Oud 16-04-2009, 15:46
roosje 1994
roosje 1994 is offline
Ik heb begin deze maand in Belgie een abortus gehad
kan er niet over praten maar het was vreselijk ik heb alleen nog maar ruzie met me moeder.
Het was een dag opname in een kliniek eerst werd ik gewogen toen bloeddruk gemeten en een klein prikje in mijn vinger.

Dat viel allemaal wel mee toen moest ik op een tafel liggen waar ze met een apparaat over mijn buik gingen ik hoorde zelfs het hartje kloppen toen kreeg ik een naald in mijn arm.

Ik kreeg toen een infuus waar ik draaierig en slaperig van werd dat ging zo snel in het bijzijn van mijn moeder hebben ze me toen uitgekleed schaamde me zo.
Toen kreeg ik via het infuus een middel waar ik super misselijk van werd kreeg vreselijke buikkrampen deed super veel pijn.
Om de vijf minuten kwam er een zuster langs die met haar vingers heel diep in me ging dat deed zo veel pijn.
Na en half uur hebben ze me een andere kamer in gereden waar ik weinig meer van weet.
alleen dat ik gehuild heb toen ik in die stoel lag en ze die tang plaatste wilde niet dat me moeder mee ging maar ze is er gewoon bij gebleven ik ben zo boos en verdrietig.

xx roos
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-04-2009, 15:51
Balance
Balance is offline
Hmm een abortus lijkt me een hele nare ervaring. Ik kan me voorstellen dat je er verdrietig van bent.
Wat zou je graag willen met dit topic? Zoek je mensen met een zelfde ervaring, wil je tips over hoe je er mee om kan gaan, wil je over de ingreep zelf iets weten, of iets anders? Dan kan ik het op het juiste subforum zetten.
Alleen een topic met een mededeling (zoals deze) gaat anders dicht namelijk, daar kan de rest niet zo veel mee.
Oud 16-04-2009, 16:00
T_ID
T_ID is offline
Beetje een raar verhaal. Abortus wordt uitgevoerd onder verdoving, dus hoe kan er sprake zijn van pijn? Is dit verhaal wel echt?
Oud 16-04-2009, 17:47
Balance
Balance is offline
Ik heb geen ervaring ermee en weet dus ook niet of dit waar is of niet. Laten we er vanuit gaan dat dit waar is.

De TS heeft mij laten weten dat ze graag van andere meiden wil horen hoe zij het hebben ervaren.
Omdat het meer over de psychische kant van een abortus gaat, verplaats ik hem even naar Psych.
Oud 17-04-2009, 09:38
Verwijderd
Citaat:
Beetje een raar verhaal. Abortus wordt uitgevoerd onder verdoving, dus hoe kan er sprake zijn van pijn? Is dit verhaal wel echt?
Oh een kennis/vriendin van mij heeft abortus moeten laten plegen en dat kan écht veel pijn doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten