Oud 26-11-2008, 11:15
Verwijderd
200
Advertentie
Oud 26-11-2008, 11:16
Verwijderd
Maar Fizzle spoort niet. Ze zag mij ook als een vrouw.
Verwijderd
Citaat:
Maar je zegt zelf dat je ze niet download omdat ze onnodig groot zijn. Waarom zijn ze dan in de eerste plaats gecomprimeerd, slaat als een tang op een varken.
Omdat sommige mensen hun audio zonder kwaliteitsverlies willen hebben.
Verwijderd
Citaat:
Omdat sommige mensen hun audio zonder kwaliteitsverlies willen hebben.
tsja
Oud 26-11-2008, 11:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hey je hebt een nickchange gedaan!
Oud 26-11-2008, 11:22
Verwijderd
Nee hoor!

Alleen wat weggewerkt
Oud 26-11-2008, 11:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nou oke. Maar toch
Oud 26-11-2008, 11:28
Daboman
Daboman is offline
Ik moet nog een surprise maken. Maar ik ben met knutselen de grootste noob die er bestaat. Iemand nog ideeën zonder dat het al te veel knutselwerk vereist? Ik heb al gekeken in het surprisetopic, maar daar staan vooral knutsel-ideeën.

Ik had al bedacht om voor de grap heel veel enveloppen bij de surprise te doen, dat diegene allemaal enveloppen moet openmaken om het gedicht te vinden.
Oud 26-11-2008, 11:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb een keer een peperkoekhuisje gemaakt maar dan moet je wel een beetje goed zijn in dat soort dingen
Oud 26-11-2008, 11:32
Daboman
Daboman is offline
Ik heb wel ooit eens een keer een hele grote zilveren ketting gemaakt door m'n cadeau's in aluminiumfolie in te pakken. Maar ik moet het normaal gesproken vooral hebben van ideeën om te foppen. En er staat dit keer niets op het lootje wat makkelijk haalbaar is
Oud 26-11-2008, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Ik moet nog een surprise maken. Maar ik ben met knutselen de grootste noob die er bestaat. Iemand nog ideeën zonder dat het al te veel knutselwerk vereist? Ik heb al gekeken in het surprisetopic, maar daar staan vooral knutsel-ideeën.

Ik had al bedacht om voor de grap heel veel enveloppen bij de surprise te doen, dat diegene allemaal enveloppen moet openmaken om het gedicht te vinden.
Benodigdheden:

Willekeurig rieten mandje (te kopen in winkel of stelen bij oma)
4 sateprikkers
Ballon

Dan stop je je frommels in het mandje en maak je een luchballon ervan.
Oud 26-11-2008, 11:37
Daboman
Daboman is offline
Luchtballon past denk ik niet bij die persoon. Maar goed, toch bedankt voor het idee

ik zat me nu ineens te bedenken, misschien kan ik wel inpakken met tape. Schijnt dat ik rollen van 66 meter kan krijgen bij de doe het zelver.

Nog leuker zou zijn om er een briefje in te doen met gefopt, en daarin de aanwijzingen over waar het werkelijke cadeau ligt.
Oud 26-11-2008, 11:39
Verwijderd
Ik maakte altijd een doos met een dubbele bodem als ik een surprise moest maken, maar dankzij de HERE heb ik dat al heel lang niet meer hoeven doen.
Oud 26-11-2008, 11:42
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Ik maakte altijd een doos met een dubbele bodem als ik een surprise moest maken, maar dankzij de HERE heb ik dat al heel lang niet meer hoeven doen.
Hoe deed je dat dan? Een dubbele bodem valt toch gelijk op?
Oud 26-11-2008, 11:45
Verwijderd
Citaat:
Hoe deed je dat dan? Een dubbele bodem valt toch gelijk op?
Nee, dat valt niet gelijk op.
Oud 26-11-2008, 11:45
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Nee, dat valt niet gelijk op.
Hoe deed je het dan?
Oud 26-11-2008, 11:46
Verwijderd
Gewoon, een extra stuk karton vasttapen.
Oud 26-11-2008, 11:48
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Gewoon, een extra stuk karton vasttapen.
Klinkt goed.

