Oud 09-09-2008, 18:26
snoopy
snoopy is offline
Hmm... niet zwanger... Maar goed, volgende maand beter.

Vriendje is lief en gepast teleurgesteld

Ik vroeg me af waar die symptomen vandaan kwamen, en wat waarschijnlijk is gebeurd is dat ik toch (even) zwanger was, vandaar. Wel balen, want nu heb ik voor niks elke ochtend avond overgegeven... Is sinds vandaag over, gelukkig.
Wel lekker warrig nog steeds, haha! Dit stukje echt 3 keer getypt...
Oud 09-09-2008, 20:13
stout!
stout! is offline
tx iedereen, ik ben er niet helemaal kapot van ofzo, maar vind t gewoon zo bizar. Moet er veel aan denken maar vind t een beetje stom van mezelf, want zo goed kende ik haar nou ook weer niet. Ik probeer me er iets bij voor te stellen, maar dat kan niet echt. Nou ja. @ Quis; studeer jij ELS? Want ik heb Cultuurwetenschappen gedaan.

@ Rockaholic; wat erg. Ik hoop dat de situatie zich nog verbetert. Sterkte iig .

En @ Snoops; jammer maar t zal wel weer wat tijd kosten. Fijn dat jullie er nu zo samen mee bezig zijn, is toch een beter begin.
Waarom denk je nou trouwens precies dat je weer even zwanger bent geweest? Want is dat niet erg eigenlijk? (ik weet hier niets van)
Oud 09-09-2008, 21:17
Verwijderd
@ Stout: Nee, NR. Maar je was dus een studiegenootje van haar in de zin dat jullie samen studeerden, niet in de zin dat jullie dezelfde studie deden? (want als je CW doet ken ik je hoogstwaarschijnlijk niet).

OT: hetzelfde verhaal als vanmiddag. En jeej voor goede vrienden. Ik merk wel dat ik er echt aan toe ben weer nieuwe mensen te ontmoeten. Mijn goede vrienden blijven dat toch wel, of ik nou in het buitenland zit of niet, maar al die kennissen en zogenaamde vriendinnen en aanhangsels, die begin ik een beetje zat te worden.
Oud 09-09-2008, 21:23
Signy
Signy is offline
zwaar klote.
vriend weet niet offie samen wil wonen vanwege het opgeven van zn vrijheid, hij is bang om zich beklemd te voelen.
ik heb net lopen janken aan de foon jeej.
Oud 09-09-2008, 21:29
Qimm
Qimm is offline
^
waarom staat samenwonen toch gelijk aan vrijheid opgeven
Oud 09-09-2008, 21:36
Signy
Signy is offline
ik weet t ook nie
Oud 09-09-2008, 21:42
metallica
metallica is offline
Morgenavond weer voor een nachtje naar 'm toe <3
Oud 09-09-2008, 22:23
Verwijderd
Goed, dit is dus niet meer aan denken, streep eronder en doorgaan. Moet wel lukken, en het scheelt een hoop gedoe als het gewoon vriendschappelijk blijft. Alleen hoop ik niet dat er nou maar in m'n hoofd blijft zitten dat ik me ergens wel kan herinneren dat we zaterdag min of meer gezoend hadden Maar zat vandaag een beetje in die richting te hinten en hij weet er in ieder geval niks van, of wil het niet weten. Dus dan maar zo. Verder was het een heel gezellig avondje
Oud 09-09-2008, 22:54
Verwijderd
Jezuschristusgodallemachtig hoe lang hoe lang duurt dit Ik word hier zo zo zo moe van. Ik moet die jongen toch gewoon op straat kunnen tegenkomen zonder dat ik daar zo van ondersteboven ben. En néé ik wil niet met je afspreken want dan ben ik helemáál van mijn apropos

*adem in* En we gaan weer door.
Oud 09-09-2008, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Jezuschristusgodallemachtig hoe lang hoe lang duurt dit Ik word hier zo zo zo moe van. Ik moet die jongen toch gewoon op straat kunnen tegenkomen zonder dat ik daar zo van ondersteboven ben. En néé ik wil niet met je afspreken want dan ben ik helemáál van mijn apropos

*adem in* En we gaan weer door.
De Ex? *knuffel geeft*
Oud 09-09-2008, 22:58
Verwijderd
Citaat:
De Ex? *knuffel geeft*
Wie anders Edit: Lama, geen zin om twee posts aan hem te besteden.

