![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Ik heb zelf een blindedarmontsteking gehad en had soms een echte pijnaanval, en andere keren was er vrijwel niets aan de hand. Uiteindelijk met zo'n pijnaanval in 't ziekenhuis gekomen en toen deed duwen (en vooral loslaten) echt veel pijn, maar ik had geen koorts en m'n bloed en urine gaven ook niet heel duidelijk aan dat ik een ontsteking had, ze dachten eerst ook aan iets gyneacologisch, uiteindelijk bleek bij een kijkoperatie toch dat m'n blinderdarm flink ontstoken was.) Ik ben natuurlijk geen arts ofzo, ik weet alleen dat ik wel een blindedarmontsteking had en dat er bij mij ook veel dingen waren die niet typisch waren voor een blindedarmonsteking, dus misschien is er bij jou hetzelfde aan de hand. |
![]() |
|
Wat Andijvie zegt had ik dus ook telkens alleen uiteindelijk is er na CTscans uitgekomen dat het een chronische ontsteking is die telkens weer opzet en niet geheel doordrukt waardoor de waardes en pijn nooit "genoeg" zijn voor de artsen om te opereren (en ze opereren niet zomaar omdat er altijd risico's zijn). Vaak is thuis de pijn niet om te harden maar zodra ik in het ziekenhuis ben is het een heel stuk minder en dat is vaak echt rot hehe.
Maar zorg er inderdaad voor dat je jezelf goed in de gaten houdt, eventueel zelfs een schriftje of iets bijhouden met klachten en bij een volgende aanval gewoon zeggen dat je denkt dat het je blindedarm is, dan moeten zij er meer moeite voor doen om het te ontkrachtigen dan wanneer ze zelf opperen dat het je blindedarm niet is (snap je het nog?). Succes en beterschap!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
In hoeverre kan het iets niet-somatisch zijn? Heb je stress? Zit je niet lekker in je vel, etc? Vage pijnklachten waarbij niets somatisch kan worden gevonden kunnen ook psychisch veroorzaakt worden, en dat vind je niet met een bloedspiegeltest.
|
Verwijderd
|
Ik heb niet veel stress (iig geen van lange duur, hoogstends twee dagen omdat ik een deadline heb) en ik zit over het algemeen erg lekker in mijn vel de laatste tijd.
Overigens zeiden beiden artsen dat er wel íets is, ze kunnen het tot nu toe alleen niet nader aanduiden. |
![]() |
|
ik heb ook zoiets gehad en het was mijn nierschors! ik had al een week enorme steken, dacht ook eerst dat het mijn eierstokken waren, toen kreeg ik koorts! 41,5! toen zijn de dokters erop uitgekomen dat het mijn nierschors was..
ben je wel snel vanaf... maar je moet minstens 3 dagen in het ziekenhuis liggen.. zo was het bij mij toch |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is voor een groot deel weggezakt en lijkt zelfs helemaal ''vanzelf'' over te gaan (al heb ik wel wat homeopatische medecijnen geslikt die in elk geval tegen de pijn lijken te helpen). Ik ben niet meer naar het ziekenhuis geweest omdat ik gewoon geen zin heb weer acht uur te wachten om geen uitslag te krijgen, maar ik houd het natuurlijk wel in de gaten. Mn arts in Nederland denkt dat het toch om een soort ontsteking gaat, maar dan niet van de blindedarm. Als ik in Nederland ben ga ik bij hem langs dus dan weet ik vast meer.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Omdat er een ziektebeeld bestaat die jouw klachten eventueel zouden kunnen verklaren en die vooral voorkomt in het Mediterrane gebied. Maar gezien je antwoord is dat niet van toepassing ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|