Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Je hebt nog mazzel dat hij zo lang openbleef, na de eerste pagina met, samenvattend: 'Jah ik ken wel een homo, ze neuken in konten.' waren er al meer plannen om hem te sluiten!
Ik wou hem alleen nog even openlaten omdat ik hoopte op leuke serieuze reacties maar het schoot maar niet op. Dus toen dacht ik, misschien houden mensen vanzelf op met reageren, maar het was als een kakkerlak die niet dood wilde!
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*pamflet op jon's deur spijkert* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() er is hier iets irritants gaande! mijn rookmelder is om onduidelijke reden een keer van het plafond gehaald en toen heb ik hem in een kast geflikkerd. nu piept ie om de 20 seconden ongeveer, omdat ik denk dat de batterij leeg is. Maar die kast ligt bijna tot aan het plafond vol met was en oude zooi en alles door elkaar en het licht is kapot en ik kan hem niet vinden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Jullie zijn héél inconsequent in het geven van waarschuwen na offtopic gaan. Ik heb er like drie waarschuwingen voor gekregen ofzo. Ook nadat ik niet een heel topic had doorgespit om te zien dat een forumbaas eventjes en nu is het genoeg! zei. Jullie zijn echt achterlijk inconsequent.
En nee ik zeg dit niet om iets gedaan te krijgen. |
![]() |
|
Die was wel erg voorspelbaar, Lisa. Ik zag het al voor me, *maakt verwijzing naar andere FB*, jij f5'en, lezen, wijzen naar je monitor en grinniken alsof dat eindelijk bewijs is voor de incompetentie van het FB-team.
En Topdrop, omdat het zo'n faaltopic was ging het ook uiteindelijk dicht.
||
Citaat:
||
Citaat:
Omdat jullie allemaal allang weten dat je niet offtopic moet gaan kunnen we net zo goed meteen de eerstvolgende die offtopic gaat een perm geven, die waarschuwingen werken toch niet. Dat lijkt ons dan weer wat te radicaal. Of niet? ![]() Lisaah, ik bedoelde meer dat als je het zo dwarszit, wat het ook doet zo te merken, het meer nut heeft om er op M&M over te beginnen of in het topic op beleidszaken (maar dat deed je al, zie ik) dan hier in een spamtopic in discussie te gaan met een enkele forumbaas. Ik vind niet dat die situatie hier zo dramatisch is, want het is maar een forum. En het is maar een waarschuwing. Als je het die niet krijgen wilt dan blijf je maar ontopic (ook al gaat iedereen offtopic, dan reageer je niet.). Tegen de tijd dat je onterecht een ban krijgt, goed, dan is het ernstig mis. Zo erg is het volgens mij nog niet.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |