Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ben eigenlijk behoorlijk teleurgesteld in het aanbod vandaag de dag. Het zijn allemaal van die lompe schermen met mp3 functie. Denk dat ik zelf binnenkort mijn H320 voor een iPod Classic ga vervangen, die biedt tenminste nog ruimte voor je geld. Wat je nog kan overwegen is de Creative Zen (X-F)i. 16GB of 32GB. De X-Fi is de nieuwste versie, daar zit als bonus een of andere brakke MSN funcitie via WiFi op.
||
Citaat:
![]() Die iaudio d2 was inderdaad tot nu toe het enige wat ik gezien heb wat me wat lijkt. Om de een of andere heb ik niks met creative, terwijl het volgens mij voor niet audiofiele en veeleisende gebruikers wel oke is.
||
Citaat:
Dat is bestanden niet herkent kan een toevallige fout zijn of een harddisk die aftakelt. Hoe dan ook denk ik wel dat die iRiver nog te redden is. Wat mij tegenvalt aan de D2 is zo'n touchscreen.. het idee van voelbare knoppen is beter. De iPod Classic is een soort compromis tussen beiden (daarvan weet ik dat de video kwaliteit iig erg goed is.. geen idee van de Cowon). Wat kost een iPod Touch eigenlijk? Creative: b-product met een a-merk erop gedrukt. Gelukkig zie je dat wel terug in de prijs. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb trouwens zo een batterij. Het merkje kreeg online positieve reviews en hij had meer mah's dan de originele. Wat zou jij doen? Nog een aanschaffen en verwisselen? Je moet er wel rekening mee houden dat ik minder technisch aangelegd ben dan jij he ![]() Grappig dat jij hetzelfde nadeel ziet bij die D2. Ik hou niet zo van touchscreen dingen. Bij kieskeurig ligt de ipod touch 16gb op 288. Als ik de D2 met de Classic vergelijk is het kleiner, mooier, lichter of veel gb. Prijs is ongeveer hetzelfde. Dus dan zou ik voor de Ipod gaan.
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik wil best de moeite er in steken om te testen waar het aan ligt en ik heb hem al een keer opengemaakt dus dat durf ik nog wel een keer. Alleen heb ik wel even nodig dat je me vertelt wat ik moet doen ![]()
||
Citaat:
Zo weet je of de iRiver de accu leegtrekt ook wanneer ie uitstaat of dat het aan de accu zelf ligt. Als je overigens Rockbox naast de normale software in de iRiver hebt staan kun je een battery benchmark doen en ook het voltage uitlezen. Als ik me niet vergis kan de standaard software alleen het balkje met streepjes laten zien. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik heb laatst een D2 gehaald en het is best wel een tof ding. Het touchscreen werkt goed (wel telkens 1 keer scherm activeren en dan pas kiezen) en je kan de knopjes bovenin gebruiken wanneer je hem in je zak hebt om tracks te skippen en pauzeren.
Het leukste eraan vind ik dat je de GUI helemaal kan aanpassen. |
![]() |
|
![]() |
Dit is ook wel interessant, alternatieve firmware voor een aantal mp3spelers (waaronder alle ipods). Werkt echt super! Ipod video 30Gig met deze firmware bv, want itunes sucks..
http://www.rockbox.org/download/ Lees ff de FAQ om te weten wat rockbox precies is.. |
![]() |
|
![]() |
ik kan de ipod touch aanraden hij is prijzig maar je kunt er veel mee
http://store.apple.com/nl/browse/hom...ch?mco=MTE3MzI |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|