![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik weet niet of ik het wel zou willen kunnen.
lijkt me zo'n verschrikkelijke kliederboel ![]() als een man spuit is dat (a) in de vrouw, (b) op de vrouw of (c) een beetje naast de vrouw, en aangezien het gooey stuff is is dat smossen zo erg nog niet, want het trekt niet direct in de matras ofzo en lakens zijn gauw vervangen. als een vrouw squirt (geen idee hoeveel stuff dat is natuurlijk), is dat veel wateriger vocht als ik me niet vergis, dat trekt toch direct in de matras? en dan is toch alles nat?! is dat niet vervelend?? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Kan vervelend zijn ja, maar goed, ik heb meestal meerdere handdoeken naast mijn bed als er gesekst wordt en ik heb ook een soort ding tussen m'n matras en m'n hoes dat bedoeld is om zweet op te vangen, maar goed genoeg is om een goede squirt op te vangen, als ik er zo naar kijk.
Maar goed, het lijkt mij gewoon erg mooi en opwindend, een vrouw die dusdanig in extase is dat ze spuitend klaarkomt, dat ik zo'n nat 'ongelukje' er graag voor over heb. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar vervelend is het wel ja. Of nouja, irritant. Voor mij had het geen meerwaarde en het geeft een hoop nattigheid, dus ben ik er maar weer 'vanaf gestapt' om het zo maar te zeggen.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Seksverhalen Verwijderd | 318 | 04-02-2013 14:43 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #27 Flip! | 499 | 04-03-2006 18:23 | |
Seksualiteit |
Willen jullie deze Seksenquete invulle? Suga~Suga | 258 | 17-10-2005 20:22 | |