen die konden invallen en de ziener die weggaat is nogal lame.

Dus.
Of de wolfsbane. Of een tovenaar die geen bescherming opgeeft. Etc.

Edit: en op een gegeven moment kan je ook niet echt meer functies gaan overdragen. RD en Hanneke was nog redelijk vroeg in het spel, maar als je al verder bent, kan het niet echt goed voor het spel zijn.
Oud 23-06-2008, 21:14
Verwijderd
Mij is anders niks gevraagd.
bovendien heeft ze dit al vaker geroepen dus ik snap niet dat ze uberhaupt nog meedoet.
Oud 23-06-2008, 21:16
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Mij is anders niks gevraagd.
bovendien heeft ze dit al vaker geroepen dus ik snap niet dat ze uberhaupt nog meedoet.
We hebben een hele zooi mensen gepm'd, maar misschien zijn we jou dan vergeten. Verder wat Martin zegt, trouwens.
Oud 23-06-2008, 21:30
Lethe
Lethe is offline
Ha Lisaaah! Jij sneak.

De enige overlevende.
Oud 23-06-2008, 21:34
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
thank god allure, gelukkig vertrouwde jij als enige mijn zienerinformatie, die echt niet gebaseerd op ruzie was. Goed gedaan meis Goed nagedacht ook en zelf alle argumenten op een rijtje gezet
. Ik weet van vorige spellen dat jij vaak goed zit qua wie goed en slecht zijn en dus al helemaal als je ziener bent. Maar wat betreft Lisa twijfelde ik dus wel een beetje door die ruzie.

En Lisa je hebt echt goed gespeeld! Ik voelde me nog schuldig ook dat ik op je stemde.
Oud 23-06-2008, 21:36
Fantôme
Fantôme is offline
Goed gespeeld!
en Lisa, ben wel jaloers dat jij al die lekkere hapjes in je eentje hebt mogen opeten
en wat betreft die koelkastperiodeverleningiets...
ehm, ik lag er al in het begin uit en wil eigenlijk zsm weer meedoen maar ik snap het wel hoor.
iemand anders stelde minder spelers voor, is dat geen idee?
xxx
Oud 23-06-2008, 21:38
Flowtje
Flowtje is offline
Ik snap nog steeds niet helemaal hoe de overgebleven spelers op het einde nog konden twijfelen over wie de laatste wolf was, maar Lisaaah heeft het opzich wel goed gespeeld.
Oud 23-06-2008, 21:39
Lethe
Lethe is offline
Ik zou die koelkastperiode wel jammer vinden, dan lijkt minder spelers me een betere optie.
Oud 23-06-2008, 21:39
Fantôme
Fantôme is offline
Alluurtje!!!

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten