Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik snap heus wel dat je aila wil volgen want normaalgesproken volgt men altijd de zieners, maar geef nou toe, wat was zo voor ziener? Ze noemde gewoon maar wat namen terwijl ze er niks vanaf wist. En daarbij dat hele gedoe al vanaf het begin, voor ze ook maar functies opvroeg. Ik wéét dat ik geen weerwolf ben dus de enige reden dat aila zo doet moet zijn omdat ze nog steeds wat tegen me heeft. Ze wilde al eruit maar wilde het graag nog verpesten. |
![]() |
|
![]() Nouja, opzich hoeft alleen Zoemzoem mij te geloven, dan komt het al wel goed. Kan het iig goed komen. Maar het zou handig zijn als Allure mij ook nog gelooft ![]() Ik denk - om wat je zegt 'meerdere namen worden genoemd, dus dat zegt niks' (of iets van die strekking), dat dat de enige waren die ze nog niet opgevraagd (t?) had. In de nacht van die tweede quote zou dan dus Allure opgevraagd zijn.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Oh en... gogo laatste wolf ![]() ![]() @hanneke, ik eet hem dan dus altijd zogenaamd op, omdat ie dan niet meer op mij kan stemmen. Spelleiders smaken heerlijk ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 23-06-2008 om 19:27. |
![]() |
||
Citaat:
|
Zoemzoem lag kreunend op de grond, steeds maar weer de letters overtrekkend van degene die haar dit aan had gedaan. Ookal had ze haar moordenaar niet kunnen zien, ze wist zeker dat ze gelijk had. Die stem, de manier van lopen, het kon niet anders. Lisa had het gedaan. Zij was de enige die de anderen zo hadden vertrouwd dat ze dit soort dingen kon doen.
AllureV, nog steeds onder invloed van haar grandioze feest van laatst, waggelde de gangen door. Ze had meer drank nodig, ze moest gewoon drank hebben. Nu! Maar nu er geen verpleegsters waren die stiekem drank(die vervolgens vaak op raadselachtige wijze verdween) meenamen naar hun werk, was aan drank komen nog niet zo makkelijk. Haar voorraad was opgegaan aan het feest van een paar dagen terug. Daarom sjokte ze lusteloos de hele afdeling af, op zoek naar nog een slok. Hanneke had gestommel gehoord op de gang, en ging eens kijken wat er aan de hand was. Een hevig bloedende zoemzoem lag op de grond. Snel rende ze ernaar toe, dit kon toch niet? "zoemzoem, wat is er gebeurd, hoe kan dit?" riep ze uit. Gekreun was het enige wat ze als antwoord kreeg. Hanneke keek snel om zich heen en stopte het puzzelboekje in haar zak. Gelukkig, er was niemand in de buurt geweest. "Lisa! Lisa, kom op zeg, we hebben weer een dode!" Maar Lisa was het allemaal een beetje zat. Ze was altijd degene waar iedereen naar toe ging. Altijd en overal moest ze alles regelen. Ze had het wel gehad hier, die stomme mensen ook. "nee, nog even doorbijten, nu niet opgeven," dacht ze bij zichzelf en ze liep de gang op richting de keuken om wat eten te halen. Op de gang troffen ze elkaar. AllureV keek wazig toe vanuit haar dronken toestand, terwijl Hanneke en Lisa elkaar woedend aankeken. Altijd al was er iets tussen die twee geweest. Hanneke liep vol zelfvertrouwen op Lisa af en fluisterde zachtjes, "ik weet dat jij hier achter zit. en ik laat het hier niet bij zitten." Boos duwde Lisa Hanneke weg. Al vanaf het eerste moment had ze excuses gezocht om haar de schuld te geven van alles. "Doe toch normaal." zei Lisa, en ze probeerde langs Hanneke heen te lopen. Hanneke echter, had dit echter al verwacht en met een snelle beweging vloerde ze Lisa. "Mensen! Doe toch eens lief!" hikte AllureV, die geen idee had wat er aan de hand was. Maar Hanneke en Lisa begrepen elkaar maar al te goed. Allebei hadden ze last gehad van grootheidswaanzin. En ze wouden allebei het laatste slachtoffer pakken. "Ze is van mij,"gromde Hanneke. Maar Lisa had het wel gehad met dit gedoe en ramde het mes dat ze nog bij zich had voel in Hannekes maag. In een flits zag Hanneke haar leven voorbij gaan, maar ze was niet van plan dit op haar te laten zitten. Ze pakte het puzzelboekje tevoorschijn en gooide die met alle kracht die ze bezat richting AllureV. Daarna zakte ze in elkaar, boven op Lisa die bezweek onder het gewicht. AllureV raapte het puzzelboekje op. "Leuk dacht ze. Maar drank was een leuker cadeau geweest." En verder ging haar speurtocht. 1. Kazet Nagorra (tovenaar) 2. ~~Fantôme~~ (weerwolf) (geliefde) 3. matige_muis (weerwolf) 4. Evilblue (wolfsbane) 5. MadameMinke (weerwolf) 6. Uice (dorpeling) 7. Katje (dorpeling) 8. sterrenmeisje (heks) 9. Dun Hout (dorpeling) (geliefde) 10. Azaelia (verrader) 11. light fighter (cupido) 12. Heksjuh (dorpeling) 13. AllureV (dorpeling) 14. Flowtje (dorpeling) 15. Lisaaah (weerwolf) 16. Hanneke (dorpeling) 17. Tink* (dorpeling) 18. ***ailá*** (ziener) 19. zoemzoem (jager) 20. Elpida (dorpeling) 21. Darkiekurd (leerlingtovenaar) 22. Mr Soija (dorpeling) Blauw: opgehangen door de dorpelingen Rood: opgegeten door de weerwolven Groen: gestorven door liefdesverdriet Oranje: neergeschoten door de jager De jager schoot Hanneke dood, en maar met vereende krachten wisten de overgebleven dorpelingen ook Lisa te doden. Zij was de laatste wolf. Gefeliciteerd AllureV, jij bent de enige overlevende van dit spel.
