Advertentie | |
|
![]() |
|
Lekker luxeprobleem weer... maar ik heb het gevoel dat iedereen aan me loopt te trekken. Ik wil niet dat die ene jongen me leuk vindt, want hij is wel aardig maar het is serieus! gewoon niet wederzijds, maar hij is superblind voor dat soort dingen. En daarnaast snel verliefd.
Die andere jongen gaat dansen met een meisje dat ik niet kan uitstaan, maar dat is puur vriendschappelijk (zegt hij..) en ja we weten allebei niet wat we willen geloof ik, naja ik wil hem eigenlijk gewoon niet maar toch ben ik een beetje jaloers. Eneh ja, verder is er iemand heel interessant. Dus: ik word gek van mezelf. Oh en ik wil mijn beste vriend vaker zien. Eerst zag ik hem twee keer in de week, nu heb ik hem zo onderhand al 2,5 week niet gezien sinds ik in Amsterdam studeer (of studeer ik hier al langer?) |
![]() |
|
Morgen zie ik hem weer!
En het voelt zo goed en fijn en we smsen ziekelijk veel maar dat is alleen maar leuk! Niet te geloven hoe zoiets kan gaan! ![]() Vanavond met vriendinnetje een gezellige avond hebben. Ik heb haar ook gemist. Ik was haar kwijt aan drugs en foute vrienden. Maar nu gaat alles weer redelijk goed en dat gaan we samen vieren!! ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb mijn exvriend echt zo erg gemist deze week. Het komt volgens mij door alle mooie, sentimentele films die ik deze week gezien heb op een filmfestival. Ik zeg opeens ook elke dag tegen mijn moeder dat ik van haar houd, en ik mis mijn vrienden. Ik ben langzaam aan het veranderen in een soort week kwalletje, help
![]() |
![]() |
|
Vorige week niet fatsoenlijk kunnen slapen omdat de jongen die bij ons woont tegen mijn vriend stond te schreeuwen over hoe erg ik wel niet ben. Ik probeerde te slapen maar dat lukte niet omdat hij tot 2 uur 's nachts was blijven schreeuwen en we wonen in een heel gehorig huis. Ach ja, nu weet ik tenminste hoe hij over mij denkt. Ik vond al dat hij zo raar reageerde op de normaalste vragen. Alsof ik belachelijke dingen van hem vroeg. Maar volgens mijn vriend heb ik niks raars gedaan. Mijn vriend bleef steeds tegen hem zeggen dat hij dat soort dingen gewoon met mij moest bespreken en dat hij niet kon verwachten dat mijn vriend die problemen voor hem ging oplossen. Ik heb alles gehoord van begin tot eind. Maar dat weet die gast dus niet. Ik had besloten gewoon door te gaan met mijn leven en te wachten tot hij dan maar naar me toe zou komen om erover te praten. Maar dat doet hij dus niet. Hij negeert me nu volledig. Ik zie hem nauwelijks meer. En eigenlijk vind ik dat helemaal niet erg. Sterker nog, nu hij vrijwel nooit meer thuis is, is de rust weer terug gekeerd in het huis. Mijn vriend en ik genieten van de rust die we nu weer hebben. Als hij nog wil komen praten moet hij dat doen. Ik ben best een redelijk persoon. Maar als hij ervoor kiest mij zoveel mogelijk te ontlopen vind ik het ook best eigenlijk.
Raar dat ik een paar jaar geleden nog met hem bevriend was. Dat we hem in huis hebben opgenomen en hij niet eens de kleinste moeite doet om zich aan te passen aan ons ritme. Dat hij het belachelijk vindt dat wij het niet fijn vinden als hij midden in de nacht op zolder zijn muziek zo hard zet dat wij 2 verdiepingen lager de tv niet meer kunnen horen. Tja, relaties veranderen nou eenmaal. Op het moment heb ik wel vrede met de situatie. |
![]() |
|
Verwijderd
|
"Merk je niets aan mij?"
