Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
bovenstaande en deze post deden mij ook grijnzen
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik moest net lachen om de kat van de buren, hij liep over de poort hier en viel er heel klungelig vanaf en toen rende hij meteen weer naar huis ![]() |
![]() |
|
Ik ben vandaag afgestudeerd. Tijdens de zitting/verdediging werden er allemaal vragen op mij afgevuurd.
Eén van de vragen dacht ik perfect te beantwoorden. Vervolgens antwoorde één afstudeercoach met "Bedoel je niet dit en dit?" - "Uh, nee, ik dacht dat dit zo was" + ".. Nee, dat klopt niet", - "Oh, dan heb ik niet opgelet in de les" Oeps, dat was zijn les dus. Gelukkig konden ze lachen ![]() |
![]() |
|
Laat de Futurama-films welig tieren!
http://www.youtube.com:80/watch?v=Oj2VU_8l6gs <3! Edit: Oh en gefeliciteerd, jongen1986! Wie zei dat ik de andere posts niet had gelezen? Wie?!
Laatst gewijzigd op 26-06-2008 om 12:55. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Op de site van een multimediabedrijfje staat een klei-animatieproject met de volgende beschrijving:
"Een leuk detail is de achtergrond, tot op het laatste moment zochten we naar een geschikte achtergrond met oude gordijnstructuur. Tot het moment dat Arjan (een van de animatoren) achter de set ging staan. Het bleek dat zijn trui het heel goed deed als podiumgordijn uit de jaren 60." Tot zover Arjan's kledingsmaak :') |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: ik liep richting de universiteit en er stond ergens zo'n ijzeren stellage bij een gebouw, met bouwvakkers erop. Dus ik was tijdens het lopen zo aan het staren naar die stellage, want ik was benieuwd naar wat ze deden met dat gebouw. En één van de bouwvakkers, degene die helemaal bovenop stond, merkte dat op en deed opeens een soort wiebeldansje terwijl hij riep van "AAHH AAHHHH! WAT STA IK HOOG! AAAHHHH IK VIND HET ENG, HAAL ME ERAF!" ![]() En bij de universiteit liep een rare dronken Duitser met een baard die de hele tijd "ALLES IST EIN ANUS" riep. |
![]() |
|
Om de verhaaltjes van Paranoide en RDLF.
![]() En een van de vragen op mijn toets geschiedenis. Goeie ouwe leraar: "Question 10. What is, according to you, the secret of life?" We kregen ook eens bloedserieus de vraag "What do you prefer? a. Eating b. Sleeping c. Reading d. Music"
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb vandaag eigenlijk nog nergens om gelachen, alleen chagrijnig gedaan omdat de badkamer slecht schoongemaakt was en ik dat dus moet gaan vertellen aan mijn huisgenoten anders kan ik hun werk doen, en de keuken wéér ranzig is terwijl wij 'm gisteren zo goed als schoon achtergelaten hebben, en mijn vriendje een slome aap was aan de telefoon - en dat vind ik zo stom van mezelf dat ik er vervolgens nu om moet lachen ![]() |
![]() |
|
Nu moest ik lachen om de post van morgan, omdat ik inderdaad had opgeschreven dat ik nog een film wist waarin ze zeiden dat het antwoord op het leven en alles 42 is.
![]() En daarna nog wat over dat ik het niet zo goed wist te formuleren omdat ik niet zeker wist wat hij bedoelde. Waar baby's vandaan komen? Waarom ze geboren worden? Gewoon de zin van het leven? Hoe je moet leven? Uiteindelijk zei ik dat ik niet denk dat er één geheim van het leven was, maar ontelbaar veel geheimen en dat hoe je leeft er vanaf hangt, welke je weet en welke je als waar beschouwd. (ik was er misschien niet zo serieus op ingegaan als ik niet dacht dat ik het nodig had om mijn gebrekkige antwoorden op andere vragen goed te maken. )
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
In de film is de halve cast Amerikaans. Ik bedoel: een rapper als Ford Prefect. wtf?!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik maakte tijdens mijn werk vannacht een verspreking over slagroom (wilt u slagroom op uw whipcream?) en had dat niet in de gaten. Een collega maakte daar weer een opmerking over: Doe jij maar een slagroom op je wip hoor!
dus toen brulde ik door de lounge: ik doe alles met slagroom, je weet toch? en de klanten vonden het grappig, en ik ook. Maar t is wel een gevalletje van: daar moest je bij zijn geweest. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Sta ik bij Rockin Park achter de bar, komt er een kerel twee biertjes bestellen. Ik maak een opgelucht voorhoofd-afveeggebaar, zo van, eindelijk, niet twintig bier en twee baco's, en geef 'm z'n biertjes. Hij: "Jij bent dus wel van 't makkelijk?" Ik: "Ja!" Hij: "Kom je dan vanavond met me mee?"
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |