Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Spoiler
~~Ik heb dabo's posts door gelezen Zijn laatste post waren om coolkast 'verdacht te maken'. Toen hij wist dat hij dood zou gaan, ging hij voor coolkast. Misschien om zijn eigen hachje te redden, maar dat was niet meer mogelijk. Dus ik twijfel of hij misschien voor coolkast ging, zodat coolkast daarna niet meer verdacht zou zijn? (zo van, een wolf noemt geen wolf?) Coolkast vind ik toch al verdacht, dus ik blijf bij mijn stem op coolkast. ~~Iets anders dat opvalt is dat lisaaah en daboman constant tegen elkaar ingaan, nu kan het zijn dat lisaaah hem 'gewoon' verdacht en daboman daarna haar probeerde te verdenken of het is een opofferingsspelletje, tussen die twee. Maar dan moet ik even opzoeken wat daboman eerder heeft gezegd over het opofferen van één wolf. (en ik kan me niet voorstellen ![]() ![]() ~~ Nog iets opvallends, dat hij er vanovertuigd lijkt dat hij de bane heeft geprobeerd te eten, dus niet dat hij op iemand stemde die ook beschermd werd. Wat waarschijnlijk betekent (???) dat hij iemand heeft gegeten in die ronde die niet waarschijnlijk beschermd wordt. Ik moet er nog even over nadenken wat dit kan betekenen, maar als iemand een idee heeft? ~~ als eerste zei hij te twijfelen tussen kmk en mutsie omdat hij zich niet kon voorstellen dat basjeeh de geliefden zo snel had genoemd. Maar dat maakt opzich niet uit, want hij heeft niet echt gestemd. |
![]() |
|
Ja klopt, maar toen was het nog uit en had ik idd afleiding nodig, nu minder.
![]() ![]() Lisa ging ook fel in tegen VegS, dus dat vind ik niet per se opvallend dat ze dat ook tegen Daboman doet. Ik denk dat voor coolcast gaan niet superveel zegt, het had alsnog coolkast kunnen zijn die eraan ging en sowieso voor degene na je met de meeste stemmen gaan is altijd handig en bij mijn weten was het al redelijk duidelijk dat er mensen op coolkast gingen stemmen, dus die keuze van dabo vind ik niet zo gek. De wolven krijgen toch ook niet te horen of iemand beschermd is of dat het de bane was? Dus dat zou ook niet uit moeten maken. De wolven aten eerst pip en toen katje, why... tactiek om de sterkste spelers eruit te werken? Dan zouden het wel ervaren wolven kunnen zijn, of in ieder geval minstens 2 van de 3. Neko* of sherco zie ik wel wat in, Neko omdat ze dabo nogal verdedigde (maar thenagain het kan) en sherco motiveert ook verder niet echt geloof ik. En in het begin werd Basje vermoord terwijl bij Coolkast ook drie stonden, waaronder Sherco.
|
![]() |
Ik vond het een rare opmerking van Daboman dat het niet subtiel is om in de eerste ronde een geliefde te noemen. Wat zou daar nou niet subtiel aan zijn, wat is er het voordeel van niet meteen een van de geliefden te noemen. Maar daar kunnen we mbt het spel niets mee.
Ik heb even teruggekeken en o.a. Neko, Kunst, Sherco en VeGs hebben niet op Daboman gestemd. Misschien een beetje bekrompen om mijn keuze alleen daarop te baseren, maar ik heb verder geen idee. Omdat Kunst al een stem heeft, stem ik op haar. Het zou best kunnen dat ze verwarring probeert te zaaien, gezien haar hoeveelheid (lange) posts. Bovendien vind ik EoS niet verdacht en is hij een goede speler, dus ik ga graag met hem mee. Oh en er hebben er vast nog meer niet op Daboman gestemd, maar ik heb nu niet zoveel tijd om dat op te zoeken en aangezien er geen lijstjes zijn. ![]()
||
Citaat:
Wat ik opvallend vind is dat Lisaah zelf liever geen stemlijstjes wil, maar zich later wel aan de hand van diezelfde stemlijstjes vrij pleit. Iemand die zelf aangeeft dat stemlijstjes vertekent kunnen zijn, zou toch ook snappen dat je niet aan de hand van een stemming iemand vrij kunt pleiten? Ook al is de kans kleiner, de kans bestaat dat er twee stemmen extra op Basje waren waar wij niets van weten. Het is altijd beter om opties open te houden. Maar Dabo ligt er wel mooi uit en dat was een mooie actie. ![]() Ik vind Barabas nog steeds het verdachtst, dus mijn stem gaat naar hem. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb vanochtend al op coolkast gestemd, omdat ik niet wist hoe laat ik thuis zou zijn. ik vind het lastig op dit moment iemand uit te kiezen die ik echt eruit vind springen qua verdachtheid, en ik vind dat kunst wel een punt maakte over daboman en coolkast dus ik denk dat ik het maar gewoon zo laat.
|
![]() |
|
De uitslag, misschien komt het verhaal vanavond nog anders word het morgen.
(dat ligt eraan of LF of ik flyaways verhaal durven en kunnen aanvullen ![]() ![]() 1. Lisaaah 2. Fizzle-Fluffy 3. Trimm Trabb 4. Eye of Sauron 5. Coolkast (verrader) 6. Sterrenmeisje 7. Barabas 8. Neko* 9. Sherco 10. AllureV 11. VeGs 12. Daboman (weerwolf) 13. Pippeloen (samen met Kazet) dorpeling 14. Basjeeh (cupido) 15. Katje (tovenaar) 16. Sens 17. *Miekjuh* 18. Topdrop 19. Kopmuntkip dorpeling/geliefde 20. Kunst 21. Tink* 22. Mutsieprutsie dorpeling/geliefde Blauw = opgehangen Rood = opgegeten Groen = gestorven aan liefdesverdriet De dorpelingen hebben een goede keuze gemaakt en de verrader opgehangen. De wolven zullen nu wel link zijn... zal het ze lukken om wraak te nemen? We'll see...
Laatst gewijzigd op 13-12-2008 om 20:35. |
![]() |
|||
Jeetje, wat gaat het lekker
![]() Dan heeft de tovenaar zijn werk goed gedaan. Citaat:
In de volgende post noemt hij bewust een paar namen. Dabo maakt hij bewust verdacht, maar dat is nogal veilig, omdat die toch al flink verdacht werd en er toch wel uit zou gaan. Vraag is waarom hij Neko*, Sherco en Lisa noemt. Citaat:
Hij was geen heel ervaren speler toch? Ik denk eigenlijk wel dat er nog een wolf tussen staat; dat hij hiermee niet alleen Dabo, maar ook iemand anders veilig probeert te stellen. Dan gok ik nu op Neko*. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #54 deel 2 TopDrop | 372 | 04-01-2009 14:52 | |
De Kantine |
*plak plak plak* CTRL - V topic! Cherry Springs | 499 | 21-10-2006 15:50 | |
De Kantine |
weerwolfspel #20 Spelleider | 500 | 27-07-2006 20:01 | |
De Kantine |
Verkloot mn qoute VII Verwijderd | 500 | 08-05-2006 21:39 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #9 Spelleider! | 500 | 11-02-2005 16:48 |