| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Ik was in thailand en erg boos, ik schreeuwde tegen mn broertje
"DOE DIE FUCKING DEUR NOU ES DICHT" gevolg: de deur sloeg met een enorme klap dicht. Er stonden geen ramen of deuren open behalve die deur. Geen wind en geen tocht. Hhehe toch wel grappig dat soort dingen, zet je aan het twijfelen. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Ik denk aan 2 mogelijkheden 1) EM straling, er worden vanaf meerdere punten sterke EM-pulsen afgevuurd ergens op het object waar water zit waardoor dit verdampt en zo beweegt (niet gezond voor object - en zwak) 2) magnetisme. dan werkt het dus niet op niet-metalen objecten en kan je alleen toetrekken of afstoten. (alles wat ik denk zoekt altijd contact met de natuurwetten omdat ik ander onzin bedenkt)
|
|
||
|
Citaat:
http://www.theness.com/articles/phys...-nejs0104.html Erg meetbaar dus.
|
|
|
|
Oeps, ik zie een zéér storende fout in de volgende tekst
telekinese zou op zich kunnen bestaan denk ik in de zin van speciaal weefsel (dat we nu nog nergens vinden) kan het. Maak daarvan: telekinese zou op zich kunnen bestaan denk ik in de zin van speciaal weefsel (dat we nu nog nergens in de natuur vinden) kan het. Ff duidelijk. Ik bedoel dus dat dat weefsel nog niet bestaat en nog niet is ontwikkeld maar dat het natuurwetenschappelijk mogelijk is dat er zich een weefsel ontwikkeld dat dit kan. (maar die ontwikkeling duurt minstens honderduizenden jaren en die energiebehoefte uiteraard ook)
|
|
||
|
Citaat:
Kom nou niet met onzin dat ik er niks van snap. Als je het wel doet zeg het dan, en dan mail ik je mijn beste posts en dan mag je die argument per argument gaan bestrijden. NB met ZINNIGE argumenten
|
|
||
|
Citaat:
http://www.theness.com/articles/phys...-nejs0104.html (en ik heb deze link al zovaak geplaatst....)
|
|
||||||||||
|
Citaat:
Misschien morgen eens lezen op school... Citaat:
Je doelt hier natuurlijk wel op de wetenschappelijke verklaringen tot zover deze bestaan. Aangezien ik niet exact weet wat voor objectief onderzoek er naar telekinese is gedaan kan ik hier zelf weinig over zeggen, maar ik denk dat de meesten het hier hebben met 'er vanaf weten' dat het gaat om de niet wetenschappelijke kennis zelf. Citaat:
![]() Zullen we proberen het een beetje vriendelijk te houden, als nu voor de verandering de niet wetenschappelijke kant en de wel wetenschappelijke kant nou niet gaan bekvechten met elkaar en het gewoon beperken tot het rustig uitwisselen van meningen en kennis zou dit forum denk ik voor veel mensen veel overzichtelijker worden en zou het aantal flames wel aardig afnemen denk ik. Citaat:
ff back ontopic : Citaat:
EM straling; het zou misschien kunnen maar ook dit lijkt mij om een of andere reden onlogisch, bijvoorbeeld, nu neem ik weer zo'n methode als www.psipog.net/paper.gif als voorbeeld, hoe zou je dan zo'n papiertje kunnen bewegen ? Ok, vocht is er altijd, maar dan moet dat wel zoveel zijn dat het mogelijk wordt dat het papiertje uit 'zichzelf' kan bewegen. Citaat:
Ik heb het hier gister eens met mijn natuurkunde en scheikunde leraar over gehad (ja, ik heb daar 1 persoon voor), en toen we het daar over hadden waren we het voor het eerst in ongeveer een jaar gelijk eens met elkaar, niet alle natuurwetten zijn op dit moment al uit het theoretische stadia (al zou niemand denk ik een formule als W=F*s gaan betwijfelen), maar zou het dan niet kunnen zijn dat door het weinige aantal ervaring dat de mensheid ermee heeft het gewoon iets is waarvoor tot op heden nog geen natuurwet is, of na onderzoek iets uitkomt waar je niet eenvoudig een standaard wet uit kan halen ? (dit zijn gewoon even 2 voorbeelden, ik zeg niet dat het zo moet zijn)... Citaat:
Dan zou het toch als volkomen normaal worden gezien ? Of bedoel je hiermee te zeggen dat het een nieuw stadia in de evolutie zou kunnen zijn waardoor bepaalde mensen het in de huidige generatie wel kunnen en andere niet. Maar zelf denk ik niet dat dit zo is, of je moet er idd een aanleg voor hebben, maar tot nu toe heeft haast iedereen die het echt wou (die ik ken) en er ook echt in geloofde dat het ging het gelukt een psiwheel te laten bewegen... Dit wilt niet zeggen dat ik het nu aan x mensen ga uitleggen, dit diende gewoon even als weerlegging voor iets wat nog niet weerlegt hoefde te worden Citaat:
Bijvoorbeeld ik heb het wel eens gehad dat mij werd gevraagd om een PSI/KI ball aan te raken dat ik het ding ook kon voelen, door een (in verschillende gevallen) kou of warmte sensatie in combinatie met een tinteling op de locatie van je plek waar je het ding aanraakte... Citaat:
Zo'n constructie beschreven als op www.psipog.net/paper.gif werkt wel goed... En dit brengt me aan het einde van mijn reacties op het volledige topic tot nu toe
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Dan is het toch beter dat niemand/haast niemand er iets over weet ? Ik moet zeggen dat het opnemen van bepaalde filmpjes vanuit standpunten die geaccepteerd worden aardig wat verbouwing vergt... Dit heb ik zelf al gemerkt bij enkele experimenten op momenten dat de webcam weer eens verkeerd stond, meestal probeer ik hem dan opnieuw te positioneren maar het gebeurt dan nogal eens dat de USB verlengkabel het niet goed houdt en losraakt... Ook moet ik zeggen dat de kwaliteit van de filmpjes idd vaak zeer slecht zijn, maar zou jij E1500 willen uitgeven aan een digitale videocamera om alleen een theorie te bewijzen tegenover anderen ? (ik heb atm weinig tijd, ik ga vanavond wel weer wat groots schrijven)
|
|
||
|
Citaat:
|
||
| Advertentie |
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik weet wat ik geloof en ik weet wat jij gelooft. Dat kan jij niet zeggen, jij weet wat jij gelooft en stoot alles met een pneumatische hamer af wat ik geloof.
|
|
||
|
Citaat:
) Maar jij wilt iemand iets ontnemen waar hij voor staat, en dat is niet goed.
|
|
||
|
Citaat:
als je Idols kijkt zie je hoeveel mensen staan te dringen om beroemd te worden; zou er dan echt geen enkele van de zoveel tk-beheersers zijn die dat ook wel zou willen of een die denkt "wel sodemieter! die wetenschappers nemen me/het gewoon niet serieus, ik zal ze eens wat laten zien!"? Dat kan ik me bijna niet voorstellen. ik heb ook nog een slecht argument: m'n instinct zegt:"het is iets waar je niet in hoeft te geloven om het te kunnen waarnemen + het grote publiek is voor een deel overtuigd + de wetenschap (die ook uit mensen bestaat die onder het grote publiek vallen!) is helemaal niet overtuigd ==> hier klopt iets niet" btw, er valt vast wel met James Randi af te spreken dat ie je anoniem laat maar wel het geld overmaakt en het officieel bekend maakt dát tk bestaat als je hem kunt overtuigen! Laatst gewijzigd op 10-11-2002 om 12:47. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
pardon? als iets bestaat is het geen magie dus magie bestaat niet??? hmmmmmm |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
[off-topic] Ik was christen maar ik vond dat de kerk je de vrijheid ontneemt
Dus toen ben wicca gaan doen en daar ben tot op de dag van vandaag nog zeer tevreden mee[/off-topic] Ik geloof dat dit soort dingen wel kunnen
|
|
||
|
Citaat:
Ik zal ook de laatste zijn om jou of iemand af te kraken of te beschuldigen
|
|
||
|
Citaat:
ik denk dat Ki en God een dezelfde zijn. Bijde de universele kracht die het leven creeeren. God, Allah, alle goden, en Ki zijn in wezen hetzelfde. Het zijn geen gepersonificeerde goden, maar 't zijn wegen naar innerlijke rust... |
||
|
|
|
|
Hmm, ik ga hier geen nieuw topic over openen...
Het huidige email adres dat ik heb ga ik vanavond uitschakelen, dit omdat ik in de afgelopen paar dagen een groot aantal emailtjes heb ontvangen over telekinese, experimenten en de dingen die ik claim. Op dit moment tel ik er totaal een stuk of 30 (dus van verschillende mensen). Ik begrijp niet waar het vandaan komt, al die mailtjes. Dit account blijf ik nog wel gebruiken, maar ik ga mij hier niet langer bezig houden met telekinese (behalve dan als ik dingen zie die echt niet kloppen). So i am not going to do more experiments...
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
DAAR GAAN WE WEER!!!!!!! Weer zo'n topic van mensen die in sprookjes geloven. Als mensen lepels konden ombuigen of dingen verplaatsen was dat allang bewezen en dat is het nooit. Wat zitten jullie dan allemaal te bazelen en te testen of het jullie lukt. Zoiets lukken alleen goochelaars met hun domme trucs die naaien waar je bij staat. Telekinese is nooit bewezen en wat nooit is bewezen bestaat verlopig dus niet en waarschijnlijk wel nooit
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
waar bemoei jij je me?! die atavar is toevallig mijnnn keuze en niet die van jou dat jij zo'n zonnebril opdoet omdat je zo stoned bent als een garnaal kan ik ook nix aan doen dat je s'morgens net zo stoned op je fiets zit als harry potter op z'n bezemsteel kan ik ook n ix aan doen dat mij opoe mij kaarsjes uitblaast is mijn zaak en dat jij niet in sprookjes gelooft is JOU zaak! en dat jij zoveel zuipt dat je smorgens wel moet kwatten is ook JOU zaak en mijn ATAVAR IS COOL en dat is een FEIT!
|
||
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
Ik ben dus zoals men hier ongetwijfeld inmiddels al weet al een tijd met telekinese (vanaf nu afgekort als TK) bezig, hierin boekte ik enkele resultaten, zoals mensen welke ik het webcamfilmpje heb gestuurd ongetwijfeld weten. Daarna begon ik nieuwsgierig te worden hoe het precies werkt, dit ben ik gaan onderzoeken, omdat ik een beetje out of ideas was heb ik met iemand op het forum contact opgenomen en ook wat meer posts erover gemaakt, dit laatste is denk ik het stomste wat ik had kunnen doen aangezien ik hierna (binnen 2 weken) van 30 man ongeveer mailtjes heb ontvangen met diverse vragen... Na een paar dagen werd ik het een beetje zat en heb na nog een paar laatste aantekeningen aan iemand hier te mailen (samen met een filmpje) besloten weer ff te kappen met experimenten hierover, hierna heb ik het email adres wat ik eerst had afgesloten, waarna er daar nog een paar mailtjes binnenkwamen. Dit is inmiddels gelukkig weer wat gestopt. Dus, ik heb er nog steeds positieve resultaten bij... Voor bepaalde personen : Ik denk niet dat het iets met statische elektriciteit te maken heeft, als je het verder wilt onderzoeken kan je me nog mailen, dan kijk ik wel ff of ik er nog zin in heb (heb ook behoorlijk op school op me kop gekregen , dus ik zit nu wat meer aan huiswerk vast als eerder)...At er nog vragen of onduidelijkheden zijn ? zet ze maar neer in dit topic (handig zo'n forum)
|
|
||||||
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Granted, het is misschien niet al te makkelijk om te doen, maar het kan wel, hiervoor kan ik je verschillende filmpjes geven, die al dan niet in theorie idd fake kunnen zijn, maar dan is men (waaronder ikzelf ook) wel heel erg aan het faken geslagen... Lijkt me klotewerk om dat beeldje voor beeldje te moeten renderen ofzo om effecten toe te voegen... Citaat:
Citaat:
Dus je bedoelt dus te zeggen dat alle technologie en wetenschap nu al bestaat; en men nooit iets nieuws zou kunnen uitvinden... Ik vind dit een beetje 16e eeuws van je klinken... Maargoed, sommige mensen vandaag zou je ook nog van denken dat ze denken dat de aarde plat is...
|
|
||
|
Citaat:
Maar jij trekt z'n uitspraak uit z'n context. Hij doelt op mystieke zaken, en daar heeft hij grotendeels gelijk in. Er zullen altijd mensen geloven in zaken die niet bewezen kunnen worden, puur omdat ze niet bewezen kunnen worden. Als er geen bewijs is, dan zou het heel-misschien-wel-eens-kunnen bestaan. Ja, en omdat ik met mijn telepatische krachten elke keer de lotto zou kunnen winnen, betekent het nog niet dat ik het hoef te doen. (ik had het geld aan goede doelen kunnen geven, maar toch zegt mijn beschermengel dat ik het niet moet doen. Die mensen moeten maar op een eerlijke manier geholpen worden.)
|
|
|
|
Een lepeltje buigen is trouwens ook te verklaren met ki. Heb het wel eens geprobeerd en het lukt, maar moet wel met een zilveren lepeltje. Als zilver warm word word het slapen en buigt het.
Maar om even verder op tilikinese in te gaan, ik geloof wel degelijk dat het bestaat en kan. *bla bla uitleg die hier al gegeven is* En trouwens, hoe kan het anders dat mensen het kunnen dan dat het kan.
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|