![]() |
|
Je kunt bijna bij elke opticien een gratis oogtest laten doen. Als daar uit komt dat je ogen niet 100% goed zijn heb je misschien een bril nodig idd, voor tv kijken bijvoorbeeld. Het ligt er aan waar de afwijking zit, of je veraf niet goed kan zien (als mensen bijvoorbeeld -1 hebben) of dichtbij (als mensen bijvoorbeeld +1 hebben).
Omdat je het zowel bij tv kijken (=veraf) als bij lezen (=dichtbij) hebt zou ik in dit geval niet weten waar je afwijking zit.. Ga gewoon een keer langs bij een opticien, dat is beter dan wekenlang met hoofdpijn rondlopen!
||
![]() |
Citaat:
die zei precies het zelfde van dat ik maar even langs een opticien te gaan. alleen voor tv en school. |
![]() |
|
![]() |
Natuurlijk kunnen ze dat ook niet. Maar je hebt een bril nodig, dus dat moet je sowieso doen, anders wordt je hoofdpijn sowieso erger, of het nou wel of niet door je ogen komt.
Waarschijnlijk gaat het wel weg hoor, maar als je een maand met die bril loopt en je hebt nog steeds hoofdpijn, dan zou je je toch moeten laten onderzoeken.. Maar ga daar maar niet van uit. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoofdpijn KleineeRenee | 10 | 27-07-2009 18:38 | |
Flora & Fauna |
hoofdpijn van konijnen? allergisch? wba | 4 | 23-03-2005 14:57 | |
Lichaam & Gezondheid |
Lang, vaak, heftige en verschillende vormen van hoofdpijn Diary of Dreams | 17 | 08-03-2005 13:51 | |
Lichaam & Gezondheid |
Pijnstiller de oorzaak van hoofdpijn ekki | 66 | 21-08-2004 13:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoofdpijn :( anonieme_teddybeer | 20 | 05-11-2003 17:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoofdpijn U-NiQ | 9 | 29-08-2003 18:38 |