Advertentie | |
|
![]() |
|
Hier is een draadloos netwerk en dat heet 'vette shit'
![]() Er zijn er nog wel meer met grappige namen, maar die staan nu niet aan. Ow, er is ook nog eentje en die heet 'netwerk zonder naam'. Die is vast van een heel creatief iemand.
|
Bijna alle netwerken hier zijn beveiligd ;\
Ennu zijn er programmaatjes waarmee je gemakkelijk wepkeys mee schijnt te kunnen kraken, alleen ondersteunt mijn draadloze netwerkkaartje dat niet. Maar ach, misschien is dat maar beter ook ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja ik was daar dus de afgelopen week. Maandag tot en met donderdag. Nu supervet eindfeest ![]() ![]() Utrechtse Introductie Tijd is dat dus, voor alle nieuwe studenten om de stad te leren kennen. Dus niet per opleiding nog, dat is allemaal later. Maar het ging vooral om de studenteverenigingen enzo. En het was op zich wel leuk. Enzo. Snap je. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh, ik wist niet dat het daar voor stond. Wat kan je dan allemaal doen? En, heb je je nog ergens bij aangesloten? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wacht ik vertel op d.nl wel even verder. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Klinkt leuk verder ![]() Ik lees het wel dan! |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik was zo stom he.
Ze zeiden van jaaa we gaan naar het koor. Ik dacht oh koor leuk ik zou best een avondje per week in een groep willen zingen, doe ik ook nog wat met muziek terwijl ik studeer. En toen zovan euh ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hm, nu vraag ik me af of Julius iets soortgelijks tegen je heeft gezegd.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 |