Laatst gewijzigd op 09-09-2008 om 23:11.
Oud 09-09-2008, 23:23
Verwijderd
Morgan nickchange

Ontopic: hmm ik moet me inhouden om hem niet te smsen. Maar ik wil 'm niet afschrikken natuurlijk, dus ik doe het braaf niet.

En over mannen die denken dat samenwonen hetzelfde is als vrijheid opgeven: wat voor beeld hébben die van samenwonen? Het is toch JUIST handig?
Oud 10-09-2008, 06:19
stout!
stout! is offline
Citaat:
@ Stout: Nee, NR. Maar je was dus een studiegenootje van haar in de zin dat jullie samen studeerden, niet in de zin dat jullie dezelfde studie deden? (want als je CW doet ken ik je hoogstwaarschijnlijk niet).
Ze deed ook CW, hoewel ze zich volgens mij focuste op ELS. Ik heb tot 2007 de bachelor CW gedaan, en vorig jaar de master European Studies. En nu ben ik weg uit Maastricht.

Wat OT best raar is, want de vanzelfsprekende stroom aan sociale contacten is even wat minder. Ik heb nog wel veel contact met mensen en maak afspraken, maar in Maastricht had ik altijd wel mensen om me heen en was dat niet eens nodig. 't is ook wel verfrissend eigenlijk, ik merk nu wie ik echt graag wil zien.
En daar hoort hij natuurlijk bij, hoewel ik nog even moet wennen aan het doordeweeks bellen-elkaar zien in het weekend. Ik ben niet zo goed in bellen. Gelukkig ben ik wel heel erg goed in hem zien
Oud 10-09-2008, 06:32
farai
farai is offline
@rockaholic: nogmaals veel sterkte
@stout: Je kende dat meisje blijkbaar niet erg goed maar probeer toch de tijd te nemen zoiets als dit een plaatsje te geven want mja gelukkig word je ni alle dagen met moord geconfronteerd. Het valt ook niet te begrijpen, waarom vermoorden mensen elkaar? Die vraag stel ik mij elke keer als ik weer eens wat hoor opt nieuws. Maar al haat je iemand nog zo erg, eer je iemand vermoord/neersteekt oid steek je toch een grens over die je niet zomaar oversteekt lijkt me.
Oud 10-09-2008, 06:54
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
En @ Snoops; jammer maar t zal wel weer wat tijd kosten. Fijn dat jullie er nu zo samen mee bezig zijn, is toch een beter begin.
Waarom denk je nou trouwens precies dat je weer even zwanger bent geweest? Want is dat niet erg eigenlijk? (ik weet hier niets van)
Mja, wel jammer maar niet heel erg ofzo. We weten dat t waarschijnlijk gauw komt dus...
En waarom ik dacht dat ik zwanger was: ik was weer heel moe en misselijk en m'n borsten knalden bijna uit elkaar
En nee, tis niet erg om 'zwanger' te zijn. 90% van de bevruchtingen gaat mis, vóórdat je overtijd bent (als je geen voorbehoedsmiddelen gebruikt dan he?). Nadat je overtijd bent is dat nog 10 a 15% Ik weet wel dat ik t niet zwanger noem, voordat er uberhaupt een positieve test is, anders blijf je bezig...

Maar goed, tis dus absoluut niet vreemd als er wél een bevruchting plaatsvindt, maar geen innesteling. Of wel een innesteling, maar die gaat meteen weer fout. t Wordt pas vervelend als je herhaald een miskraam hebt (dat wil dus zeggen: tussen de 4 en de 12 weken ofzo). En zelfs dat is 1, 2 of 3 keer nog niet uitzonderlijk. En ik heb er pas 1 gehad, dus ik ben nog lang niet zover dat we aan onderzoek moeten.

Oh en @ jouw verhaal: had er overheen gelezen, maar wat heftig! Kan me voorstellen dat je daar goed kapot van bent! Sterkte...
Oud 10-09-2008, 08:07
Verwijderd
@Rockaholic: Dat lijkt me inderdaad heel raar. Misschien wil je het nu niet horen, maar mensen zijn veerkrachtiger dan je denkt. Ik hoop dat je vader de kracht vind. Sterkte ermee meid

ot: Het is wel raak hier de laatste tijd. Ik heb gisteren, gewoon voor de fun eens opgeschreven wat er allemaal binnen een maand is gebeurd. Oom dood, buurman dood, vader failliet, moeder minder werken, en gisteren is met spoed de blinde darm van mijn zusje er uit gehaald. Om half 4 zat ze bij de huisarts, om half 9 kreeg ik een telefoontje dat ze onder het mes ging.
Verder gaan er veel relaties uit en voel ik me een beetje slecht. Gelukkig heb ik wel lieve vriendinnetjes en een lief vriendje.
Oud 10-09-2008, 09:33
Verwijderd
Offtopic:
Citaat:
Morgan nickchange
Haha sorry, moest even iets minder gemakkelijk te vinden zijn... ga d'r vanuit dat niemand me zo graag wil stalken dat ze gaan zoekfunctieën, anders helpt 't nog niet, maar ik denk dat dit wel werkt. Ben er niet heel blij mee, voel me meer Morgan.. maargoed.
Oud 10-09-2008, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Offtopic:

Haha sorry, moest even iets minder gemakkelijk te vinden zijn... ga d'r vanuit dat niemand me zo graag wil stalken dat ze gaan zoekfunctieën, anders helpt 't nog niet, maar ik denk dat dit wel werkt. Ben er niet heel blij mee, voel me meer Morgan.. maargoed.
Je ava zegt nog steeds Morgan hoor

Whaaa, m'n nieuwe huisgenoot is echt extreem leuk. Gelukkig heeft ie wel een vriendin, anders stond ik niet voor mezelf in
Oud 10-09-2008, 12:19
Thee Muts
Thee Muts is offline
Ben je even 2 weken met vakantie, hebben ze het forum bij terugkomst wéér verandert

Anyway, ben dus weer terug. Moet werkelijk alles nog na gaan lezen, dus dat ga ik lekker op m'n gemak doen de komende dagen, want we hebben gewoon nog lekker tot maandag vakantie
We hebben ook echt een super fijne vakantie gehad, veel mooie en leuke dingen gezien en gedaan en vooral alle avonden buiten bij een klein vuurtje, rosé erbij en de onwijs fijne gesprekken waren helemaal goed. Hmm ja, deze vakantie heeft ons veel goeds gebracht en ik ben heel gelukkig zo met hem <3

En nu lekker lezen! Alle reacties op spannende dingen die ik hier gemist heb, volgen nog
Oud 10-09-2008, 14:13
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
we zitten dus in t zelfde schuitje, succes.
jij ook!

gister ging helemaal zoals ik hoopte beetje gepraat, en we vinden elkaar nog te leuk om te stoppen, jeej! het voelt nog steeds perfect als we samen zijn en hij maakt me gelukkig.
maar jeez, alsof iedereen het wist dat ik even 3 dagen 'vrij' was. 2 keer uit gevraagd en een jongen die ik vaag kende vroeg opeens mn nr.
1 daarvan is best leuk, maarja he helaas!
Oud 10-09-2008, 15:11
Verwijderd
Offtopic: Hoezo is het forum voor iedereen veranderd, bij mij is de layout gewoon hetzelfde? Alleen het plaatje erboven is anders...

Hij is morgen jarig en ik heb er wel zin in, helemaal omdat Qimm en aanhang ook komen Altijd leuk om met hen hier uit te gaan!
Oud 10-09-2008, 15:40
Kitten
Kitten is offline
Ik ben weg van ahar, maar ik mail d´r nu wel veel. Dat is fijn, want anders moet ik 3 weken (24 dagen) zonder nieuws van het thuisfront. Hoewel ik gelukkig scholieren.com ook heb om me nog een beetje Nederlands te wanen. Hier spreken ze alleen maar Spaans, Engels en Frans 8-). Anyway, ik heb al wel zin om haar meer te zien
Oud 10-09-2008, 15:41
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Je ava zegt nog steeds Morgan hoor
Precies... Sterker nog: had die hele nickchange niet eens door
Oud 10-09-2008, 16:17
Verwijderd
Offtopic:
Citaat:
Het fórum mag me dan ook wel herkennen, het gaat me puur om rl-mensen die toevallig achter mijn nick zouden kunnen komen - nu heb ik een andere nick dus gaat dat hopelijk niet
Oud 10-09-2008, 16:44
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Offtopic:

Het fórum mag me dan ook wel herkennen, het gaat me puur om rl-mensen die toevallig achter mijn nick zouden kunnen komen - nu heb ik een andere nick dus gaat dat hopelijk niet

Offtopic: ja, dat snapte ik wel

OT: Aaah, so happy. Tickets naar Bali zijn geboekt! Heb er zin in...
Oud 10-09-2008, 17:29
I C U
I C U is offline
Citaat:
Same here!

OT: Damn, ook wel apart om zoiets te bespreken in de metro tijdens spitsuur... Maar goed, we gaan dit samen oplossen en ik zal 'm waar ik kan helpen. Het raakt me allemaal wel meer dan ik dacht, dat is wel duidelijk. Klote om te zien hoe iemand van wie je houdt zo in de knoop te zien. Mjah.

Oh, en ik moet vriendinnetjes gaan inplannen, anders wordt 't nooit wat!
Oud 10-09-2008, 17:29
Pluis
Pluis is offline
Meh, mijn lichaam heeft besloten dat het die leuke studiegenoot écht wil. En daardoor zit ik heel ongemakkelijk in de collegebank naast hem steeds . En als ik dan gewoon rechtop ga zitten, zit ik ongemerkt 5 minuten later weer zo raar. Dat verhaal van dat je lichaamshoudingen gaat kopieëren als je iemand leuk vindt is geloof ik op mij wel van toepassing. Maar volgens mij vindt ie mij helemaal niet zo interessant. Maar hij gaat me ook niet uit de weg als m'n arm per ongeluk expres tegen de zijne aan leunt.
Oud 10-09-2008, 19:30
Verwijderd
Goh, dit was even een klote dag.
Oud 10-09-2008, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Idd, alleen wel omdat de eerste post die ik las toevallig net daarover ging

Hier is het iig weer vaag. Vond het allemaal wel prima, tot een vriendinnetje vanmiddag over zaterdag begon. Haar vriendje had zondag met iemand anders een beetje tegen hem zitten geinen dat hij overduidelijk bezig was me te zoenen. Dat hadden ze zaterdagavond ook al bij mij gedaan en ik kon er wel om lachen, maar hij blijkbaar niet echt: hij heeft alleen maar lopen zeggen dat hij echt niet vond dat daar grapjes over gemaakt moesten worden, ed. Het is dus blijkbaar een gevoelig onderwerp bij hem ofzo. Ik snap er iig helemaal niks van
Oud 10-09-2008, 20:00
Myuki
Myuki is offline
@RockaholiC: sterkte
Oud 10-09-2008, 21:45
Verwijderd
gisteren samen fijn luxe gekookt en kaarsjes s avonds, het is fijn om dichter bij elkaar te wonen en zoals vanmiddag elkaar zomaar tegen te komen en even een ijsje doen samen<3 er is zoveel veranderd en nu, we zijn 21maanden en twee weken samen en ook dat is wennen, dat we niet meer heel erg verliefd zijn maar wel van elkaar houden. Ze is zo lief en leuk en mooi ^^:$
Oud 11-09-2008, 09:25
Iduna
Iduna is offline
De moeder van een (vroegere) vriendin is overleden. Ik hoorde het gisteren van een goede vriendin van me en vandaag kreeg ik een rouwkaart. Ik ben er helemaal stil van. Ik denk dat ik vandaag een kaart op de bus doe, maar ik weet niet wat ik moet schrijven..

edit: kaart is verstuurd.

Laatst gewijzigd op 11-09-2008 om 15:26.
Oud 11-09-2008, 10:17
Verwijderd
^ precies wat je hier nu schrijft. Dat je het ontzettend erg vind voor haar en haar familie, dat woorden tekort schieten om zoiets te omschrijven of steun te bieden. Vaak is het niet eens de tekst die op het kaartje staat, maar veel meer dat je het kaartje stuurt, dat je laat merken dat je aan hen denkt. Tenminste, dat is mijn ervaring.
Oud 11-09-2008, 11:50
Verwijderd
hij komt morgen ineens langs
Oud 11-09-2008, 12:03
Verwijderd
Gaat eigenlijk wel redelijk met me ook al is t uit. Ik ben zo blij dat we gewoon nog normaal contact hebben en dat dat waarschijnlijk wel voor altijd blijft. Ik hoef ook niet zo nodig gelijk weer iets nieuws, eerst maar es de relatie met m'n scriptie op de goede weg helpen!
Oud 11-09-2008, 13:10
Verwijderd
hmmm ik vind het zo moeilijk om interesse in iemand te houden...
Oud 11-09-2008, 14:06
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
dan was hij/zij(?) niet interessant genoeg
Oud 11-09-2008, 14:16
Kitten
Kitten is offline
Ze mist me, en ik kan er vanaf hier (Mallorca) niets aan doen . Gelukkig heb ik geen tijd om haar te missen op dit moment, anders hadden we het beide moeilijk (over schrale troost gesproken)
Oud 11-09-2008, 15:26
Drez
Drez is offline
Tis uit. Hmm, ik ben best onrustig en stresserig en voel me ´zwaar´ en dingen maar over het algemeen gaat het wel. Moet hem alleen niet toevallig tegenkomen of aan vrienden vragen hoe het gaat. Nog niet. Straks weer. Meh.
Oud 11-09-2008, 15:51
Neko*
Neko* is offline
2 jaar alweer. Het is fijn dat hij zo achter mij en ons staat, want zelf weet ik het allemaal even niet meer. Maar het komt goed, want ik houd van hem en hij van mij.
Oud 11-09-2008, 16:21
miekmuis
miekmuis is offline
Ahw, hij wil me komen verzorgen omdat ik ziek ben Om een of andere reden vind ik dat eng.
Oud 11-09-2008, 16:58
metallica
metallica is offline
Wel echt een goed gesprek gehad met m'n mams vandaag, nu nog even doen waarvan ik zelf ook wel weet dat het het beste is
Oud 11-09-2008, 17:20
Verwijderd
Ik hou van mijn nieuwgevonden oudvriendinnetje en haar vriendje.
Oud 11-09-2008, 17:38
Verwijderd
Hij is nu voor me aan het koken! Morgen 26 maanden en hij is nog steeds lieeeeeeef <3
Oud 11-09-2008, 17:39
Sherco
Sherco is offline
Citaat:
Ja, idem! Nou had hij ook geen intresse in mij, dus het maakt verder niet uit, maar het zou toch wel eens fijn zijn...
Oud 11-09-2008, 18:18
giftig kevertje
giftig kevertje is offline
Hmm vriendje spreek ik weinig, maar verder gaat het gewoon goed tussen ons.
Ik mis mijn vriendinnen heel erg, grr stomme zittenblijver die ik ben. Ze zitten allemaal in Groningen en Delft en Utrecht en ik spreek en zie ze zo weinig. Net even gebeld met de één (yay, we gaan samen naar ilovetechno<3) en met een ander bijna een uur geskypet, wat echt superleuk was want dan 'zie' je iemand toch weer eventjes.
Vanavond lekker met de brownies die nu in de oven staan in bed een slechte film kijken.
Oud 11-09-2008, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Is dingetje nog niet terug?
Oud 11-09-2008, 18:29
ST*R
ST*R is offline
Hm ik voel me vreemd en gelukkig. Heb al afscheid genomen van een goede vriendin en vandaag voor het laatst (nouja voorlopig) gewerkt en ik vind het allebei NIET leuk. Maar tegelijk heb ik ook heeeeeel veel zin om te gaan, omg ik ga al over 2 weken x1000
Maargoed ga nog wel allemaal leuke dingen doen voordat ik ga, zo sporten met 1 vd beste vriendinnetjes en daarna uit!
Oud 11-09-2008, 19:46
Verwijderd
Citaat:
na het gaat niet echt om iemand in het bijzonder, meer dat ik in het algemeen na een date of 2/3 afhaak.. (wel getypt nadat ik voor de zoveelste keer afgehaakt ben natuurlijk, ja)

@ dusjcrib

dingetje is terug, ja.. zie haar misschien morgen
Oud 11-09-2008, 19:50
Verwijderd
Citaat:
zij trouwens
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken