![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() EDIT: Ik keek net op Wikipedia, daar kun je meer informatie vinden over "De Droomshow:" http://nl.wikipedia.org/wiki/Droomshow O ja, en kijk ook op Hyves: http://droomshow.hyves.nl ![]() Laatst gewijzigd op 24-03-2009 om 00:00. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik was niet zo bang voor brand, maar ik rende wel ieder jaar vlak voor Oud en Nieuw schreeuwend naar beneden, in de veronderstelling dat de knallen van rotjes schoten waren en dat er oorlog uitbrak.
Oh, en ik dacht dat Oost-Duitsland een soort Auswitz was, maar dat kwam door verwarrende nieuwsitems (nou ja, voor een vierjarige) toen de Berlijnse Muur afgebroken werd.
|
Nou, ik was wel overtuigd fan van het kindeke Jezus, en ik vond dat het een meisje was.
![]() ![]() En ik mocht de tuin niet uit, maar dat deed ik toch, dus toen vertelde mijn moeder me dat de grote boze wolf achter de heg woonde en dat ik niet voorbij de heg mocht omdat de wolf dan achter me aan zou komen. Dus op een dag speelde ik in de tuin en ik wilde heel graag de straat op. Ik gluurde om het heggetje en zag geen wolf, dus ik ging op straat spelen. Toen ik bij de voordeur aanbelde en mijn heel verbaasde moeder deed open, legde ik uit dat de boze wolf boodschappen aan het doen was en ik snel langs de heg had kunnen rennen om op straat te spelen! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als kind had ik een Maja de Bij-aflevering gezien die ging over een dodelijke horzel. Daardoor ben ik jarenlang bang geweest in het donker, omdat ik altijd bang was om 'de dodelijke Emma' tegen te komen. De clue van de aflevering was juist dat die horzel niet gevaarlijk was, maar ik bleef er toch bang voor. Ik had ook een keer vlak voor het slapen een Donald Duck gelezen, waarin een stripje ging over een yeti. Daarna moest ik gaan slapen maar ik was heel bang geworden, omdat de deur van mijn slaapkamer steeds een beetje heen en weer bewoog door de tocht. Ik dacht dat dat kwam door de ademhaling van de yeti, die volgens mij in de deuropening stond (kon ik niet zien, want het was donker). Pff, wat was ik toen bang.
![]() Verder dacht ik dat van die mannetjes onder de grond bij stoplichten ook, en om de een of andere reden heb ik een tijdje gedacht dat als je op een wc-bril ging zitten er dan een klomp hersenen tegen je billen aan zou drijven. Ik probeerde er dus altijd een beetje boven te hangen. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
En ohja, mijn oom had me dus wijs weten te maken dat vlinders slagtanden hebben waarme ze je kapot kunnen bijten. Mijn ouders wisten niet dat mijn oom me dat op de mouw had weten te spelden en toen gingen we naar de dierentuin en naar de vlindertuin en toen werd ik rende ik daar rond van 'NEE NEEE NNEEEEEEEE niet bijten ik wil niet dood AQHRGHHA GA WEG!' terwijl ik als een gek vlinders probeerde dood te meppen.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
ik dacht dat de aarde binnenste buiten zat en dat je dus als je omhoog keek de andere kant van de aarde moest kunnen zien, en ik begreep nooit waarom dat niet zo was. Als ik aan mensen vroeg waarom je de andere kant van de aarde niet kon zien begrepen ze me niet.
|
Verwijderd
|
Ik wilde vroeger altijd een bril, want dat vond ik stoer. Dus ging ik heel veel tegen de zon inkijken. Heeft niet geholpen!
En ik bedacht altijd dat mijn knuffels snachts altijd levend werden, dus zette ik ze heel netjes op een rijtje neer, zodat, als ze op zouden staan, ze niet over elkaar zouden struikelen. Ik wilde ook altijd zo lang mogelijk wakker blijven, want dan zou ik dat misschien zien. Helaasch heb ik dat nooit mee mogen maken... En ik rende altijd weg, overal. Mijn ouders zijn me een keer kwijt geweest op een keramiek markt en toen zat ik heel gelukkig achter op het terrein in de zandbak. En op een camping, de mensen die me vonden zijn nog best vaak bij ons over de vloer geweest. Ik snapte nooit zo goed waar mijn ouders zich druk om maakte, ik was toch al groot en sterk? Als er gemene mensen zouden komen, zou ik die schoppen en weer teruggaan naar mijn ouders. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik was er vroeger van overtuigd dat mijn zus een pot had met toverzalf. Als ik iets stootte en het deed pijn, dan smeerde zij er wat van op en dan was het spontaan over
![]() ![]()
|
Toen ik een jaar of vier was en al een tijdje tv zat te kijken zei mijn moeder dat ik op moest passen dat ik geen vierkante ogen zou krijgen.
Ik heb een hele tijd gedacht dat dat echt kon. Toen ik een jaar of zes was ging ik met mijn moeder mee een nieuwe magnetron kopen. Bij het afrekenen zei de verkoper dat de magnetron steeds zwaarder zou worden. Ik dacht dat de magnetron dan op een gegeven moment overal doorheen zou zakken, zelfs door de vloer in ons huis. Elke ochtend was ik opgelucht als ik 'm nog gewoon op z'n plekje zag staan. ![]() (voor het geval het niet duidelijk is: de verkoper maakte een grapje, omdat als je iets zwaars lang moet dragen het steeds zwaarder aanvoelt). En ik heb mijn broertje wijsgemaakt dat hij, als hij achter de tv ging staan, zelf in beeld te zien was. |
![]() |
|
Ik zei vroeger ook altijd limolade in plaats van limonade.
Oh, met de kinderen uit mijn buurt wilden we ook altijd heksensoep koken. Dan hadden we een emmer en dan haalden we water uit de sloot en dan ging een iemand met een tak in die emmer zitten roeren terwijl wij overal onkruid enzo vandaan haalden. We waren er van overtuigd dat we dan iets konden toveren. De hele buurt was in commotie doen er opeens een luchtbel naar boven borrelde in die emmer, omg het is echte heksensoep want het borrelt helemaal! :eek!: Aww <3
|
Ik dacht dat als je in de droomvlucht in de Efteling uit je karretje zou vallen, je oneindig ver naar beneden zou vallen en dood zou gaan door uitdroging. Of je zou naar China vallen.
Ik dacht ook altijd dat iedereen op heel de wereld in een complot tegen mij zat. Misschien was ik wel de enige mens op aarde en waren de andere 'mensen' gewoon robots. Misschien wilde ze mij testen, hoe ik zou reageren op een leven, zoals het leven dat ik meemaakte. Ook dacht ik dat mensen gedachte konden lezen, dus elke keer als ik iets had gedaan wat niet mocht van mijn ouders, dacht ik er heel de dag aan, maar als mijn ouders erbij waren, probeerde ik er niet aan te denken. Ik dacht ook nog dat ik in een andere wereld (ook) leefde. Alles wat ik op deze wereld deed, deed ik ook in die andere wereld. Als ik hier bijvoorbeeld aan het tennisen was, sloeg ik in die andere wereld iemand keihard tegen zijn kop ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik dacht dat meisjes te koop waren, mijn ouders op elk moment mij dood konden laten zijn en de radiomensen speciaal voor onze radio aan het praten/zingen waren. :') En een jongen uit m'n klas dacht tot vorig jaar dat mondiale seks seks met de mond was. ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|