Oud 02-07-2008, 11:42
Metal-Hoofd
Metal-Hoofd is offline
Beste allemaal/geinteresseerden,

Ik zit met twijfel. Gisteren heb ik met een geweldige meid een geweldige avond gehad (film gekeken, gezoend, that's it). Ze stond helemaal open voor mijn initiaitief en ze deed zelf ook haar best er wat van te maken. We waren zo gelukkig en we waren gewoon haast een stel die avond.

Op het moment dat ze van mijn huis wegreed, was ik in pure euforie en voelde ik me een prins te rijk.
Eindelijk had ik een brug kunnen vormen tussen haar afstandelijkheid en mijn verlangen naar haar (hoopte ik). Ik had goede hoop op dat er iets tussen ons kon groeien. Enthousiast als ik ben, sms ik haar dat ik het een geweldige avond vond, dat we het zeker weer moesten doen en ik heb haar gevraagd of zij het ook leuk vond.

Als reactie hierop kreeg ik dit antwoord: ''ik vond het wel leuk ja. omg ik heb medelijden, onze collega's zijn nog aan het werk''. Geen kus, geen hou van je, niks.

Vandaag probeer ik haar te bereiken en te peilen, maar dat leidt nog tot niks. Ze smst niet terug, smst niet spontaan, geeft me geen hoop op meer.

Wat moet ik doen? Verlang ik teveel van haar en leg ik haar onbewust teveel druk op of moet ik doorgaan met mijn ''stalkinitiatieven''? Ik wil haar zo graag beminnen en van haar houden, maar ik ben bang dat ze gaat negeren of in twijfel gaat achterlaten? Wat moet ik doen? Haar gevoel voor me peilen met de kans dat mijn hart breekt? Of mijn gevoel aan haar doorgeven, met ook de kans dat me hart breekt?

Wat moet ik doen?!
Oud 02-07-2008, 11:47
Verwijderd
Stuur nog één smsje, een neutraal geen 'ik mis je blabla'gezever. Mischien eentje met 'ik vnod het voor herhaling vatbaar, ben ik de enige of denk jij daar ook zo over?' Als je hier niks op terugkrijgt, is het duidelijk.
Vooral in het begin moet je niet te stalkerig gaan doen, als je niet zeker bent van haar gevoel. Dat is gewoon eng.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 11:50
Metal-Hoofd
Metal-Hoofd is offline
Ik snap wat je bedoelt, maar ik ben zo bang ze dat goedkoop vind: ''bla bla ik mis je, voor herhaling vatbaar enzo''. Want ik hou echt van haar, maar krijg geen hoogte van haar gevoel en/of gedachtes.
Ik zie haar morgen weer op het werk, en hoe te doen tegen haar?! Damn, mijn gevoel verscheurt me gewoon.

Ik wil terug naar het moment van gisteravond
Oud 02-07-2008, 11:54
Anika
Maar jullie hebben geen relatie ofzo en ze laat nog maar een halve dag niks van zich horen? Volgens mij maak je je veel te druk. En dat ze geen hou van je o.i.d. in een sms zet na één gezellig avondje is toch ook helemaal niet raar, ik zou het eerder raar vinden als ze dat wel zou doen. Gewoon rustig afwachten en zeker niet te stalkerig gaan doen, dat schrikt alleen maar af.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 11:55
Dith
Dith is offline
Een jongen die na één date zegt dat ie van me houdt, daar zou ik geen tweede date meer mee willen.
Oud 02-07-2008, 11:58
Metal-Hoofd
Metal-Hoofd is offline
Thanks voor de spiegel die jullie me voorhouden. Ik ben misschien inderdaad wat te snel met zaken als ''ik hou van je'' enzo, dat ligt vast aan me grote verlangen haar haar (omdat ik al 2 maanden helemaal gek op haar ben). Ik zal afwachten in verlangen en proberen me aandachtsschenking te beperken tot een aanvaadbaar minimun

You guys rock
Oud 02-07-2008, 12:05
Orpheo
Orpheo is offline
gewoon effe niks doen. niet smsen, op msn niet aanspreken, afwachten. wellicht morgen weer. als je morgen nog niks hebt gehoord, morgenavond op msn aanspreken. nog niet smsen.
Oud 02-07-2008, 13:50
Verwijderd
geen hou van je en/of ik mis je smsen na 1 zon date dude... hoop dat je dat niet al teveel hebt gedaan want dan geef ik je niet veel kans meer (tenzij ze onder de 15 en van de breezers is)
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 16:33
I C U
I C U is offline
Aiii... Nu al 'ik hou van je' en 'ik mis je'? En je verwacht dat zij dat ook tegen jou zegt? Dude... Ik zou keihard wegrennen als een jongen dat tegen me zegt na een van de eerste leuke avonden. Dusseh, hou je voorlopig maar gedeisd en wacht even rustig af. Tenminste, dat zou ik doen.
Oud 03-07-2008, 12:01
Metal-Hoofd
Metal-Hoofd is offline
Jullie hebben gelijk, ik moet stoppen met het ''hou van je, ik mis je'' smsgedoe. Ik zal me oppervlakkig houden en alleen in gedachte hopen op meer.

Bedankt voor de moeite die jullie nemen om te reageren...
Oud 03-07-2008, 16:41
Inanis
Inanis is offline
verliefheid.. zo'n zwak makende staat..
Oud 03-07-2008, 18:24
Verwijderd
volgens mij zie je alleen een beetje te erg door een neon-roze bril hoor.

Blijf alles relativeren en blijf nuchter. Dan denk je er al heel anders over
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 21:43
Verwijderd
gewoon nog eens afspreken?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Wat moet ik doen? Verlang ik teveel van haar
Citaat:
Geen kus, geen hou van je, niks.
need I say more?
Met citaat reageren
Oud 04-07-2008, 09:06
Malossi
Malossi is offline
Je gedraagt je als een klein kind, hoe kun je na 1 avond zeggen dat je van iemand houdt?!
Ga gewoon op een normale, sociale en spontane manier met haar om, en ook met andere mensen. Zo nu en dan een knipoogje als verder niemand op je werk kijkt kan best, maar doe verder niet zo kinderachtig man, dan ben je alleen maar teleurgesteld als het verder op niets uit draait.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten