Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En de rest is te raden.
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Godver. Ik ben echt even kwaad als een m'fucker.
Mijn vriendinnen soms. ![]() Kijk dan hoe stom: Vriendin zegt: maar je weet zkr da je t gaat doen? Stefanie zegt: nee nog niet helemaal Vriendin zegt: oh egt Vriendin: wa zegge je ouders/ Stefanie zegt: waarvan? ~Vriendin zegt: hebbe die je nog geadviseerd over wat je hierna kan gaan doen ofsow? Stefanie zegt: nee nou ja Stefanie zegt: ik moet het zelf beslissen natuurlijk Vriendin zegt: jaaa okee maar wat zegge ze ervan bedoelk? Stefanie zegt: ik weet niet wat je bedoelt Vriendin zegt: njaa lama ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb echt niks nuttigs gedaan vandaag. maar zometeen ga ik voor mijn buurman koken en we gaan een film kijken. alleen moet ik dan eerst douchen want dat heb ik ook nog niet gedaan en ik heb niet zoveel zin om in actie te komen. en dan moet ik weer naar de supermarkt en dan bedenken wat we gaan eten. wat een gedoe.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 |