mijne eerste tz ?

heb ik gister gekregen vn het lkkerste meisje uit nederland .
we waren al een tijdje smoor op elkaar , en we gingen eigenlijk vndaag zwemmen . maar ging niet door omdat ze ziek was , ma ze mogt wel met me bij der thuis afspreken . zo gezegt zo gedaan , ik stap in de trein , half uur w8en op de bus :hamer:regels connexxion he .
nou k eindelijk na der toe , na 40 minuten eindelijk ben ik bij der . we lopen samen hand in hand door het bos , daar kreeg ik mijn 1ste gewone kus van der . der zouden er nog veel volgen . ong 50 . bij haar thuis , gepraat over koetjes en kalfjes:klappen:klappen:klappen:zzz
bla blabla blabla blabla blabla blabla blabla blabla blabla blabla blabla blabla blabla blabla blabla blabla blabla .wij gingen na de hangplek daar , ik vroeg der en ze zei meteen ja

,weer veel gelul bespaar ik jullie ,na 2 uur later zei ik " ik moet weer na huis loop je ff mee" zei liep mee . weer zelfde weg trug (domme keuze) weer gezoend enzo

nou wij eindelijk aan de andere kant van de straat waar de halte staat . willen we samen oversteken . vroem gaat mijn bus . nouja zeg connexxion . wij gaan dus zitten w8en op de volgende . genietend vn de muziek die uit een huis komt:lol:lol ik pak haar op de bek

vraagt ze tongen ? ik wist niet wat me overkwam . maar wel gedaan . en het was heerlijk we hebben het 5x overgedaan .
dus de perfecte date , op de perfecte dag met een perfect meisje