Oud 19-07-2008, 14:29
Electriq
Electriq is offline
Zonet supergoed Indonesisch eten gehaald voor vanavond, donker brood en ontbijtspek van de slager voor morgenochtend. Vanavond uit, morgen naar de Antwerpse Zoo of naar de zee
Oud 19-07-2008, 14:34
malle pietje
malle pietje is offline
Ik zou zometeen naar een verjaardag met BBQ gaan, maar wat een kkweer. Fucking kut.
Oud 19-07-2008, 15:36
655321
655321 is offline
Ik heb de laatste avond van de zomerfeesten gevierd en ik kan niet wachten tot volgend jaar. Verder lees ik mn boek uit en msn ik wat. Het is de eerste dag in heel lang dat ik echt helemaal niets moet. Ik ben content.
Oud 19-07-2008, 15:57
Verwijderd
Wat een weer echt Wel beter dat ik daardoor waarschijnlijk vroeg klaar ben met werken en als vanouds biertjes kan gaan drinken met de jongens. Dat is echt laaaang geleden en dat lijkt me wel wat.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2008, 16:14
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Haha.
Oud 19-07-2008, 18:22
woezel
woezel is offline
vandaag saaie dag bij mn ouders gehad maar zo naar gent ,want gentse feesten en morgen lang slapen
Oud 19-07-2008, 19:34
Verwijderd
ik ben brak en heb eventjes naar overvliegende vliegtuigen gekeken en daarna pannenkoeken gemaakt en verorberd en toen weer mn bed in gedoken en ga ik zo weer doen vrees ik, voel me belabberd
Met citaat reageren
Oud 20-07-2008, 02:26
Verwijderd
Nice ik heb uurtjes kunnen maken ennn alsnog biertjes gedronken met mn goede oude vrienden die ineens allemaal thuis bij ouders waren ipv eigen kamer dus dat was echt tof!
Morgen weeeer werken en dan komt mijn Tsjechische vriendin die ik in Frankrijk heb leren kennen dus eindelijk weer Frans praten (L)
Met citaat reageren
Oud 20-07-2008, 11:46
idontcare
idontcare is offline
gisteravond naar de kroeg geweest en er trad een gast met acoustische gitaar op, hij klonk echt supervet. het was ook ierse avond ofzo hmm.. zometeen komt familie op bezoek dus beetje gezellig doen. vavavond wil ik eigenlijk wel naar de film dus nog even kijken.

ajuu
Oud 20-07-2008, 18:28
Liesss*
Liesss* is offline
Ontbijt op bed en Guitar Hero!
Oud 20-07-2008, 21:30
ragdoll
ragdoll is offline
ik was vorige week terug uit indonesie en nu terug van een weekendje UK omg SALE bij topshop <3 daarnaast geconcludeerd dat minstens vijfenzeventig procent van de britse bevolking white trash is, wat nogal een prestatie is gezien de redelijk stijlvolle collecties in de britse winkels good thing tho, op deze manier bleef er meer voor mij over en mijn creditcard heeft dus ook bijna zijn limiet bereikt ook nog getracht cultureel te doen tussen winkelen en koffie drinken door maar de desbetreffende kerk was gesloten wegens een high tea voor bisschoppen, dan maar niet.
Oud 21-07-2008, 11:05
Broeder
Broeder is offline
Ik download muziek van ene user 'Disco-Jew' en zometeen komt een tweede lading buitenlandse studenten mijn verbazend gewilde kamer bekijken. Hopelijk nemen ze weer cadeautjes mee om bij me aan te pappen.
Oud 21-07-2008, 14:23
Verwijderd
ik wou rustig boodschappen gaan doen in de stad maar dat ging niet lukken omdat duizenden hollanders de stad hebben gekoloniseerd. kunnen die mensen niet gezellig naar scheveningen of madurodam gaan ofzo. bah wat dat betreft ben ik blij als de zomer afgelopen is.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2008, 15:21
*oma*
*oma* is offline
Gisteren film gekeken bij een vriendinnetje: Nocturna <3.
