Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik had mijn post verwijderd en daarna opnieuw verzonden.
||
Citaat:
1 - halo is na het eerste deel niet meer zo goed 2 - halo wars is enorm simpel omdat het een console game is en dat zal waarschijnlijk niet werken op de pc 3 - te veel goede concurrentie. 4 - films die op games gebaseerd zijn zijn bijna altijd fail behalve als angelina jolie erin speelt |
![]() |
||
Citaat:
alle andere halo's zijn helemaal niet slechter dan de 1ste! alles is in feite verbeterd behalve voor de storyline, maar iedereen die halo 3 heeft gekocht geeft geen kut om de storyline maar om de online community en de map makers en replay dinges spellen die op filmen zijn gebasseerd zijn tot nu toe wel slecht, maar ik kijk er wel graag naar uit naar bioshock the movie. ik denk niet dat zij dat kunen fuck uppe maar wel perfect een film van kunne make concurentie zit er eigelijk niet in, mensen gaan zelfs halo wars kope en dat dus NIET spelen, want door halo wars te kopen krygt men een extra armor voor halo 3, en iedereen wilt deze natuurlijk hebben |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|