Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Wil jij een meisje die zo makkelijk met een andere gozer zoent als ze al een relatie heeft? Want als ze het met jou heeft gedaan, wie zegt dat ze het dan niet met een ander doet?
Wil je haar dan nog steeds, sta gewoon klaar voor haar, meer niet, niet opdringen, niet stoken, als het uitgaat moet dat vanzelf gaan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
ps. iedereen reageert alleen maar op tfeit dat ze een vriend heeft. dat vind ik niet de doorslaggevende reden dat hij haar met rust moet laten maar dat ZIJ zich niet goede voelde bij het zoenen met de ts wel. daar gaat het toch om.
@TS: haar mening telt ook in dit verhaal dus doe niet zo irritant en laat haar met rust.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als meisjes interesse tonen vind ik het niet zo ter zake doen dat ze een vriend hebben verder |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
vind een ander meisje leuk maar ze heeft een vriend coral1988 | 12 | 18-12-2010 21:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Liefde & Relatie |
Liefde is raar... Marsel | 30 | 19-09-2003 11:56 | |
Liefde & Relatie |
players info Kleine Tulp | 88 | 24-06-2003 11:12 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |