Citaat:
Ik neem altijd wel aardig wat eten mee. Vooral de kant-en-klare gehaktballen van de aldi doen het goed. Ook wafels, koekjes, chips e.d. voor 's avonds op de camping. Ook heb ik vaker vantevoren een pastasalade gemaakt en die in afsluitbare bakken meegenomen, kun je veel en vaak van eten en dat bespaart veel geld. Ook een paar kartonnen pakken water mee, die mogen mee het terrein op en als je het handig doet kun je er ook sterke drank mee naar binnen smokkelen.
Verder meestal ook wat bier meegenomen, maar daar ga ik niet meer aan beginnen denk ik want het is zwaar en meestal ging het niet op omdat je toch hoofdzakelijk op het festivalterrein bent.
En een handdoek. Raadpleeg the Hitchhiker's Guide to the Galaxy bij twijfel.
|
die kant en klare gehaktballen werken niet als je maar 1 dag gaat want je moet toch minstens al 1 dag geweest zijn wil je brak genoeg zijn om die vieze dingen te eten.
Voor 1 dag zou ik sowieso geen eten meenemen. als je gewoon thuis een goed ontbijt neemt, een zak snoep voor op het terrein en daaro nog een frieteke of wat dan kun je de dag echt wel doorkomen. 1 dag festival scheelt natuurlijk sowieso al geld dus dan kun je best daar je biertje kopen. Maar echt, een hele dag met een zware rugzak vol eten wat je niet eens allemaal op krijgt, daar kom je hard van terug. Als je meerdere dagen gaat is het een totaal ander verhaal.