Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik speel vaak single player, ik heb wel de echte cd en expansion, maar dat spel heb ik in duitsland gekocht en is dus helemaal in duits.. en als je geen verbinding hebt kan je toch niet op battle.net terwijl je als je op Lan speelt kan je gewoon verder spelen ookal heb je op een moment geen internet
drom wil ik liever op LAN spelen met hamachi ofzo.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Is magic arrow in deze versie eigenlijk nog de moeite waard om wat punten in te stoppen, of niet?
|
Oude java gevonden, was level 98 en driekwart op weg naar 99. Helaas expired, tot groot verdriet van mijzelf. Maar ik heb wel even mijn oude build opgezocht. Voor iedereen die geïnteresseerd is in de build voor een perfecte PvM + PvP javazon, hier volgt ie:
__________________________________ Main skills: Charged strike en Lightning Fury. Deze zijn standaard first and second choice. Skillpunten gaan natuurlijk in deze twee skills en hun synergies. Zorg ook dat je een punt in Avoid, Dodge en Evade stopt, want het wordt geen hardcore defense build. Stats: ideaal is ervoor te zorgen dat je al je items zo perfect mogelijk klaar hebt liggen voordat het character opgebouwd wordt. Maargoed, dat zal niet zo snel lukken dus globaal dan maar. Strength: genoeg om equip te dragen. Er zijn builds waar niet eens punten in strength nodig zijn. Dexterity: genoeg om max block (75%) te krijgen met full equip. Vitality: Da rest. Energy: Nichts. Equipment: Helm: Griffon's Eye, met een 15% increased attack speed (ias) jewel met resists. Armor: Enigma Archon Plate. Weapon: Eth Titan's Revenge. Aangezien hij auto-replenish heeft maakt het dus ook niets uit dat hij ethereal is. Een vriend van me heeft ooit een javelin met +6 java skills en 40% ias gegambled, maar die dingen zijn zoveel waard dat je er niets aan hebt. Shield: Deze is belangrijk, en duur. Een J-mod, met 4 15% ias jewels met het liefst wat resists erop. Een jmod is een Jeweler's Monarch of Deflecting, met andere woorden een Monarch met 4 sockets, 20% faster blocking en 30% increased chance to block, maw minder dex benodigd. Het best is dus een schild met verhoogde blockchance, 60 allresist en 60 ias. Dat schild is geniaal, en op zich niet al te moeilijk te vinden, raap gewoon alle blauwe (magic) Monarch's op. Gloves: +3 java skills en 20% ias. Deze zijn moeilijk te vinden dus rares met +2 java en 20% ias mag ook, maar zorg voor resists. Makkelijk te vinden met wat pindleruns. Boots: Zolang je maar snel gaat. Beste: rares met 30% frw, 10% crushing blow en triple resists. Amulet: Mara's Kaleidoscope. Als je Highlord's gebruikt (met 20% ias) kan je ook een andere rune of jewel in je Griffon's proppen. Ringen: Een Raven Frost voor de "cannot be frozen" en een Stone of Jordan omdat je nog weleens in manaproblemen komt met deze build. Belt: Arachnid. Thundergods Vigor klinkt heel plezant met zijn skills en absorb, maar die 20% faster castrate die Arachnid's Mesh heeft ga je heel prettig vinden bij het teleporten, vooral tijdens baalruns, als je zelf de lul bent. Voor de rest een Call to Arms met een Spirit Monarch als backup, als je wat heerschende life en mana wilt hebben. Annihilus, Torch, wat skillers, spreekt allemaal voor zich, in de inventory. Op deze manier heb je enorme damage met je charged strike (oplopend tot wel 14K per bolt) en hou je toch je maximale framerate, deze ligt namelijk op 89% en met deze build haal je de 95%. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() heb het zelf geprobeerd, maar de savegames stonden op andere comp dus kwam telkens char not found te staan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dan had ik nou m'n character nog gehad en jullie ass gecamped. Even p0sen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Goeie site daarvoor is http://www.d2.xml-fatal.net/ Zij hosten Diablo servers die alleen bestemd zijn voor high-level baalruns, aan de lopende band. |
![]() |
|
Mijn hoogste char is tot level 89 gekomen. Het was een Blizzard mf sorc met rond de 4k dammage. Ik zat niet in een team ofzoiets, ik ben voornamelijk een solo speler maar doe wel baalruns en help vrienden als ik er zin in heb.
