Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je afhankelijk bent van dat treinritje zou ik het beter plannen. Je weet van tevoren dat je gezeik krijgt in zo'n stilte coupé, dus daar moet je dan ook maar rekening mee houden. Natuurlijk zijn die mensen 'fout' en wenst iedereen ze dood maar zoiets kun je nou eenmaal niet vermijden.
OT: laatst in de winkel schreeuwde een vrouw heel hard 'blijf van m'n kind af!', maar dat bleek een grapje te zijn ofzo. Ha-ha. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: ik vind het wel fantastisch als je dan zo'n ouder echtpaar hebt waarvan je weet dat dit de belevenis is van de week ofzo en ze zich drukmaken over hoeveel minuten ze eruit moeten en en en. Zitten ze zo zenuwachtig te wiebelen enzo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat lisaaah zegt! Maar als mensen tegen me beginnen te praten. praat ik netjes terug. Als ik daar geen zin in heb, kap ik het gesprek vriendelijk af of lees ik een boek. Ik heb geen last van mensen die praten of bellen, maar sommige mensen zijn vervelend! Die gaan heel hard praten of heel hard bellen en dat is niet lief. Maar als je op vriendelijke rustige toon kunt praten mag het van mij. Ik zelf begin nooit te bellen in de trein en neem ook haast nooit op.
Ik ben wel een keer de trein uit gestapt om de zelfde trein een coupe verder weer in te stappen omdat een man tegen me begon te praten en echt zijn mond niet kon houden. Het was een saaie, vieze man met een vervelende stem. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maandag sjouwde ik door de trein met een boek en grote ergernissen omdat een groepje hysterisch gillende wijven in een vierzits achter me zat... dus ik vraag de conducteur hoopvol waar de stiltecoupé is. Hij wijst naar boven achter me, "daar!" Ik: ![]() Hij: "Oh je moet tweedeklas? Die is er niet." Ik: ![]() Hij: "Waar moet je heen? Nijmegen? Och ga er maar zitten." Ik: ![]() Dát was pas goddelijk rustig. Ik heb een hekel aan het principe van de eersteklas (vooral als je moet staan in de tweedeklas, beláchelijk dat er dan allemaal vrije stoelen zijn waar niemand op mag gaan zitten), maar nu heb ik er toch wel even van genoten ![]() |
![]() |
|
het is gewoon normaal dat wanneer je met mensen in één wereld leeft, je ook wel eens last van ze hebt, net als dat je ook plezier van ze hebt. Ik vind het zo'n onzin dat iedereen zich zoveel mogelijk probeert te isoleren om elkaar maar zo weinig mogelijk last te bezorgen. Voor mijn part voeren ze hier de afrikaanse treinen in, waar hond, kip, geit, dikke huisvrouw en stinkende marktverkoper gebroederlijk samen opgepropt in een trein zitten.
Natuurlijk begrijp ik je punt en zijn dat soort dingen vervelend, maar ik vind dat gewoon een beetje bij het leven horen en ik vind het onzin dat iedereen dan opeens stil moet zijn omdat je je anders mogelijk wel eens zou kunnen ergeren. Zo typisch zeiknederlandisch.
||
Citaat:
|
Het probleem is altijd dat verreweg de meeste mensen het zich eigenlijk niet kunnen veroorloven om luidruchtig te doen. Ze zijn namelijk óf compleet achterlijk, óf ze hebben gewoon een snerpende, oorvernietigende kutstem. Voeg daarbij de lelijke, ingeteerde rotkoppen en je hebt een prima reden om in zo'n stiltecoupe te gaan zitten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
3 dozen zitten in de trein.
Doos 1: "Ey ik heb is 'werk Breda' ingetypt in google ik ben het zo zat bij de Hema" Andere dozen reageren amper en pakken een krant. Doos 2: "Misschien ga ik net als gisteren op de krant tuffen haha" Doos 1: "Waar is het onzin gedeelte??" *zoekt onzingedeelte* Doos 1 weer: "Oh hier de contactadvertenties!" Doos 1 weer: [leest er een aantal voor over anale seks] Doos 2 nog: "Ja ey we zitten hier in een trein hoor" *ik mp3speler aandoet* Lopen ze vervolgens op Tilburg West richting Universiteit???
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Net naast me hier: Hee man. Ee Ik zat daarachter! Ja uhu Zag je me niet? mmmhhmm Kom je dan nu erbij zitten? Ja even dit Oh ga je mee lunchen zo? Juh Beetje zielig ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gisteren zat er een heel lief uitziende jongen te bellen met zijn meisje. En toen hoorde ik hem zeggen: "Ja, het is wel kut, geldproblemen, maar je hoeft jezelf niet persé te verkopen hoor, dat hoef je niet te doen voor mij."
Toen dacht ik echt zoiets van: WTF ![]() Bleek later dat hij het had over het verkopen van cd's (van haar). Had ik verkeerd verstaan ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hij was eigenlijk veel langer en veel minder gaaf, maar ik heb alleen de gave dingen min of meer onthouden dus hier hebben jullie een kortere, herschreven versie van het gesprek dat twee meisjes in de metro hadden.