Vandaag ben ik lekker aan het niksen, vanavond bij den schoonmoeder op bezoek en eten en peukies roken, hehe. Oh en ik heb nog een prach-tig souvenir voor haar. Ze zal haar ogen uitkijken.
Oud 21-07-2008, 16:58
JanDeVries
JanDeVries is offline
Gisteren teruggekomen van twee weken Spanje en ik zit nu angstvallig mijn bankrekening te ontwijken.
Oud 21-07-2008, 17:02
vilein
vilein is offline
Ooh ik heb de hele dag gewerkt en ik ben er achter gekomen dat ik zaterdagavond een 4 dubbele afspraak heb en ik weet niet wat ik moet kiezen en het is pas maandag dus misschien komen er nog meer dingen bij. En zondag is de modefabriek dus eigenlijk kan ik al die dingen niet doen omdat ik dus zondag vet vroeg op moet. Maargoed, eerst nog een hele week werken.
Oud 21-07-2008, 17:37
Verwijderd
Ik ging naar Amsterdam om wat dingen bij de uva te regelen en een vriendin op te halen van schiphol en ik ging eerst bij mn zus mail kijken en toen zag ik dat ik een kamer heb
Met citaat reageren
Oud 21-07-2008, 21:50
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Vrijdag met een oud collega hier zitten zuipen. Zaterdag brak wakker en rond half 6 naar dordrecht te gaan voor Big Rivers festival. Inner terrestrials was fucking strak, Blood or Whiskey ook wel tof, Trenchcoat spacend en Mad Caddies waren verbazingwekkend vermakelijk. Daarna wezen maffen bij een maat van me in Delft en devolgende dag daar een beetje lopen lamzakken. Nog een of andere botanische tuin bezocht en daarna des avonds eenmaal thuis nog wat Spaced gekeken met mijn huisgenoot. Vandaag fucking brak gewerkt.
Oud 21-07-2008, 22:03
botulismf
botulismf is offline
Ligt het aan mij of is het al anderhalf jaar herfst?
Oud 21-07-2008, 22:04
Verwijderd
vandaag terug gekomen van dour en het was hartstikke vet. lekker dom lopen doen met uuf (L). goed festival . maar ik ben wel helemaal verlept, en net ging ik even slapen, en toen ik wakker werd ging ik in het nederlands warrig boos doen tegen mijn deense vriendinnetje omdat ze niet 'een spelletje met kusjes op de telefoon had gedaan' ofzo? geen idee waar dat over ging. huuhh het slaap tekort heeft m'n brein aangetast.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2008, 22:05
Verwijderd
ik ben ziekig, dus ik werd eerst om 8 uur wakker (nadat ik pas om 4 uur in slaap was gevallen), ik was het er niet mee eens. weer gaan slapen, tot half 11. opgestaan. ontbeten. mn vader was op bezoek. weer in bed gaan liggen met nieuwe muziekjes. toen kwam m'n hyperactieve vriendinnetje langs en daar heb ik mee op de bank gezeten bij een of andere matige duitse film en een french press vol kaneelthee. en die ging weer weg en toen probeerde ik met mijn moeder the hitchhiker's guide to the galaxy te kijken maar die vond ze kut dus nu zit ik hier op het forum.

zo. wat een nuttige dag zeg.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2008, 10:44
woezel
woezel is offline
tzijn gentse feesten dus veel meer dan feesten en ronddolen en slapen doe ik niet vandaag wel ff kamer en huis opruimen en wat dingen regelen
Oud 22-07-2008, 11:02
Verwijderd
ik werd chago wakker en nou draait dat kreng ook nog keihard alicia keys door mijn snow patrol heen en tieft ze alle rommel in mn kamer dus ik denk dat ik nou op mn chagohoogtepunt ben en zo maar even gewoon wegga voordat ik r ga slaan
Met citaat reageren
Oud 22-07-2008, 11:04
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik ben vanochtend gaan hardlopen, na dat anderhalve maand niet meer te hebben gedaan, en het ging slecht. heel slecht.
nu ga ik 4 uurtjes niks doen en daarna richting werk, eindelijk weer ijsjes verkopen met mooi weer.
Oud 22-07-2008, 13:14
Verwijderd
Citaat:
huuhh het slaap tekort heeft m'n brein aangetast.
+ 1, en alcohol.

ik ben gisteren terug gekomen van dour met urm, haha (L). en het was vet, want we hebben volgens mij 0 keer normaal gedaan. veel WANNA FUCK, ANAL RAPE en LEKKEEEEEEEERRR lopen schreeuwen, mongolig zat geworden, amper bands gezien, lopen geilen op de zanger van mad caddies, liggen schreeuwen in een tent en onze franse buren zo kwaad gemaakt dat ze hun tent gingen verplaatsen en ons niet meer met rust lieten als we wilden slapen
gisteravond naar m'n ouders gegaan, en toen ik hier thuis kwam was ik ineens mega ziek. nu ben ik alleen nog maar extreem verkouden, maar donderdag MOET het over zijn, want dan heb ik een date
Met citaat reageren
Oud 22-07-2008, 14:43
vilein
vilein is offline
ohMAN ik heb een 7 voor mijn scriptie en ik ben het hele huis doorgesprongen (en dat is groot he). Nu kan ik volgend jaar echt naar Hong Kong of beter nog echt aan mijn master en ik heb ook nog eens lekker geld terug van de belastingdienst en samen met vakantiegeld is dat al bijna een ticket. Het is vandaag de beste dag in like, het jaar!
Oud 22-07-2008, 15:09
Verwijderd
Gefeliciteerd!!!
Met citaat reageren
Oud 22-07-2008, 17:48
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
ohMAN ik heb een 7 voor mijn scriptie en ik ben het hele huis doorgesprongen (en dat is groot he). Nu kan ik volgend jaar echt naar Hong Kong of beter nog echt aan mijn master en ik heb ook nog eens lekker geld terug van de belastingdienst en samen met vakantiegeld is dat al bijna een ticket. Het is vandaag de beste dag in like, het jaar!
gefeliciteerd, erg cool voor je!

ik ben nu even in mijn pauze van werk thuis even eten en straks nog tot tien uur arbeit en daarna rustig een biertje op de bank doen, nog steeds bijkomend van het weekend.
Oud 22-07-2008, 21:06
llell
llell is offline
Gister wezen hospiteren. Hoe heeft t zo ver kunnen komen in Nederland. Ik eis dat er met mijn belastinggeld betaalbare woningen worden neergezet in alle grote steden.

gefeli !! @ vilein
Met citaat reageren
Oud 23-07-2008, 13:13
woezel
woezel is offline
ik ben nog wakker en ik sta veel te strak, kmoet eigenlijk naar de dokterrrr maar geen zin in
Oud 23-07-2008, 13:43
Broeder
Broeder is offline
Ik kreeg de automatische deur van de apotheek in m'n gezicht, waardoor ik meteen weer met een bloedneus terug naar binnen mocht. Leuk, sensors !
Oud 23-07-2008, 14:45
vilein
vilein is offline
jeej, dankjewel! Gisteren heb ik het goed gevierd met friends en rode wijn en cocktails, waardoor ik vanmiddag mijn luchtdate de eerste 20 minuten nog niet recht aan durfde te kijken. Maar toen gingen we naar de rabobank om een sim only abo voor zn telefoon af te sluiten en ik ging daar geagiteerd weg. Nu even huishoudelijke taken verrichten en vanavond weer cocktails.

Laatst gewijzigd op 23-07-2008 om 16:13.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2008, 15:52
ragdoll
ragdoll is offline
ik heb net over de markt gelopen en dat moet ik echt vaker doen. verder in het park gelegen en koffie gedronken en waarschijnlijk een nieuwe fiets geregeld, eindelijk. vanavond eten en daarna misschien nog uit. en nu lekker lang douchen yesh.
Oud 23-07-2008, 16:12
Carn
Carn is offline
gisterenavond bijna 8km wezen hardlopen, ging verdacht goed. Vandaag gewerkt, straks snel tickets ophalen voor The Dark Knight, wat eten en de bios in!
