| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Metallica is het mooiste zonder haar, Fransman is heet (ik vraag me dan altijd af wat er mis met ze is. Want én mooi én aardig/lief/schattig kan natuurlijk niet) en Bank20 is samen met z'n vriendinnetje een heul mooi stel!
![]() Telefoonkwaliteit en hij kijkt beetje raar, maar toch vind ikhem heel leuk.
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
en even ontopic:
hier zitten echt wel geweldig leuke koppeltjes tussen, maar over Snoopy moet ik even kwijt dat ze er echt wel bovenuitspringt met haar geweldige vrolijke foto's echt heerlijk om te zien. en je afstudeerfoto's zijn trouwens heel mooi, ik had me je eigenlijk altijd als een mooie grote blonde madam voorgesteld, niet als zo'n klein knap brunetteke ![]() en @ Fosca: SUPERmooie foto, die pre-rooie-muur-pic echt wauw, heb je constant een professionele fotograaf in huis rondlopen ofzo?
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Oh, en ik wil ook weer foto's plaatsen, maar op de één of andere manier hebben we maar heel weinig (alleen maar oude) foto's van ons samen...
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|