> Leg het nog eens uit? < Okay. Differe.. > *onderbreekt* Difrens, difrent. < Ja. Different is 'verschillend'. Difference is 'het verschil'. > Difrens.. < Difference. > Diefrens. < Different. > Difrent. Dus difrent is 'het verschil'. Difrens is 'verschillend'. < Andersom. > Dif.. Diffe.. Difrent. Difrent is 'verschillend', difrens is 'het verschil'. Dit is moeilijk. < Helemaal niet. > Moeilijk, moeilijk.. Di.. Dif.. < Difficult. ![]() |
![]() |
|
Een heel schattig jongetje was met z'n klasgenoot aan het praten over hoe het nou moest met voetbal. Hij wilde profvoetballer worden en voetbalde nu ook al bij een wat hogere club in het dorp ofzo, maar wat nou als ie gescout werd door Feynoord. Dat zou zo'n papa nooit goed vinden
![]() ![]() Vond het zo schattig ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Afgelopen weekend moest ik echt m'n lach inhouden. Tegenover me zat een meisje van een jaar of 18/19. Haar telefoon ging en ze nam op: + 'Hey...' - '...' + 'Jij begon te schelden, jij zei 'fok jou!' nou, dan hang ik op!' - '...' + 'Ja man, fok jou!' - '...' + *lacht* - '...' + 'Fok jou, man!' - '...' + 'Je stinkt zelluf!' *hangt op* Vooral dat laatste uit de mond van iemand van 18/19 horen komen vond ik vrij geniaal ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
In de trein klonk vandaag de volgende mededeling:"Aan de reizigers die in Lier overstappen op de trein naar Turnhout, gelieve u te haasten. U hebt drie minuten!"
Eens in Lier klonk het bij het uitstappen door de luidsprekers:"Dames en heren, op spoor 3 de trein naar Turnhout heeft vijf minuten vertraging." ... |
![]() |
|
Dames en heren we komen aan te zwijndrecht...
*klik* ... *klik We stoppen hier niet maar voor degene die hier nooit zijn geweest dat was dus zwijndrecht over enkele....
||
Citaat:
![]() gister: "Dames en heren, het volgende station is station Alkmaar. Op Alkmaar zal deze trein worden gesplitst. Het voorste treindeel met het nummer **** zal doorrijden als stoptrein naar Den Helder. Het achterste treindeel, met het nummer **** zal te Alkmaar achterblijven. Wij verzoeken u dan ook, alleen uit het achterste treindeel te stappen" Normaal staat dit aangegeven op het station waar ik instap, als de trein wordt gesplitst. Maar nu niet en ik zat in het achterste treindeel. Ik en nog best veel mensen stappen dus uit om een treindeel ervoor weer in te stappen. Onwijs druk dus. Toen we eenmaal reden: "Dames en heren, het achterste treindeel is toch niet afgekoppeld. Dit gebeurd normaal wel, maar vandaag dus niet" ![]() En maandag: "Dames en heren, het volgende station is Uitgeest" mensen: "Stopt hij ook op Uitgeest dan? dan kan ik er beter hier uit *staan op* "Deze trein zal echter niet stoppen op dit station maar direct doorrijden naar Zaandam"
|
Verwijderd
|
Oh dit is al van een tijdje geleden maar ik vond het echt geniaal, dacht dat ik in een soap zat.
Achter me zat een meisje met een hoofddoek op, dus ik denk dat ze oorspronkelijk marokkaans ofzo zal zijn geweest, ook een beetje accent enzo. Ze zt te bellen. Eerst echt ontzettend pauper: Hey chick jaaaa. Ja. Blabla verhaal over hoe het ging. En toen: Ja meid als jij wraak wil nemen, moet je dat op díe manier doen. Ja. Ja dan gaat het pijn doen. Ja. Dan gaat hij bellen.... en... ja. Ja dan voelt ie het eens goed. En toen: maar waarvoor ik je eigenlijk belde: of je vrijdag meeging trouwjurken uitzoeken. Mijn nichtje en een vriendin van haar gaan ook mee? Wat? Ohja we hebben de dag vastgezet op blabla april. Ik heb de zaal al geregeld. Ja. Maar je mag het niet zeggen want anouk zegt het dan alweer daartegen en als zijn familie het op die manier weet hebben we shit jongen. Ja we gaan het over een paar weken zeggen. Ja en ook tegen mijn familie. Ja. Ja hij heeft het beloofd. Blablabla ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh!
En we zaten in Londen en gingen steeds met de metro en de haltes werden steeds omgeroepen en ikzelf en ook de anderen hadden steeds de neiging die namen van de haltes na te zeggen met dat echt britse accent ![]() Dus wij zo *heen en weer wiebel* *next stop: kensington road* (oid) En dan vooral heel overdreven zo road zeggen als reuwd. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() die neiging had ik ook in Denemarken, met hun gekke uitspraken ![]()
|
Een jongen voerde een ongelofelijk luid telefoongesprek op een extreem walgelijke toon. Het verliep zo ongeveer zo:
"Hallo Hanneke lieverd! Met Joey! Ja, hallo lieverd!" "Echt, ik ben echt heel blij voor je. Ja, de 21ste gewoon even gaan praten en dan is alles weer goed tussen jullie." "Ja, ik word wel lastiggevallen maar ik val geen anderen lastig." "Is Finn daar ook? Ja ik wilde hem bellen maar hij nam zijn telefoon niet op." "Ja? Mooi. Oké, dag lieverd!" "Ha, Finn!" Etcetera.
||
Citaat:
![]() Als je het woord voor 40% van wat geschreven staat uitspreekt, doe je het redelijk goed volgens mij ![]()
||
Citaat:
Ik had een keer met een vriendin dat wij in de trein zaten....zij had een nieuw nummer, dus ik vraag haar wat haar nieuwe nummer is terwijl ik hem op hetzelfde moment in mijn telefoon zet. Als zij net haar nummer heeft doorgegeven, horen we aan de andere kant van de coupe, ´ik heb hem nog niet helemaal, 0612345 en dan?´ de brutaliteit...maar ja te verwachten in het ov.... |
![]() |
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|