Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb morgen wiskunde (werken aan PO in de mediatheek), Frans (planner, loop ik kilometers voor), Engels (planner, op schema), twee tussenuren en maatschappijleer (niks-doe-vak). En donderdag heb ik waarschijnlijk de eerste drie uur vrij, en vervolgens aardrijkskunde (op schema) en Nederlands (net toets gehad). 's Avonds een schoolfeest, de ochtend erna een brak kerstontbijt en dan vakantie.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Lieve sinterklaas, kerstman, paashaas en tandenfee,
De afgelopen jaren heb ik nooit wat van jullie gevraagd en wel namens jullie cadeautjes gegeven en jullie geholpen en beschermd, ik weet dat de wereld geen ruilhandel is maar zou jullie toch graag om een gunst vragen. Door een stom foutje heb ik mijn telefoon gewassen. Nu doet ie het niet meer, vanacht laat ik hem tussen de schoorsteen en de deur op de verwarming liggen om te drogen. Zouden jullie als het niet te veel moeite is, zo vriendelijk willen zijn om mijn kansen te verhogen dat hij het morgen weer doet? Ik heb hem namelijk echt nodig. ![]() Alvast hartelijk bedankt, en reken maar dat ik volgend jaar alle feesten extra hard vier. kusjes, Kunst! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb morgen om 12 uur een natuurkundetoets, en om kwart over 2 geef ik wat tweede klassers een uur wiskunde (of tenminste, zij werken aan wiskunde en kunnen vragen stellen als nodig ![]() En daarna zo goed als vakantie, want nog Engels mondeling (is niks voorbereiden) en wiskundetoets (maar leuk onderwerp, dus gaat prima). ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
De motor saait, de baby huilt, de dag begint en de snelweg suist. #505 Verwijderd | 500 | 24-01-2009 03:08 |