Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
op het brugklasfeest ging ik schuifelen met Bas, de zoon van onze mentor. En later met Stefan, een van de bovenbouwers die mee was geweest op het introductiekamp. Maar dat laatste was gewoon vriendschappelijk, ik vond hem niet aantrekkelijk.
Ze hadden allebei lang haar met krullen. |
![]() |
|||
Citaat:
Toen ik zestien ofzo was en begon met uitgaan was ik wel echt een slet op de dansvloer trouwens, ik greep altijd meteen naar tieten van dansende meisjes zonder overleg. ![]() Citaat:
||
Citaat:
Oh, ik had trouwens in groep twee ook een vriendinnetje, dus je was niet echt mijn eerste geweest. Ik heb het ook nooit uitgemaakt met dat eerste chickie, dus eigenlijk ben ik best vaak vreemdgegaan en zij waarschijnlijk ook.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 |