Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Fouten maken is ook menselijk. Belangrijk is dát te accepteren. In plaats van spijt hebben van dingen die je vroeger hebt gedaan, kun je beter proberen ervan te leren. |
![]() |
|
![]() |
klopt voor honderd procent. en wat ook zo is als je niet direct oordeelt beschadig je andere mensen ook nog eens minder. en dat vindt ik persoonlijk veel belangrijker. oke dat je er zelf op vooruit gaat is ook erg fijn. maar ja als iedereen dit nou zou doen zou het leven er een heel stuk kleuriger uit zien
paultje |
![]() |
|
Je kunt niet, hoe jammer dat misschien ook is, niet voorbereid zijn op heel het leven, en op alle keuzes die je ooit zal moeten maken.
Soms denk je weleens dingen die je eigenlijk niet 'behoort' te denken. Soms doe je weleens dingen waarvan je later weer spijt krijgt. Probeer er van te leren.
|
Je kunt niet op alles voorbereid zijn.
En vaak moet je eerst ervaren voordat je pas leert. Dat is nou eenmaal zo. En anyway imho is het zelfs slecht om je overal op voor te willen bereiden, want dan maak je jezelf helemaal gek ben ik bang. Laura
Laatst gewijzigd op 20-11-2002 om 15:47. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ontopic: ben het wel met je eens, maar je kan niet óveral op voorbereid zijn zoals moenbase zegt. Maar je moet ook niks uitsluiten. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dankje |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ga zo maar door. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Anders zouden mensen in de politiek ook niet over armoede bijv. mogen praten, omdat ze daar helemaal geen ervaring mee hebben en dus niet weten hoe het is om arm te zijn.. Nu even op hetgeen wat gothic zei. Ik weet niet of het waar is, ik denk dat het in sommige gevallen echt wel waar kan zijn. Zo heb je ook altijd mensen die geweldig zijn in tekenen, maar die hun tekeningen altijd afkraken om te horen dat ze wel geweldig kunnen tekenen... |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
wilke film je het laatst gezien hebt en wat je dr van vond, deel nummero 21! DanielC | 500 | 22-04-2006 18:23 | |
Drugs & Alcohol |
tips little nemo | 67 | 22-02-2005 08:12 | |
Liefde & Relatie |
MBO= afknapper voor je moeder? Verwijderd | 88 | 05-06-2003 21:37 | |
Lichaam & Gezondheid |
Bij de Gynaecoloog ?? Kirstenhe | 22 | 09-03-2003 17:55 | |
Psychologie |
Afspreken met vriend(en)/vriendin(nen), wie belt wie? Slaughterer | 23 | 30-07-2002 23:36 |