![]() |
|
Ik zou er niet al te veel op hopen dat het effect heeft......Het is gewoon een fabeltje......Als het echt zo makkelijk was, zou niemand meer wratten moeten laten wegsnijden. Ik zou het inderdaad ook gewoon houden bij Formule W. Of anders even naar de huisarts, die kan ze aanstippen met stikstof...Werkt nog beter.
|
Hier is op het exacte vakkenforum ook eens een topic over geweest, namelijk http://forum.scholieren.com/showthre...hlight=wratten
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
waarom reageert iedereen tog zo raar.
het is onder de douche dus zo vies is het niet hoor. en je wil nie weten wat voor vieze gassen en stofjes er in je haar komen als je een dagje over straat loopt. dus dan is over je voeten pissen er niks bij!!!!!!!!!!!!!!!
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
ik heb 1 keer een wrat gehad! had psies dezelfde tip gekregen binnen 4 weken wasdie weg! ochtendpies issut beste enzow! en mensen zo ranzig is het nou ook weer niet want het zijn gewoon afval stoffen avn je eigen lichaam! ut werkt iig wel guuwd ...
||
Citaat:
![]()
|
Ja het gaat dan om ochtendurine. Daar zitten stoffen in die wratten verminderen.
Wat ook helpt: een snijboon open maken, en de binnenkant van de boon tegen je wrat aan wrijven. Tenminste, dit stond ooit in het beauty-gedeelte van een magazine
||
![]() |
Citaat:
Het zóu kunnen werken. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Het is geen argument of bewijs voor de stelling dat urine voetwratten kan doen verminderen. Daarom ontging mij het nut van die opmerking. Gedestileerd water is ook steriel, maar ik vraag me af of je wratten daarvan zullen verdwijnen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Ik gebruikte eerst die Formule W, en daar werden ze kleiner van. maar je mag dat spul maar 1week gebruiken en toen waren ze nog niet weg. Dus ik aan de slag met snijbonen en een of ander plantje ![]() ![]() |
![]() |
|
Ja, ik plaste altijd 's ochtends over m'n voet heen (op m'n hiel zaten een aantal wratten die niet weg wilden gaan). Het duurde wel even, maar uiteindelijk zijn ze toch weg gegaan (eentje zit er nog, maar ik heb geen zin meer in plassen). Overigens deed ik 't niet onder de douche, maar op de wc en dan liet ik het eerst opdrogen en daarna ging ik douchen. Ik heb geen idee of dit beter is, maar het lijkt me wel, want onder de douche spoel je het meteen weer weg.
Ik vind het niet echt vies. Ja, plas stinkt wel, zeker als je weinig drinkt (dan is het geconcentreerd), maar daarna was ik me toch altijd. Weet je trouwens dat er volken zijn die ochtendurine drinken omdat 't zo gezond schijnt te zijn? Nouja, dat vind ik nou weer niet echt een goed idee (moet er niet aan denken), maar ik noem het alleen maar even. Het helpt dus echt (althans bij mij), maar ze zijn niet binnen een paar weken weg (bij mij tenminste niet). Je moet dus wel geduld hebben en het lang volhouden en iedere dag doen.
||
Citaat:
REIE
|
Is het niet gwoon makkelijker dat als je wratten hebt, dat je dan naar de huisarts gaat? Die kan ze dan aanstippen met stikstof, en dan ben je er vanaf. Ik had ook echt alles geprobeerd, ook Formule W, maar ze bleven terug komen bij mij. Toen ben ik naar de huisarts gegaan, die doet er dan met een wattestaafje wat stikstof op, waardoor de wrat wordt bevroren. Het wordt dan een (bloed)blaar, die na ongeveer 10 dagen er afvalt. Bij mij zijn ze niet meer terug gekomen. Je ziet wel een heel klein beetje een litteken, maar dat kwam ook omdat mijn huisarts per ongeluk teveel er op had gedaan. Geloof me, het is echt het makkelijkste. De eerste 10 minuten is t wat pijnlijk (alsof je je hebt verbrand), maar daarna voel je er amper meer iets van.
/\\/\\zzlz
|
het probleem is dat het dan dus wel terug kan komen en je dus soms een stuk of 6 tot 10 behandelingen moet (soms).
bij eroverheen plassen duurt 't langer, maar is het wel echt weg. een wrat is namelijk een virus.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|