Ik had als equip Shakko (met p topaz) Skullders (met p topaz) Oculus Rhyme Change guards 2 x nagelring een rare mf, skil, res amu War travelers (maar die weet ik niet meer zeker, unique boots met mf iig) Later ook een 2 ist ali baba en een Gull dager. Full Talls heb ik helaas nooit gehad. ![]() Verder een bijna perfect gheeds, een lading 7% mf sc's en wat Grand charms met mf en nog een mod.
|
Ja zoiets het kan ook wel rond de 500 zijn geweest ik weet het niet meer precies. Ik heb een keer een mara's 29 res gevonden en getrade voor een HOTO 34 geloof ik. En later een 2e Gheeds gevonden.
Is het nou werkelijk waar dat je in de pit in act 1 hell goede mf runs kan doen?
||
Citaat:
![]() Ja, in de Pit in Act 1 hebben de monsters een hoog charlevel, dus meer dropkansen. Ik heb er ooit Schaefer's Hammer gevonden, ook niet een doorsnee vondst. Het enige item wat ik nooit gevonden heb is Tyrael's Might, wat in principe alleen gedropt kan worden door Baal en Pindleskin. Maargoed, ik prefereer Enigma. ![]() |
![]() |
|
Maximum aan mf wat je kan halen is tussen de 1000 en 1100%, maar waarschijnlijk sloop je dan niemand meer omdat je kut items hebt die alleen geschikt zijn voor mf. Het schijnt ook zo te zijn dat alles boven de 500% eigenlijk niet meer uitmaakt. Ideaal is tussen de 300 en 400% mf, omdat je dan ook nog snel kan killen. Ideale mf ronde voor een sorceress, uiteraard met hoge cast rate, includeert Pindleskin, The Countess, The Pit en Nihlatak. Die sleutels kunnen nog bijzonder handig zijn, op een gegeven moment heb je er tientallen en kun je aantal paar keer naar über Tristram om Torches te harvesten.
|
![]() |
|
Mephisto en Andariel kunnen alleen niet alles droppen. The Countess heeft dan nog enigszins kans op hoge runes (tot Lo) en een sleutel.
Wat ook erg leuk was op die highlevel Baalrun servers, was dat Baalruns samenvielen met mfruns. Terwijl één persoon richting Throne Room teleport en daar de boel schoonveegt voordat Colenzo spawned, teleportte de ander via de Chaos Sanctuary richting Diablo. Handig als je ooit lvl 99 wilt worden. Zo had je in één run, met een beetje fatsoenlijke internetverbinding en goeie teleportskills, Pindle, Shenk, Eldritch, Diablo, Nihlatak, wave 4 en 5 in de Throne Room en Baal. Zeventig runs op een dag met een beetje fatsoenlijke mf stond garant voor de beste über items. |
![]() |
|
Dat betekend wel dat je geen leven meer over houd.
![]() Ik doe trouwens Andariel omdat die als ik me niet vergis een hogere kans heeft op ringen. Ik heb er een keer een SOJ gevonden en ook vaak genoeg goede items. Wat was die 3e ook alweer voor die sleutels?
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik las in een guide dat een Necro staf met een level x Life Tap ook goed werkt. Aangezien ik hell nog niet door kom doe ik m'n mf runs nu maar op nm. Het loont op zich best wel aardig want net een ik helm en een tals mask gevonden.
![]()
|
Op welk level ben je naar Hell gegaan dan? Ik doe dat standaard op level 75. Ik ben daar nu net ook beland, inmiddels level 77. Op zich gaat het me goed af, ik heb net act 1 gehaald met behulp van een paar Duitsers die waypoints hadden. Gewoon net zo lang zoeken totdat je de juiste game hebt, of probeer in de channels iemand te vinden die je rushed.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ben nu ook weer begonnen met Diablo 2.
Samen met Dr0_ol en mun neefje gister beetje gespeelt. Heb nu een sorceres lvl 22 of iets dergelijks. Zijn nu in de jungle, vind dat echt een van de mindere lvls ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
@ Mobius: Ik ben nu level 72. Gisteren heb ik de Countess gekild na 3 keer dood gegaan te zijn. Ik kreeg wel een key. Zou die wat waard zijn?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar goed. ![]() |
Advertentie |