"Moet ik nu zeggen dat je afgevallen bent?" "Neehee, ik ben toch geen wijf." "Maar ehm, nee niet echt. Hoezo?" "Ik heb geen schuldgevoel, ik lig hier keihard te genieten." "Wat relaxed! Hoe kan dat dan?" "Nah dat is een geheimpje denk ik. Je komt er nog wel achter. Goed nadenken ok?" ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
^
![]() gaat prima, tot het woord RELATIE valt. eigenlijk hebben we gewoon een relatie, maar het heet niet zo. en ik vraag me af of het ooit wel zo gaat heten, aangezien het bij het uitspreken van dat woord al-tijd mis gaat ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Sterkte ook @ Miek trouwens! OT: Een vriend van me maakt het zich wel erg lastig. Hij had een verschrikkelijke vriendin waarmee het al tig keer over was, om vervolgens weer overnieuw te beginnen en daarna weer keihard ruzie te maken. Het wordt maar erger en er valt niet met hem over te praten, dus maak me samen met een andere vriend een beetje zorgen, maar we irriteren ons ook echt eraan. Vanavond heb ik verjaardag van een vriendinnetje en dan zijn er als het goed is een heleboel mensen die ik te lang niet heb gesproken. Heb er zin in ze weer eens te zien ![]() Oh en ik ga ook eindelijk m'n ex-scharrel weer zien na heel lang, we hebben zowaar een dag geprikt dat hij hierheen komt. Ben benieuwd hoe dat wordt... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ennn, vriendje/vriendinnetje zijn klinkt lief ![]() |
![]() |
|
Bah, ik ben moe en ik baal gewoon. Gisteren onze eerste crisis gehad, is op zich prima afgelopen maar nu zit ik in zo'n verwerkmode, ik weet niet. Daarbij ben ik echt fokking moe, gewoon écht moe. Wel was het gisteravond fijn om dat vriendinnetje te zien, het gaat wel goedkomen met ons
![]()
|
Verwijderd
|
Godver. Fijn om na zo'n gezellige avond weer lekker met je neus op de feiten gedrukt te worden aan het einde. En dit zijn nog wel m'n beste vrienden, die helemaal beter zouden moeten weten. Ik voel me nu echt ontzettend klote, zeker omdat de boodschap blijkbaar nog niet aankomt als ik boos vertrek
![]() Laatst gewijzigd op 20-09-2008 om 01:10. |
![]() |
|
Gisteren bruiloft gehad van een vriendin, was echt heel erg leuk! Super gezellig en gewoon een mooie dag! 's avonds was ook heel leuk, mijn vriendje was de enige (jonge) man die daadwerkelijk wou dansen, verder allemaal vrouwen en ouwe mannen op de dansvloer. Hij is zo cool
![]() Maar vandaag is hij er niet, hij heeft me gedumpt voor grommende auto's ![]()
|
Gister weer uit en lekker veel aandacht, en dat had ik even nodig.
