Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Ik wil dat er een brood in huis is of een broodbakblik want ik heb wel broodbakspul en dan kan ik dat in het broodbakblik doen en dat broodbakblik met het broodbakspul in de oven zetten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wil: dat mijn abonnement niet zo debiel zou zijn en ik dus niet tegen een belachelijk hoog tarief zou moeten smssen en ik wil Japans eten met vriendinnen (hé, ik ga ook Japans eten vanavond, hoera!) en knuffelend met svvriendje in slaap vallen. En dat dat laatste veel vaker kon. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wil:
fatsoenlijk foto's kunnen maken een mailtje ontvangen van een bepaald persoon bellen met een bepaald persoon (dat kan morgen!) weten hoe ik me moet inschrijven voor een keuzevak motivatie/concentratie om dat ene boekwerk te lezen dat mijn tekening af is dat mijn beltegoed zichzelf aanvult snoepen zonder schuldgevoel heel veel cd's een grote psychedelische-uilenkop-kleurenexplosie-schilderijachtig iets maken en meer tijd en minder deadlines om dat te kunnen doen een boek met tekeningen van louis wain een ook nog een portie zelfvertrouwen alstublieft. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ik wil #3 freezer | 1 | 17-02-2010 17:52 | |
Studeren |
help, ik wil toch naar de havo 17-12-1992 | 6 | 12-12-2009 18:49 | |
Psychologie |
Ik wil niet terug naar mijn oude situatie, wat moet ik doen? trophus | 11 | 25-07-2007 18:20 | |
Algemene schoolzaken |
Ik wil weer naar school! Lotske | 1 | 14-07-2007 15:13 | |
Films, TV & Radio |
Ik wil nu een film gaan kijken... °o.O LuV O.o° | 4 | 01-08-2002 11:19 | |
Psychologie |
Weet niet meer wat ik wil enzow met lang verhaal eraan vast geknoopt. Black Sugar | 2 | 26-04-2002 22:58 |