Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
- Ik ben twee keer naar de supermarkt geweest in de regen en daar werd ik boos van. Het dieptepunt was dat iemand bij de turkse groentenboer aan mij ging uitleggen wat het verschil was tussen een ui en een knoflook. Daarna ging ik eten met een vriendin en nu heb ik blozende koontjes van de warmte en de wijn.
|
Verwijderd
|
Gisteren heb ik de hele dag gewerkt aan een stopmotionprojectje over vadsige kinderen dat eventueel vertoond zou worden bij iets van de museumnacht, maar we hebben door technisch geneuzel de deadline niet gehaald dus gingen we na afloop maar bier drinken en swingen op een absurde band in een bluescafé. En vandaag kan ik gratis naar Club Voyeur in De Brakke Grond maar ik heb geen zin, dus ik denk dat ik maar tekenfilms ga kijken.
|
![]() |
|
![]() |
Gisteren was ik bij een vriend toen mijn beste vriendinnetje/huisgenoot belde met de boodschap dat ze dit weekend in Groningen is. Toevalligerwijs fietste ze op dat moment langs het huis waar ik was, dus kwam ze ons vergezellen. Toen zij we nog even de stad in geweest, alwaar we een krankzinnige Deense vriendin van haar tegenkwamen, waarmee ik het nog flink aan de stok kreeg. Uiteindelijk die volslagen debiel geloosd en hebben we de avond afgesloten in de Spieghel. Vanmiddag heb ik mijn voetbaldames naar de victorie geleid en nu ga ik de rest van de avond chillen aangezien ik morgen vroeg op moet. :[
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Werken was verschrikkelijk omdat ik alleen maar vrouwen van middelbare leeftijd in 't café had die alleen maar aan het zeuren waren maar wel na afloop zeiden: 'FIJN ZEG DAT ER HIER NIET MEER GEROOKT MAG WORDEN, WE KOMEN NU WEER VEEL VAKER'. Ik moest me echt inhouden om niet op elke tafel een asbak neer te gooien. Net gegeten met een vriendinnetje, even omkleden omdat ik bier over mezelf heen heb gegooid en dan naar Stekker voor een verjaardagsfeestje. Waar ik geen zin in heb omdat heel drugsgebruikend Utrecht zichzelf daar weer heel tof gaat vinden.
|
![]() |
|
ik vind dat ik veel te vroeg op ben gestaan voor een zondag
![]()
|
Gisteren eerste gig met de band. Inclusief gelul hebben we 8 en een halve minuut op het podium gestaan voor we al weer klaar waren. Veel punk verantwoorder gaat het haast niet worden. Erg toffe reacties gehad en maar een kleine fuck up. Daarna thuis ff een biertje gepakt en toen naar de Phoenix 13 om me daar de ziekte in te drinken met heel veel volk incl. de heer Warlock. Nu brak en vaanvond waarschijnlijk toch Bad Manners laten schieten.
|
Ik ben echt brak van een avond met teveel wijn. Dat doe ik dus niet meer. En alle dertigers in de stad mogen van mij ook de gracht in. Wat een achterlijke lui. Allemaal. Vandaag aan een mooi essay beginnen, mijn toefl-test (ugh) voorbereiden en ik hoop dat iemand willing is om vanavond te koken want ik heb er nu al geen zin in.
|
ik ben een weekend weg geweest in egmond aan zee met mates en het park en egmond aan zee zijn verschrikkelijk, maar we hebben ons goed vermaakt
![]() ![]()
|
Gisteren eerst ingevallen bij een band in de Kade te Zaandam. Daarna zou ik eigenlijk naar de Stubnitz in Amsterdam wat niet doorging. Daarna zou ik naar een vriend in Haarlem om op stap te gaan wat óók niet doorging. Er waren geen bekenden van me bij Stekker dus ben ik maar doorgereden naar Zwolle.
Dhr. de Hey draaide in een enórm kerk. Wel leuk, maar als je om half drie binnenkomt op zo'n feest is 't wel vreemd acclimatiseren met al die drugsgebruikers. Uiteindelijk maar vooraan gaan staan zodat ik 't publiek niet hoefde te zien, haha! Zonet Battle In Seattle gekeken, toffe film. Wel jammer van de Hollywood-wendingen, maar ach, je went eraan!
|
Weekend doorgebracht bij mijn zus, haar vriend en hun kleine in een vakantiehuisje in Egmond aan Zee. Zo'n kleine betekent 's avonds om half tien naar bed en dan om half zeven er weer uit, maar dat beviel me zowaar goed. Nu heb ik een welverdiend weekje vrij. Vanmiddag muurverf kopen en een fiets en verder heb ik geen plannen voor vandaag.
|
Ik was zaterdag roadie van het trashfolkduo van een vriend van me die moesten spelen in de Pul in Uden. Alle gratis champagne en bier ging uiteindelijk hun tol eisen en toen de feestband begon te hossen ben ik er ook maar snel vandoor gegaan.
Vandaag tentamen gehad en de rest van de dag ga ik helemaal niks, nada, noppes doen.
|
dit weekend weer stuk fillempie gemaakt, was weer tof, ben weer moe. Kan geen spaanse peper en burrito meer zien. vandaag had ik presentatie over de christenunie... yay. vrijdag weer naar m'n vriend en dan gaat de week wel heel traag.
|
Vanochtend een stomme test en ik had het daar koud en ik moest plassen en het was helemaal niet leuk. Toen aan mn essay begonnen en ik ben bijna op de helft en ik was koffie gaan drinken met mn roomie en dat is altijd fun. Nu ben ik weer uitgenodigd om rockband te spelen maar ja dat stomme essay dan.
|
Dit weekend heb ik niet gewerkt, omdat de kachels kapot waren en het te koud was om te mogen werken, dus toen heb ik maar bij m'n ouders gechilld. Vanochtend had ik eigenlijk college, maar ik voelde me zo allejezus gaar (wakkerworden van het hoesten is geen pretje) dat ik maar in m'n nest ben blijven liggen en er pas rond half 2 weer uitkroop.
Verder heb ik een site ontdekt met alles wat brits is en enigszins leuk, dus ik heb wel wat weken nodig om alles te kijken + luisteren (OMG, een radioserie van Stephen Fry uit 1987! Alles van Reeves & Mortimer! Hippies met Simon Pegg! OMG!!!!)
|
Uuf, als je donderdagavond/nacht nog niets te doen hebt... Ik draai in Metropolis s'nachts! Kom je ff buurten? Neem die soapie van je ook effe mee als je komt!
![]() Ot: De winterdepressie begint erin te hakken, gadverdamme. Ik heb nérgens zin in behalve leuke feestjes of een vriendin. De rest kan en mag me allemaal gestolen worden. Bah.
||
Citaat:
![]() ot: Ik had me voorgenomen om vanochtend echt echt echt naar college te gaan, maar natuurlijk heb ik me verslapen. Dikke bummer, want het werd gegeven door een van de leukste/boeiendste docenten. Werkgroep was wel lachen, alleen werd de openingszin van m'n essay nogal afgebrand. ![]() Wat in de UB gehangen met studiegenootje en straks even richting durp om 'dingetjes' te doen. Verder veel bankhangen etc.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ot: ik had stage, en het was eigenlijk wel leuk! feedback gekregen van collega's, en ze vonden het knap dat ik maar een week inwerktijd nodig had en dat ik dingen snel oppikte blablabla maar ik moet natuurlijk nog wel veel leren, want anders is het geen goede stage omdat je dan geen leerproces ziet huhu. vanavond ga ik vet lekker eten en m'n huisgenoot afkatten omdat iedereen hier in huis elkaar haat ![]() ![]() |
![]() |
|
vanmorgen heb ik vrijwillig bloed laten prikken voor de normaalwaarden van het bloed van gezonde mensen. en wie weet word ik binnenkort ook bloedprikker, want ze zoeken nog mensen en iemand heeft mijn naam en telefoonnr doorgegeven
![]() ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Beschrijf een moment van je dag flyaway | 10 | 31-01-2016 23:14 | |
De Kantine |
Wat saai zeg topicreeks wordt vervangen door Hoe was je dag? Missy | 0 | 30-04-2010 14:59 | |
De Kantine |
Geef je dag een cijfer. Missy | 94 | 18-12-2009 10:54 | |
Psychologie |
Je dag/een gebeurtenis laten zien door een plaatje #1 I-alone | 73 | 10-07-2004 00:47 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag. # 2 Fantôme | 500 | 27-01-2004 16:01 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag. (mix cijfer-voor-je-dag & steekwoorden) Quiana | 493 | 08-01-2004 14:10 |