Verder had hij gister een huisdiner met blind dates en ik hoop dat zijn date heel lelijk en stom was gnagna. Ik had hem laatste een best serieus smsje gestuurd, beetje jammer dat hij daar niet op reageert. Beetje jammer dat het uberhaupt geen smser is. Maargoed verder is hij wel heel leuk enzo en zie ik mn beste vriendinnetjes ws vanavond weer! |
![]() |
|
Het gaat echt met ups en downs. Leuke dingen die ik voel, klote dingen die ik voel. Dingen uiteindelijk wel snappen en andere dingen nooit begrijpen
![]() De enige 2 mensen die me echt goed kunnen helpen (denk ik) hebben zelf een relatie en ik kan me voorstellen dat ze het vast niet leuk vinden als diegene ineens veel met mij omgaat. Het is moeilijk allemaal! Vooral als je alleen bent
|
Verwijderd
|
gaat eigenlijk heel erg goed! z'n moeder + man en zusje weten ook weer dat we wat hebben, dus geen stiekem gedoe meer om z'n zusje hehe. op sociaal gebied gaat het verder wat minder, want door stage heb ik OF stage en geen tijd OF ik ben een avond vrij en helemaal ka-pot. komend weekend weer ècht quality time met vriendinnetjes, eindelijk.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Exen met borderline of iets dat er op lijkt zijn NIET leuk. Dat gestoorde wijf kwam ons om half een 's nachts uit bed bonken, de beukte zowat de ramen in, molde bijna de brievenbus, kwam vervolgens op de een of andere manier achterom en ging daar aan de deur rammelen. Ik werd er bijna bang van, zo gestoord klonk ze. Gelukkig heeft de bovenbuurman het na een telefoontje enigszins kunnen oplossen en was ze na een half uur drama eindelijk weg. En wtf, ''mijn vriendje is binnen maar hij hoort me niet'', als ik hem mag geloven heeft hij alle contact verbroken dus haar vriendje is ie al helemaal niet meer. Avond verpest ftw, woensdag of zo beter. Of over drie weken, gezien onze agenda's. Pffff.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Ik denk hè... misschien... Of laat ik het zo zeggen - hij maakt me gelukkig. Misschien is het ondertussen wel gewoon góed zo. ![]() En vannacht is het ons eindelijk weer es gelukt om fatsoenlijk te slapen in een eenpersoonsbed! ![]() ![]() |
![]() |
|
Heb vannacht vertelt dat ik het serieuzer zie dan hij. Maar ik wíl het helemaal niet zo serieus zien, ten eerste omdat hij het dus niet zo ziet en ten tweede omdat ik bijna weg ga.
Dus ik ga het gewoon minder serieus zien en negeren hoe geweldig fantastisch perfect het is als we samen zijn en hoe goed en gelukkig ik me dan voel. |
![]() |
|
Eigenlijk voel ik me best goed,
ik heb het weer goed gemaakt met een vriendin, er was een groot misverstand en ze was erg boos dus ik heb de woede maar even laten zakken en het toen goed gemaakt, wel blij om. Ze had me gemist en ik haar ook. Met vriendjelief gaat het ook goed, hij heeft vannacht hier geslapen en het was super! jammer dat hij weer vroeg weg moest vanochtend... ik voel me bij hem zo veilig, geweldig en hij maakt dat ik me echt speciaal voel. Zo fijn!! Aan de andere kant, met een paar van mijn vriendinnen gaat het heel goed, maar ik vind het zo jammer dat het niet echt klikt met mijn klasgenoten... echt jammer!!! |
![]() |
|
Nadat ik me vrijdag een beetje schuldig en claimerig voelde en hem maar ff met rust gelaten heb maar me er toch niet helemaal okee bij voelde hebben we wel echt een super fijn weekend gehad. Al met al kwam ie toch zaterdagavond nog naar het feestje met m'n collega's en ik geloof dat hij zich niet zo op z'n plek voelde maar ik vond het wel fijn dat ie er was. 's Avonds nog goed gepraat over zaterdag en het is nu wel weer goed en hij was het met me eens dat ik het alleen maar erger gemaakt had door te gaan smsen en dat het goed was dat ik hem even met rust gelaten had. Daarna onwijs fijn met hem geslapen maar vanmorgen wel door het bed heen gezakt, er was een latje gebroken
![]() ![]() ![]()
|
ierse jongens kunnen heel goed zoenen en ik denk dat ik een crush heb.
![]() en ik woon op een meidenafdeling, wat ook superleuk is stiekem. ![]()
|
het is uit. hij wilt niet samenwonen. hij is er niet aan toe en ik juist wel en het kan nu niet anders dan dat het stuk loopt. ik voel me zo verschrikkelijk.
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|