Oud 04-04-2009, 15:33
Tym3n
Tym3n is offline
Hee!

Ik ben een student en momenteel bezig met mijn eindscriptie (onderzoek). Voor dit onderzoek heb ik informatie nodig over frisdrankgebruik. Ik hoop dat jullie mijn enquete willen invullen. - klik gewoon op de link -.

http://www.thesistools.com/?qid=76607&ln=ned

Thnx voor de moeite
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-04-2009, 15:51
AzN
AzN is offline
Done!
Oud 04-04-2009, 16:27
Stefanie
Stefanie is offline
Done.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2009, 18:00
blablatje
blablatje is offline
Ingevuld!
Een paar opmerkingen:
De vraag over welke prijs je van bubblekeeper verwacht is heel moeilijk te beantwoorden als je niet weet of het een vast product is, bv. een soort flessenstop, of een product dat 'op raakt'.
Met de laatste vraag was ik erg lang bezig en het lijkt mij niet heel relevant, kun je niet beter vragen naar wat voor soort websites iemand regelmatig gaat? (bv. nieuwssites, forums, blogs, wetenschappelijke websites. etc). Maar dat zul je nu al wel niet meer kunnen veranderen.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2009, 18:21
remy476
remy476 is offline
Rare enquete, maar gedaan
Oud 07-04-2009, 10:52
31337
31337 is offline
Zie het verband niet tussen frisdrank/prikhoudende producten en de krant die ik lees of website ik bezoek...

Maar heb hem ingevuld.
Oud 07-04-2009, 11:19
Verwijderd
Ik snap niet wat ik bij vraag 8 in moet vullen.

En ik vind het een zeer onduidelijk enquete. Ik denk niet dat je uit de antwoorden een conclusie kan trekken, want de vragen zijn soms echt te vaag.
('t Gaat bv. ineens over de Bubblekeeper zonder dat duidelijk is wat dat ding precies is, ja, 't zorgt ervoor dat prik in je drinken blijft, maar is verder is het héél vaag.)
Met citaat reageren
Oud 07-04-2009, 11:33
wup
wup is offline
done, maar zoals gezegd, beetje raar. Vooral die prijs die je moet invullen, per hoeveel is dat bijvoorbeeld? Als je er 20 flessen mee kan goedhouden dan natuurlijk meer dan wanneer je het maar voor 1 fles kan gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2009, 12:48
WolterB
WolterB is offline
Vraag 8/12/13 kan ik niet invullen omdat ik geen idee heb hoe die bedoeld worden.

Je vergeet 'Bubblekeeper' te introduceren, waardoor het voor degene die het invult een onduidelijke overgang wordt.

Heb de enquête niet verstuurd.
Oud 07-04-2009, 20:05
blablatje
blablatje is offline
Citaat:
Zie het verband niet tussen frisdrank/prikhoudende producten en de krant die ik lees of website ik bezoek...

Maar heb hem ingevuld.
dat lijkt me vrij simpel, hij wil weten waar hij reclame moet maken.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2009, 13:16
Tym3n
Tym3n is offline
Bedankt voor de reacties tot dusver. Even ter verduidelijking; het totaal van 10 punten verdeelt men over de opties. Bijv. 5-3-2-0-0 of 1-7-0-2-0.

Ik begrijp dat de enquete wat vaag is maar dit heeft te maken met concurrentiegevoelige informatie. Ik heb nog een aantal enquetes nodig dus hoop ik op nog meer medewerking!

Wat betreft de onderste vragen; deze geven aan hoe de potentiële doelgroep te bereiken is, of (zoals al terecht is opgemerkt) reclame!

Alvast bedankt, Tym3n
Met citaat reageren
Oud 14-04-2009, 14:42
Verwijderd
Dat verdelen van die 10 punten is onduidelijk; ik zou niet weten hoe ik die punten moet verdelen. (Ik begreep wel dat ze verdeeld moesten worden, maar absoluut niet hóe. Ik snap dat je als je meer literflessen koopt je literflessen een hoger 'cijfer' geeft dan bv. halve literflessen, maar wat is dan bv. het verschil tussen een 6 voor literflessen en een 4 voor halve literflessen of een 7 voor literflessen en een 3 voor halve literflessen? Ik vind 't héél onduidelijk.)
Met citaat reageren
Oud 15-04-2009, 16:04
palindrome
palindrome is offline
@ TS: En zo wil jij afstuderen? Ik zou toch eerst je vragenlijst wat aanpassen...

Wat voor studie doe je?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten