Advertentie | |
|
![]() |
|
Sorry jongens, was het vergeten... topic staat ook zo vaak onderaan
![]() Mijn woorden zijn: hebben, gevormd, ronde, op, verstandig, is, jullie, dobre
|
Welke, maar, was, het, nog, vier, wel,
hebben, Slowakije, kunnen, op, vaker, kunnen, op, verstandig, heet, er van, deze, grenst, dat, eerste, plekje, enkele. opdracht dagen dit Tsjechie jullie waar Polen, is, ik, Oostenrijk, acht, hebben, gevormd, is, jij heet Even alle dubbelen gefilterd die op dezelfde plek staan. En die Tsjechische lukt niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben vanavond niet online, dus Soija zal de opdracht posten als hij vanavond online is. Mocht hij dat niet zijn dan komt hij morgen. |
![]() |
|
Je hebt die van Laisve nog niet toegevoegd, had een uniek woord 'ronde'. Of verdenk je Laisve van mol-zijn en denk je dat het een verzonnen woord is? Of ben je zelf aan het mollen
![]() Welke, maar, was, het, nog, vier, wel, hebben, Slowakije, kunnen, op, vaker, kunnen, op, verstandig, heet, er van, deze, grenst, dat, eerste, plekje, enkele. opdracht dagen dit Tsjechie jullie waar Polen, is, ik, Oostenrijk, acht, hebben, gevormd, is, jij heet ronde Maar mogen we ook woorden die we dubbel ontvangen hebben, bijvoorbeeld 3 keer, ook 3 keer gebruiken? |
![]() |
|
Welke, waar
vaker, verstandig maar, nog, wel, er, op, van was, hebben, kunnen, heet, grenst, is, gevormd het, deze, dat, dit plekje, opdracht, dagen, Tsjechie, Polen, Oostenrijk, Slowakije, acht (zelfstandig naamwoord of werkwoord?), vier (zelfstandig naamwoord of werkwoord?, ronde eerste, enkele jullie, ik, jij |
![]() |
|
Geen van tweëen, was zoveel aan het weghalen dat ik die per ongeluk ook heb weggehaald denk. En die vraag is een nee lijkt me. Alleen "is", want die staat op een andere plek.
Die zin van kazet kan nog wel wat bij denk. Ik kan alleen nergens op komen ![]()
|
De tijd is om. Dit zijn de zinnen die jullie hebben opgestuurd:
Ik vier dat jullie dit plekje hebben gevormd. goedgekeurd +500 euro Deze ronde is Polen, maar Tsjechië is verstandig. afgekeurd -250 euro Kazet en kopmuntkip hadden nog wel goede zinnen geopperd, maar die zijn niet uitgekozen, helaas. ![]() ![]() Zinnen die jullie bijvoorbeeld hadden kunnen vormen (bij het vinden van alle woorden): 1. Er zijn nu nog maar acht spelers over. 2. Dit is de eerste opdracht van ronde vier. 3. Kies verstandig het plekje, waar jij wilt starten. 4. Tsjechië grenst aan Duitsland, Polen, Slowakije en Oostenrijk. 5. Deze zin hadden jullie ook gevormd kunnen hebben. 6. Op welke dagen was Kortjakje wel vaker ziek? 7. Geen enkele persoon weet dat ik Repelsteeltje heet. De Tsjechische zin houden jullie van me tegoed (ben hem even kwijt). In totaal hebben jullie deze opdracht 2500+ 250 = 2750 euro verdiend. De pot komt op 3800 euro te staan. Flyaway wint een vrijstelling.
|
Beste kandidaten,
Ieder van jullie heeft een vlag ontvangen uit een land. Van dit land krijg je 5 nationale munteenheden. Het is de bedoeling dat jullie uit elk land een product kopen dat in Nederland normaal verkrijgbaar is. De totale prijs van alle producten mag niet boven het budget uitkomen. Per goed product en land krijgen jullie 150 euro. Bij het product moeten jullie dus bewijs leveren van de kosten van het product. De deadline is donderdagavond 21:00. LL heeft het niet duidelijk genoemd, maar ik neem aan dat de plaatjes niet gepost mogen worden, maar wel besproken. En wat betreft de munten heb ik ook geen zekerheid, dus voorlopige zeg ik dat jullie die munten zelf mogen uitkiezen als het er maar vijf verschillende zijn. Ik denk niet dat er hele dure munten zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() http://nl.wikipedia.org/wiki/Vlag_van_Micronesia |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou, ik heb de vlag van Sri Lanka, wat een pret.
@coolkast, of je doet even F5 en dan zie je dat ik ook iets nuttigs gezegd heb. @de rest: http://nl.wikipedia.org/wiki/Categorie:Landsvlag |
![]() |
|
Verwijderd
|
"De volgende munten worden gebruikt: 1, 2, 5, 10, 25 en 50 cent en 1, 2, 5 en 10 roepie."
Dus dan heb ik vijf munten van 10 roepie? 5 * (10 * € 143,65103) = € 7182,5515 Hmm, daar kun je wel een middagje van winkelen. |
![]() |
|
Deze link kun je beter gebruiken, anders moet je op elke link klikken:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vlaggen_van_de_wereld Ik heb Singapore.
|
Verwijderd
|
http://www.nieuweband.nl/producten/detail/6067/
Is dit goed? Dan kun je 2210 pakjes ceylon premiumthee kopen. Lijkt me wel genoeg, niet? |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wie is de mol? #2.1 Biertank 52 | 4 | 19-04-2009 22:42 | |
De Kantine |
Wie is de mol? Verwijderd | 500 | 22-02-2009 22:33 | |
De Kantine |