Beste allemaal/geinteresseerden,
Ik zit met twijfel. Gisteren heb ik met een geweldige meid een geweldige avond gehad (film gekeken, gezoend, that's it). Ze stond helemaal open voor mijn initiaitief en ze deed zelf ook haar best er wat van te maken. We waren zo gelukkig en we waren gewoon haast een stel die avond.
Op het moment dat ze van mijn huis wegreed, was ik in pure euforie en voelde ik me een prins te rijk.
Eindelijk had ik een brug kunnen vormen tussen haar afstandelijkheid en mijn verlangen naar haar (hoopte ik). Ik had goede hoop op dat er iets tussen ons kon groeien. Enthousiast als ik ben, sms ik haar dat ik het een geweldige avond vond, dat we het zeker weer moesten doen en ik heb haar gevraagd of zij het ook leuk vond.
Als reactie hierop kreeg ik dit antwoord: ''ik vond het wel leuk ja. omg ik heb medelijden, onze collega's zijn nog aan het werk''. Geen kus, geen hou van je, niks.
Vandaag probeer ik haar te bereiken en te peilen, maar dat leidt nog tot niks. Ze smst niet terug, smst niet spontaan, geeft me geen hoop op meer.
Wat moet ik doen? Verlang ik teveel van haar en leg ik haar onbewust teveel druk op of moet ik doorgaan met mijn ''stalkinitiatieven''? Ik wil haar zo graag beminnen en van haar houden, maar ik ben bang dat ze gaat negeren of in twijfel gaat achterlaten? Wat moet ik doen? Haar gevoel voor me peilen met de kans dat mijn hart breekt? Of mijn gevoel aan haar doorgeven, met ook de kans dat me hart breekt?
Wat moet ik doen?!