Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik wil dat mijn keelpijn weg is, dat ik mijn toetsen voor komende week allemaal ken, dat mijn stage geregeld is, mijn potentiële vriendje weer naar school komt, dat het juli was en ik wil slapehehehn.
|
Ik wil de sleutel van m'n nieuwe kamer! Ik wil dan heel snel verhuizen! Ik wil een oven, en een magnetron, en een koffiezetapparaat, en een vriezer en een goede koelkast.
|
Ik wil heeeel snel kunnen lezen, zodat ik alle romans, toneelstukken en gedichten kan lezen die ik voor morgenmiddag moet kennen. Aaaargh. Stressystress.
Verder wil ik lekker buiten zitten in 't zonnetje met m'n vrienden, muziek en bier. ![]() Volgende week...
|
Verwijderd
|
Ik wil dat de universiteit geen leuke opdrachten tussen twee nare opdrachten plant. Mógen we een keer praktisch aan de slag, heb ik totaal geen inspiratie omdat ik de omringende papers en tentamens niet los kan laten :') Morgen moet het ingeleverd zijn en ik ben nog niet begonnen. Dat wordt alvast herkansen.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ik wil #3 freezer | 1 | 17-02-2010 17:52 | |
Studeren |
help, ik wil toch naar de havo 17-12-1992 | 6 | 12-12-2009 18:49 | |
Psychologie |
Ik wil niet terug naar mijn oude situatie, wat moet ik doen? trophus | 11 | 25-07-2007 18:20 | |
Algemene schoolzaken |
Ik wil weer naar school! Lotske | 1 | 14-07-2007 15:13 | |
Films, TV & Radio |
Ik wil nu een film gaan kijken... °o.O LuV O.o° | 4 | 01-08-2002 11:19 | |
Psychologie |
Weet niet meer wat ik wil enzow met lang verhaal eraan vast geknoopt. Black Sugar | 2 | 26-04-2002 22:58 |