Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
[QUOTE=Quis;28285945]
R. B. mailen R. L. mailen formulier voor kamer + internet in Uppsala invullen en inleveren onderwerp specificeren + rechtsvraag bedenken vragen of L&L meetelt in derde jaar > inloopuur arrestesten goederenrecht lezen beginnen aan cd-rom voor pleiten beginnen aan structuurschets essay boodschappen doen topje ruilen afspraak huisarts maken faill.r. lezen x 2 dagvaarding afmaken lijstje Van Vliet maken Goederenrecht studeren, minstens taak 9 t/m 12 afspreken met B. mama bellen stofzuigen bestellen VoKo? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Project Kapjeswelle, plaats van de tweede toren bepalen
Is een keertje de boeken voor de opleiding losslaan om te kijken wat er nou uberhaupt in staat Project Kapjeswelle, sketchupen schetsmaquette Mythy (een vriendin) bellen Project Kapjeswelle, Ideen over hoe die torens er nu uit moeten komen te zien Mijn kamer schoon maken Project Kapjeswelle, Gelikte presentatie items maken Is een keertje weer op de Quickplace kijken FF langs bij mijn oude schooltje Shoppen Das zo'n beetje mijn programma voor de komende week |
![]() |
|
![]() |
To do today:
- Aantekeningen/hoorcollegesheets/zelfstudievragen/jurisprudentie strafrecht doornemen - Alle wetsartikelen internationaal recht markeren in wetboek - Oefentoets strafrecht maken (als ik het bestand geopend krijg ![]() - Beginnen met alles herhalen van internationaal recht - Werken aan onderzoek
|
Verwijderd
|
vandaag en morgen:
- lezen artikel sex determination - lezen artikel eukaryotic gene structure - afdrogen - was draaien - was ophangen - was opvouwen - kattenbak verschonen - stofzuigen - wc poetsen - woonkamer kuisen - kast opruimen Laatst gewijzigd op 24-10-2008 om 18:27. |
![]() |
|
- essay schrijven over 'Rime of the ancient mariner'
- kort verhaaltje schrijven over wat dan ook - Northanger Abbey lezen - verhaal van Chaucer lezen + vertalen - aantal 'hoofdstukken' uit de bijbel lezen. - Ovid-Metamorphoses lezen - leren voor linguistics toets ![]()
|
Verwijderd
|
- beeld 2 - beeld 3 - beeld 4 - beeld 5 - beeld 6 - beeld 7 - beeld 8 - beeld 9 - beeld 10 - beeld 11 - beeld 12 - omslag (verrassing verrassing) voor b.e - beeld atmosfeer - beeld atmosfeer stads gezicht met conte krijt - beeld cel, foto van flatgebouw - beeld energie - beeld filter voor t.s - icoon science fiction - icoon romantisch verhaal - icoon detective - icoon genre naar keuze - binnenwerk illustratie - aanpassen cover - plakboek houden voor theorie voor photoshop - foto kamer - foto persoon - foto dingetje - dingetje dingetje voor myrthe - kostuum halloween feest |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
+ + Tekst duiding gemaakt Laatst gewijzigd op 25-10-2008 om 15:51. |
![]() |
|
Voor deze week;
Laatst gewijzigd op 26-11-2008 om 12:00. |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 27-11-2008 om 18:09. |
![]() |
|
Dit weekend:
- Sinterklaascadeautjes (iig x2, liefst meer CD, boek, chocomuntjes of iets, verder maandag vragen) - Engels letter to the editor - Duidelijke afspraak maken over maandag met Berdien - Letterkunde verdiepingsopdracht 1880-1940 (oid) - filosofie tekst Durkheim lezen, bij tijd over ook die van Taylor In volgorde van belangrijkheid. ![]()
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 01-12-2008 om 20:01. |
![]() |
|
In 1 lijstje;
Laatst gewijzigd op 05-12-2008 om 13:31. |
![]() |
||
Citaat:
|
- bed verschonen - kamer opruimen - kamer stofzuigen - lijst vakantie maken - computer schoonmaken - gesprek voorbereiden - colleges printen - oefentoetsen printen - medicijnen ophalen - koken & eten met E.
Laatst gewijzigd op 11-12-2008 om 15:21. |
![]() |
|
- stad met S - cadeau I kopen - boeken vakantie ophalen - kerstkaartjes kopen - lv copiëren - boodschappen doen - kerstkaarten schrijven& op post - lv leren (1,2,3,4,5,6, - tas inpakken - koken&eten&afwassen - thuisfront bellen - Grey's anatomy
Laatst gewijzigd op 16-12-2008 om 06:46. |
![]() |
|
Vakantie is weer voorbij dus tijd om weer wat te gaan doen:
Laatst gewijzigd op 06-01-2009 om 20:29. Reden: dingen gedaan:) |
![]() |
|
Tadaa:
|
|
Verwijderd
|
* Met een geweldig idee komen voor de uitwerking van m'n derde stap voor idee-ontwikkeling.
* Contactsheets en selectie foto's op school afdrukken + geld op chipknip zetten om dat te kunnen doen. * A. bellen. * Mailtje van school lezen met informatie over het filmfestival. * Met B. afspreken wat we volgende week gaan doen. * Bij metaalbewerking langs gaan om te controleren of mijn werkstukje is afgetekend. * Fototoestel opladen. * Verder gaan met cultuurgeschiedenis. |
![]() |
|
- Onderzoeksverslag 2 verbeteren - Onderzoeksverslag 3 verbeteren - Onderzoeksverslag 4 voltooien - Onderzoeksverslag 4 mailen - Onderzoeksverslag 5 maken - Onderzoeksverslag 5 mailen - Onderzoeksverslag 6 maken - Onderzoeksverslag 6 mailen - Bed opmaken - Naar de apotheek - Boodschappen doen - Bankzaken uitzoeken
Laatst gewijzigd op 13-01-2009 om 13:14. |
![]() |
|
Verwijderd
|
- keuken schoonmaken - vuilnis verzamelen en buiten zetten - was sprokkelen en in een wasmand doen - en niet in de wasmachine want die is kapot ![]() - douchen - boodschappen doen - tekst & opdrachten versterferfrecht doen - tekst & opdrachten oud versterferfrecht doen - tekst & opdrachten inbreng giften doen - tekst & opdrachten berekening legitieme portie doen - samengevatte arresten lezen - samengevatte artikelen lezen Laatst gewijzigd op 19-01-2009 om 13:52. |
![]() |
|
- 11.00-13.00 studiebijeenkomst - lunchen in stad - joho halen - bed veschonen - beddengoed wassen, drogen - witte was wassen, drogen, strijken - zwarte was wassen, drogen, strijken - flessen inleveren - glas wegbrengen - boodschappen doen - naar le souk - koken, eten en afwassen - badkamer schoonmaken - kamer opruimen - stofzuigen
Laatst gewijzigd op 23-01-2009 om 18:38. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|