![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
zachte cirkelbewegingen maken over je ooglid(als oog icht is natuurlijk) doet de lucht weggaan ja, ik heb het regelmatig en heb al een jaar zachte lenzen
en dat je niet scherp ziet, kan zijn doordat je ze te lang in hebt gehad ofzo en dat je ogen uitgedroogd raken(heb ik ook nog als ik ze echt te lang inhoud) in het begin mag je ze nooit lang indoen(mar dat wist je zeker al?) dus hou de lenzen goed vochtig, er bestaan druppeltjes voor die je in je oog kan druppelen als je ogen echt snel uitdrogen.. |
![]() |
|
![]() |
Ik had dus met rechter lens in me linker oog gedaan.. Dom Dom Dom
![]() ![]() In iedergeval iedereen bedankt! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Kan iemand me het beste zeggen, wat de beste manier is om lenzen in te krijgen.
Ik ben namelijk van plan om Lenzen aan te schaffen ben er namelijk al een keer voor geweest maar ik kreeg ze toen niet in. Nu wil ik weten wat de beste manier is om lenzen in te doen?? Ik heb ze nog niet maar wil ze wel graag hebben en moet dus eerst oefenen bij de hans anders. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je brengt de lens naar je oog en vlak voor de lens je oog raakt, raakt de vloeistof je oog al en floept de lens vanzelf tegen je oog. Even knipperen, even tranen (de vloeistof he) en klaar is B@RTOLI ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tis even oefenen... ik had zelf eerder vooral moeite met eruit doen, de eerste week ofzo... vond ik doodeng, gewoon in je oog vissen. Maar das eigenlijk best wel gemakkelijk dus ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ja het is in mijn ogen allemaal ingewikkeld, ben al 2x keer geweest voor lenzen en kreeg ze met oefenen nooit in dus kreeg ik ze niet mee.
Toen zag ik het eigenlijk niet meer zitten maar nu ik er nog eens over nagedacht heb wil ik het best nog eens proberen. Anders zal het wel niks meer worden. |
![]() |
|
is normaal, dat je paar keer moet knipperen met je ogen. is meestal omdat je ogen niet goed vochtig zijn of. oplossing: lens goed vochtig maken voor je ze in brengt
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Het kan ook zijn dat je te droge ogen hebt. Had ik namelijk ook: dan deed ik mijn lenzen in, en dan leek het alsof er lucht onderzat, dat ging dan na een paar keer knipperen weer weg. Maar daarna had ik elke keer zoiets van: ik zie alleen maar waziger door die lenzen. Net alsof er een waas voor je ogen zit zeg maar.
Bij mij was het geval dat ik te droge ogen heb, waardoor de lenzen niet helemaal perfect meer aansluiten, en dan krijg je dat. Kan ook zijn dat het bij jou aan iets totaal anders licht, maar misschien kan dit het ook zijn.
||
Citaat:
En wat kan helpen om ze beter in te krijgen, is ze niet recht op je oog zetten, maar beetje schuin, dan hoef je niet met vinger in oog te komen, als de rand van de lens je oog dan raakt, zuigt de rest zich vanzelf vast aan je oog. Makkelijk niet? Liefs, Angel.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Maarruh als de lens binnenste buiten zit, dan is het zicht normaal gesproken precies hetzelfde (heb ik mij door m'n opticien laten wijsmaken), alleen het zit niet lekker, je voelt ze dan.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Hoe wat een nieuw begin moest zijn, bijna het einde werd. Kraai | 27 | 26-11-2012 17:50 |