Advertentie | |
|
![]() |
|
Eerste gedeelte, tot begin juli, hard studeren opdat ik volgend jaar naar Engeland kan, tussendoor nog Sonisphere en andere leuke dingen in Nederland.
Tweede gedeelte waarschijnlijk met wat vrienden op vakantie, misschien eerst nog versneld rijbewijs, maar dat moet ik nog zien. Verder klein beetje werken, en niets doen. Laten we vooral nu van het goede weer genieten, dit betekent meestal dat augustus tegenvalt. Maar wie weet.
|
Ik weet nog helemaal niet wat ik ga doen. Vriendin waar ik afgelopen drie jaar mee op vakantie ging heeft nu een vriend, dus gaat met hem op vakantie
![]() Ik wil in ieder geval een stadsvakantie, weekje of twee misschien naar Londen/Parijs/Barcelona/Rome whatever. Maar het lijkt me ook wel heul erg leuk om met de auto een roadtrip te maken, richting Frankrijk misschien. Maar dan moet ik eerst een leuk iemand overtuigen van dit briljantheid van dit plan. Hmm.
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
welke film heb je gezien? DanielC | 500 | 24-07-2010 10:40 | |
Muziek |
Laatste album downloads Ce-El-Wan | 493 | 03-07-2010 17:48 | |
Films, TV & Radio |
"In a world"........The Filmtopic Strikes Back Dinalfos | 495 | 01-02-2010 16:22 | |
Films, TV & Radio |
Beste film van 2009 verkiezing cenerentola | 68 | 03-01-2010 14:37 | |
Films, TV & Radio |
Harry Potter - deel 6 Fleurop | 64 | 15-11-2008 17:24 |