Laatst gewijzigd op 23-06-2008 om 21:08. Reden: speciaal voor Martin met kusjes van Rianne |
![]() |
|
thank god allure, gelukkig vertrouwde jij als enige mijn zienerinformatie, die echt niet gebaseerd op ruzie was. Goed gedaan meis
![]() Edit: Eigenlijk begon ik Lisa te verdenken toen ze zo fel reageerde toen ik zei dat ze mogelijk heks was. Maar ik heb haar nooit opgevraagd, want ik vond sommige anderen verdachter. Daarnaast had ik in mn achterhoofd dat ze mogelijk ook zo deed omdat ik het was die het zei. Daarna besloot ik haar juist niet meer op te vragen --> met die anderen die goed waren kon ik als het ware meer info vergaren --> 1 persoon vrijgepleit + steeds meer aanwijzingen richting Lisa. Minke had ik in de 2e ronde opgevraagd
Laatst gewijzigd op 23-06-2008 om 20:58. |
![]() |
||
Mooi spel.
![]() Een idee: Citaat:
||
Ik vond het een leuk spel, leuk ook om te spelleideren! Zowel de dorpelingen als de wolven hebben goed hun best gedaan, en het is tot aan het einde spannend gebleven. Kudos voor Lisa omdat ze het zolang alleen heeft volgehouden. Zelfs aan het einde was het nog spannend.
(edit: plus kudos voor Allure, aangezien ze heeft gewonnen! ![]() Twee dingen die ik minder vond: Ten eerste het feit sommige mensen het spel en hun onderlinge probleempjes helaas niet konden scheiden. Ik wil er niet verder op in gaan, maar het verpest wel enorm de sfeer, en het getuigt in mijn ogen simpelweg van enorme zieligheid (bij alle betrokkenen). Ik hoop dat we in de toekomst volwassener met elkaar kunnen omgaan. Ten tweede vond ik het echt heel zonde dat heel veel mensen vergaten of doelbewust verzuimden te stemmen of hun functie te gebruiken. Heel jammer, want zeker als je een bijzondere functie hebt, beïnvloedt dat de loop van het spel voor iedereen. Als je denkt dat je niet actief genoeg kunt zijn, doe dan niet mee. Als je het spel niet leuk vindt, meld je dan sowieso niet aan. Maar kap niet als het spel al bezig is. Citaat:
Laatst gewijzigd op 23-06-2008 om 21:33. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Haha goed gespeeld
![]() Ik twijfelde heel erg tussen han en lisa, maar het was toch lisa. Verder heb ik me geergerd aan de posts van aila waarin ze steeds zei 'dit was mijn laatste post' en 'ik speel de volgende keer niet meer mee.' Dat heb je ook al gezegd toen je spelleider was, ik vind het hoogstens irritant. Hou je aan je woord of doe gewoon mee. |
![]() |
||
Citaat:
Dus.
||
Citaat:
Edit: en op een gegeven moment kan je ook niet echt meer functies gaan overdragen. RD en Hanneke was nog redelijk vroeg in het spel, maar als je al verder bent, kan het niet echt goed voor het spel zijn.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() En Lisa je hebt echt goed gespeeld! Ik voelde me nog schuldig ook dat ik op je stemde. ![]()
|
Goed gespeeld!
en Lisa, ben wel jaloers dat jij al die lekkere hapjes in je eentje hebt mogen opeten ![]() en wat betreft die koelkastperiodeverleningiets... ehm, ik lag er al in het begin uit en wil eigenlijk zsm weer meedoen ![]() iemand anders stelde minder spelers voor, is dat geen idee? xxx
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #48 Spelleider | 500 | 16-06-2008 12:21 |