Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ooh die foto's zijn moeilijk... wij hebben er nog maar 1 ![]()
|
Mja voor de mol idd niet handig om z'n geld te laten weghalen; dan loopt ie het risico dat de dief het allemaal in de pot stopt. Mol kan beter zo duur mogelijke mensen kopen en zoveel mogelijk zelf zien te krijgen zonder het in de pot te doen. Hoeveel heb jij er eigenlijk ingestopt Laisve?
|
Ik ging voor de vrijstelling. Helaas net niet gehaald, anders had ik ook heel veel in de pot kunnen stoppen. Dus ik denk net zoveel als jij röps.
Kazet en ik hebben maar 1 plaatje gevonden. Het lijkt wel alsof we blind zijn. ![]()
|
Beste kandidaten,
Jullie zijn allemaal een uur op pad geweest om de 5 afbeeldingen te plaatsen. Als eerste kwam het team van Kazet en Laisve binnen na 35 minuten. Zij hadden een afbeelding gevonden en komen daarmee op 250 euro. Na 48 minuten komt het team van Rops en flyaway binnen, zij hebben 4 afbeeldingen goed en brengen daarmee 1000 euro binnen. Kort daarna komt het team van sterrenmeisje/Bas binnen, zij hebben alles goed en brengen daarmee 1250 euro binnen. Na precies 60 minuten komt het team van biertank/foefighter binnen. Zij hebben 4 afbeeldingen goed en brengen 1000 euro mee. Het team van kopmuntkip en coolkast, blijkt niet naar de goede eindlocatie te zijn gekomen. Na 57 minuten, staan ze met 3 goede afbeeldingen op een niet bestaande straat. Helaas verdienen zij geen geld. De pot komt van -2425 + 3500 op 575 euro! De vragenlijst wordt zo verstuurd. Jullie hebben tot donderdag 14.00 om deze in te vullen.
Laatst gewijzigd op 18-02-2009 om 15:13. |
![]() |
|
Alle afbeeldingen
Spoiler
goede antwoorden: (Soms zijn ook dingen goed gerekend als er iets anders op stond(zoals bij het Nat. Museum of als een object ook een andere omschrijving heeft) 1.Pravčická brána 2.Český Krumlov 3. Kasteel Hluboká 4. Astronomisch uurwerk Olomouc 5. zuil heilige 3eenheid 6. Pardubice 7. dvoraktheatre 8. gemeentehuis Ostrava 9. rotsenstad boheemsparadijs 10. karlstein kasteel 11. Veltrusy kasteel 12. Sedlec Ossuarium 13. Sedlec Ossuarium 14.St. Barbarakathedraal 15. skoda museum Mladá Boleslav 16. Beroun een keramiekmarkt 17. Sklarske muzeum (glasmuseam Nový Bor) 18. Gouden straatje 19. Zomerpaleis van koningin Anna 20. karelsbrug 21. Johannes Nepomucenus 22. praagse burght 23. Nationaal Museum 24. Nationaal Theater 25. Petrin Toren 26. Bierfabriek
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De spelleiding heeft de ik fout gemaakt ![]() En KMK heeft erg veel gedaan hoor! |
![]() |
||
Verwijderd
|
*high five*, jij heldin.
![]() Verder: Citaat:
LL naamzoek. Laatst gewijzigd op 18-02-2009 om 14:40. |
![]() |
||
Citaat:
|
Dat is but
![]() Ok zelfde doen als vorige keer? Team 1 - KaPip - Team 2 - - Team 3 - - Röps Team 4 - - Individu -
Laatst gewijzigd op 19-02-2009 om 13:13. Reden: ka was me voor xD |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Wie is de Mol? 2013 Martiño | 229 | 08-03-2013 21:12 | |
De Kantine |
Wie Is De Mol? #1 DeMol | 23 | 21-02-2013 19:23 | |