Oud 23-07-2008, 16:20
EvilConduct
EvilConduct is offline
Ik had laatst al een wortelkanaalbehandeling gehad. Nu was dezelfde kies in 2en gebroken. Vandaag laten trekken. Wat een kutgevoel is dat zeg, de tering. En nu loop ik dus met een groot gat in mijn bek.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2008, 18:21
Verwijderd
IK heb werk in de thuiszorg wat lekker verdient. Toen vanmiddag in de stad een forumster met een vriendin tegen gekomen en met de 2 dames gehangen en gegeten. Nu geen idee wat ik ga doen, series kijken? Maar het is te lekker weer, dus beter is er iemand om nog ff wat mee te drinken.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2008, 18:30
Verwijderd
Dat gaat snel, ik ga zo op een dak hangen.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2008, 21:44
Verwijderd
Ik kom niet want ik ben nog bij de oudjes
Met citaat reageren
Oud 23-07-2008, 21:50
Verwijderd
vandaag met mn deense vriendinnetje naar utrecht geweest, om haar te laten zien waar ze gaat wonen. volgens mij zag ik avant-garde nog langsfietsen toen ik me ergens zat vol te proppen met goor voedsel. of het was iemand met net zulke malle schoenen nu zijn we aan het bedenken of we nog even ergens wat gaan drinken of niet hmmmm.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2008, 22:19
Verwijderd
Citaat:
vandaag met mn deense vriendinnetje naar utrecht geweest, om haar te laten zien waar ze gaat wonen. volgens mij zag ik avant-garde nog langsfietsen toen ik me ergens zat vol te proppen met goor voedsel. of het was iemand met net zulke malle schoenen nu zijn we aan het bedenken of we nog even ergens wat gaan drinken of niet hmmmm.
Wtf Maura, ik heb me een ons geftietst vandaag, dat zou zomaar kunnen (ik had idd mn flashy Reeboks aan)! Niet eens je eten aan de kant gegooid en gillend naar buiten gerend?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2008, 22:48
JanDeVries
JanDeVries is offline
Ik heb vandaag gebeachvolleybald met mijn trainer en zijn teamgenoot en diens vriendin en die teamgenoot deed de hele tijd ontzettend neerbuigend tegen haar dus ik denk dat er iemand op de bank slaapt vannacht!1!
Oud 23-07-2008, 22:58
Verwijderd
eerst ging ik wat drinken in het vondelpark maar niemand had drinken mee bahalve een belachelijk dure fles whisky en ik had niet ontbeten. toen heb ik mn huis schoongemaakt. daarna twee zweedse couchsurfers opgehaald en nu zitten we te spacen op spytrance en wiet
Met citaat reageren
Oud 24-07-2008, 00:39
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik heb een flight of the conchords t-shirt gemaakt. en ik heb mijn carnifex-t-shirt verkleind. wat een handigheid.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2008, 10:33
*oma*
*oma* is offline
Vannacht uitgeweest, veel te dronken geworden en ik ben bang dat ik beschamende dingen heb gezegd .
Oud 24-07-2008, 10:47
Verwijderd
ik heb gisteravond een soort van date gehad, maar eigenlijk was het geen date film gekeken en bier gedronken, en daarna naar huis gegaan. nu zometeen de bus naar groningen pakken, want ik MOET nog even wat quality time hebben met het deense vriendinnetje van maura, anders ga ik dood
Met citaat reageren
Oud 24-07-2008, 10:55
*oma*
*oma* is offline
ohja en ik ben heel rijk, want loon en stufie.
Oud 24-07-2008, 11:08
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik ga zo met 2 vriendinnetjes zwemmen bij de maarsseveense plassen (L)
Oud 24-07-2008, 11:12
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
oh edit: 3
Oud 24-07-2008, 12:14
Broeder
Broeder is offline
Zojuist vond ik een vergeten boekenbon à 25 euro, dus waarschijnlijk ga ik vanmiddag helemaal los.
Oud 24-07-2008, 12:30
woezel
woezel is offline
gisteren niet veel gedaan, koers gekeken en 2 animatiefilms,lekker gekookt en vroeg gaan slapen, zodadelijk naar de dokter en daarna beetje straattheater checken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten