Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
XP heeft ook een afbeeldingen-voorbeeld-map. Niet alleen voor afbeeldingen, trouwens, maar ook voor geluid.
Citaat:
![]() Maar ik durf eigenlijk overal niet goed alleen te fietsen 's nachts, want ik ben een mietje. ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Afgelopen dinsdag is er nog iemand geliquideerd in mijn straat. Ik kwam nietsvermoedend naar huis fietsen en toen stonden er weer (2e keer dit jaar) allemaal schermen en waren er mannen in witte pakken.
De politieman op wacht wilde mij nog een boete geven voor het rijden zonder verlichting. Ik was het daar niet mee eens. Toen zei hij dat het wel oké was en mocht ik door. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar haha, boetes geven aan mensen zonder fietsverlichting terwijl je bezig bent bij een crimescene ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Toen ik vroeger in een pauperwijk woonde en er iemand van de flat afsprong waren er helemaal geen mannen met witte pakken, trouwens. Ze kwamen gewoon het lijk ophalen, gingen eventjes over de stoep met een hogedrukspuit en gooiden er wat zand op. Maar goed, er is dan natuurlijk ook geen dader he ehh.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zijn onderburen zaten gezellig met de kinders op het balkon van hun avondeten te genieten, :'). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]()
Spoiler
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 |