Hoi!
Nadat mijn verstandskies uit mijn mond is gesneden heb ik een groot gat achter in mijn mond dat ik dien te spoelen met waterstofperoxide, om infectie tegen te gaan en om te zorgen dat het netjes dicht groeit. Dit is inmiddels drie en halve week geleden en het gat is al stukken kleiner.
Het spoelen doe ik met een soort injectiespuit met een tuutje erop dat ik gedeeltelijk in het gat kan doen.
Sinds een paar dagen heeft mijn tong een hele rare (smerige

) kleur. Mijn tong is donkergrijs geworden en er zitten een donkere plekken op. Sinds een dag of twee doet mijn tong ook zeer, alsof ik achterop een soort brandblaar heb zitten.
Ik heb op internet gezocht naar bijwerkingen van waterstofperoxide en wat ik kon vinden was "een vieze smaak in de mond" en "blaasje/blaren op de tong", ik heb niks over de kleur kunnen vinden. Ik gok dat het komt door de waterstofperoxide, maar 100% zeker weten doe ik het niet.
Mijn vragen zijn nu:
- Zou het ook iets anders kunnen zijn?
- Als het door de waterstofperoxide komt, kan ik nu onderhand niet eens stoppen met dat spoelen?
- Kan ik het gat misschien ook gewoon met warm water spoelen om etensresten eruit te halen? Of is er dan toch grote kans op infectie?