![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Seks met een condoom vind ik minder prettig (eigenlijk wel irritant, ik vind het er daarnaast ook niet echt opwindend uitzien... zo'n doorschijnend rubber hoesje om de penis en moet soms een lachkik onderdrukken), maar helaas zijn mijn relaties in de regel te kort om eerst gezamenlijk een SOA test te doen (en daarna dus de condoom achterwege te laten).
Offtopic Daarnaast zijn die condooms met smaken zijn mijn inziens ronduit belachelijk. Die mogen wat mij betreft uit te handel worden genomen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Jongens met probleempjes over ongewilde erecties; http://nl.youtube.com/watch?v=JWG3mlxsuUk
Het werkt perfect! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik heb nog nooit met een smaakje gehaald eigenlijk...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die voel je (ik weet niet of je het bewust doet, maarja ![]() ![]() Ontopic Ik was (uiteraard) de meest irritante (althans dat ben ik van mening) condoom vergeten, namelijk die met ribbeltjes, nopjes en het verwarmende glijmiddel. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Dus vandaar misschien.. ik probeer het op dit forum zo min mogelijk te laten doorschemeren, maar dat lukt blijkbaar niet echt.. ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|