Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
nou, ik ben ook af:
Citaat:
![]() verdorie. we moeten al die vloppen vinden, dus dan moeten we toch wel een keer wat verder komen. grmll. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik had even gevraagd of de vuilkuil nou op het kruispunt zat of erna, en mollerator antwoordde: "erna", dus volgens mij is het zo goed. je gaat links, vindt een joker, loopt door en na de kruising zit een kuil.
[edit] niet mij in de war maken, het moet zo gewoon kloppen. wie is de volgende? als je snel bent is dinges nog online! Laatst gewijzigd op 07-02-2009 om 18:46. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 08-02-2009 om 12:31. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik heb iig geen envelop of joker gekregen
![]() alleen een valkuil. @sterrenmeisje over mijn post boven aan de pagina na jouw kaart: Ik keek verkeerd, ik dacht dat kazet was gefinished (<- of gefinisht ![]() bla |
![]() |
|
Als ik nou een heel stuk ga 'exploren' en als ik een envelop tegenkom deze laat liggen voor een volgende?
Edit: zoiets? 1e Links 1e links Einde rechts (kan niet anders) Einde rechts (kan niet anders) 1e rechts 1e rechts einde rechts (kan niet anders einde rechts (kan niet anders) 2e rechts 1e rechts einde rechts einde rechts 1e rechts 1e links 1e rechts Omkeren Einde rechts 1e links Einde omkeren 1e links Einde links 1e rechts 2e rechts einde rechts (kan niet anders) Einde links 1e rechts 1e links ![]() Om half zes ga ik 'm insturen als er dan nog geen reactie is ![]() Verzonden!
Laatst gewijzigd op 08-02-2009 om 16:42. |
![]() |
|
![]() Ik kwam hier (blauwe vak) een envelop tegen, omdat ik al zo dichtbij was dacht ik dat het wel goed zou komen en heb ik 'm meegenomen. Had ik beter niet kunnen doen want ik kwam alsnog een kuil tegen. De rest van de route die ik heb gelopen is dus veilig.
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Wie is de Mol? 2013 Martiño | 229 | 08-03-2013 21:12 | |
De Kantine |
Wie Is De Mol? #1 DeMol | 23 | 21-02-2013 19:23 | |