Tape, dubbele bodem, cadeau verstoppen, veel enveloppen.

Dit wordt een leuke surprise
Oud 26-11-2008, 11:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb een keer een peperkoekhuisje gemaakt maar dan moet je wel een beetje goed zijn in dat soort dingen
Maar seriously, dit is echt heel makkelijk, en het ziet er best spectaculair uit!

Nodig:
5 ontbijtkoeken
slagroom ofzo
suiker
sinterklaasspul zoals pepernoten en schuimpjes en meer snoepgoed
speculaasjes
sateprikkers

Leg 2 ontbijtkoeken naast elkaar en 2 daarbovenop. Hol ze uit, zodat er een kadootje in past. Prik alles aan elkaar met sateprikkers. Snij de laatste koek schuin door, leg deze schuine helften boven de andere 4 koeken, zodat er een schuin dat ontstaat. Dan de hele boel besmeren met slagroom gemengd met suiker (het moet behoorlijk dik en stevig zijn), en alle snoepjes zo plakken dat er patronen ontstaan van deuren en ramen. Speculaasjes als dakpannen. Voila, klaar alweer.

Zoiets bijvoorbeeld:
Oud 26-11-2008, 11:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Jammer dat wij geen sursprises meer doen eigenlijk...
Oud 26-11-2008, 11:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nou moet ik wel zeggen dat dat koekhuis mijn enige mooie en leuke surprise ooit was
Oud 26-11-2008, 11:58
Neko*
Neko* is offline
Dat koekhuis ziet er goed uit!
Oud 26-11-2008, 12:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
De mijne was nog mooier

Maar ben de foto's kwijt
Oud 26-11-2008, 12:00
Uice
Uice is offline
Mijn moeder maakte voor mijn vader een keer een grote doos met allemaal spullen die hij kwijt was, en zijn cadeau. Dat zijn de leukste surprises. Er hoeft niet veel tijd en moeite in te zitten.
Oud 26-11-2008, 12:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja dat is idd ook leuk

Maar meestal kom ik niet verder dan een mijter/stoomboot/iglo/vieze smurrie/iets anders saais. Dus dat koekhuis was echt een grote uitzondering.
Oud 26-11-2008, 12:10
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Maar seriously, dit is echt heel makkelijk, en het ziet er best spectaculair uit!

Nodig:
5 ontbijtkoeken
slagroom ofzo
suiker
sinterklaasspul zoals pepernoten en schuimpjes en meer snoepgoed
speculaasjes
sateprikkers

Leg 2 ontbijtkoeken naast elkaar en 2 daarbovenop. Hol ze uit, zodat er een kadootje in past. Prik alles aan elkaar met sateprikkers. Snij de laatste koek schuin door, leg deze schuine helften boven de andere 4 koeken, zodat er een schuin dat ontstaat. Dan de hele boel besmeren met slagroom gemengd met suiker (het moet behoorlijk dik en stevig zijn), en alle snoepjes zo plakken dat er patronen ontstaan van deuren en ramen. Speculaasjes als dakpannen. Voila, klaar alweer.

Zoiets bijvoorbeeld:
[afbeelding]
Dat ziet er ontzettend cool uit
Oud 26-11-2008, 12:13
Daboman
Daboman is offline
In ieder geval bedankt voor de ideeën, ik ga maar s aan het werk. Even shoppen voor cadeaus & benodigdheden.
Oud 26-11-2008, 12:28
Neko*
Neko* is offline
Succes Daboman! En wel foto's posten van het resultaat!
Oud 26-11-2008, 12:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Succes
Oud 26-11-2008, 13:14
Verwijderd
Ha, helemaal vergeten. Vanavond naar die oude mannen van Status Quo.
Oud 26-11-2008, 13:16
Verwijderd
Citaat:
De VVD eist dat minister André Rouvoet (ChristenUnie) voor Jeugd en Gezin stopt met het registeren van privégegevens over schaamhaargroei, rookgedrag en condoomgebruik bij kinderen en jongeren.

Rouvoet slaat door met zijn Kinddossier, vindt de VVD Rouvoet slaat door met zijn Kinddossier, vindt de VVD

VVD-Kamerlid Ineke Dezentjé is ‘geweldig geschrokken’ van deze categorieën in het Elektronisch Kinddossier (EKD).

Artsen hebben een uitgebreide instructie gekregen hoe zij bepaalde gegevens moeten registeren. Zo moet worden aangegeven of een kind wel of geen schaamhaar heeft, en zo ja, hoe het er dan uitziet.

'Gekruld of ongekruld'
‘Geen schaamhaar’, ‘lichte of donkere beharing’, ‘gekrulde of ongekrulde beharing’ en ‘beharing volwassen’ zijn opties waaruit kan worden gekozen.

‘Gaat de schaamhaarpolitie dit controleren?’ vraagt Dezentjé zich af in het AD.
.
Oud 26-11-2008, 13:16
Verwijderd
Gaaf @ status quo dus ;x
Oud 26-11-2008, 13:18
Verwijderd
wtf registratie van schaamhaargroei
Uice
Uice is offline
Citaat:
.
Verwijderd
Echt weer een christen die zulke feitjes wilt weten hoor.
Oud 26-11-2008, 13:21
Verwijderd
Nu ga ik lunchen met pizza
Oud 26-11-2008, 13:21
Verwijderd
Je zou bijna het schaamhaar een andere kleur verven en stijlen, puur om de artsen in de war te brengen.
Oud 26-11-2008, 13:41
Verwijderd
SAAl HOOR
Oud 26-11-2008, 13:42
Daboman
Daboman is offline
Ik heb al een leuk begin:

Beste (naam),

De administratiepiet heeft een vervelende mededeling. Sint is voor (naam) aan het rijmen geweest, maar vergat steeds of hij het rijm al in de enveloppe heeft gedaan. Arme sint. Hij wordt ook ouder. Om het probleem op te lossen, heeft de controlepiet alle enveloppen met de naam (naam) erop bij het cadeau gestopt. De Sint weet echt zeker dat in 1 van de enveloppen het rijm zit. Maak je cadeautje voorzichtig open en zie dan het probleem…

Met vriendelijke groet,

De administratiepiet

Ik heb wel een beetje erg veel enveloppen
Oud 26-11-2008, 13:44
Verwijderd
Ik vond net een fietslampje in mijn tas, die ik kan opladen door een hendel heel hard rond te draaien. Spiffy.
Oud 26-11-2008, 14:04
Verwijderd
Ha! Booker T and the MG's komt naar Nederland! Kaartjes kopen!
Oud 26-11-2008, 14:10
Verwijderd
Ik ging het even googelen, en Green Onions is echt zo'n nummer dat je wel kent, maar geen idee hebt van wie en wat het is. Daar ga ik maar eens een The Best Ofje van downloaden
Oud 26-11-2008, 14:23
Verwijderd
Stax Profiles en Soul Men zijn wel gave albums, .
Oud 26-11-2008, 14:25
Verwijderd
Hang 'm High ken je vast ook wel.
Oud 26-11-2008, 14:48
Martiño
Martiño is offline

Oud 26-11-2008, 14:54
Tink*
Tink* is offline
Oh Chick Rock dat huisje is leuk!
Oud 26-11-2008, 14:55
Verwijderd
"I have a date!"

:')
Oud 26-11-2008, 15:03
Missy
Missy is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...1727450&page=3

Goed topic.
Oud 26-11-2008, 15:21
Missy
Missy is offline
Zo, geen stijlinvasie op CG, 150 gasten.
Oud 26-11-2008, 15:24
Verwijderd
OMG ik doe niet mee aan surprise maar ik wil gewoon dat huisje maken
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten