17-04-2009, 12:41 | ||
Citaat:
En als de hooikoorts dan toch toeslaat, kan je Pollinosan neusspray van A.Vogel gebruiken, geen bijwerkingen en het helpt snel! Ook een beetje vette creme Bioforce in je neus smeren werkt goed; je hebt dan een soort natuurlijke barriere tegen de pollen (zie ook http://www.avogel.nl/webwinkel/produ..._neusspray.php) Succes, Krista (ik werk bij A.Vogel) |
28-04-2009, 21:44 | |
Ik heb het bijna de hele dag door verschrikkelijk benauwd gehad (heb astma). Wellicht ook door de pollen? Wel vreemd dat ik daar altijd last van krijg juist als het regent. Verder doet m'n buik al een paar dagen raar. Hoop dat dat gauw beter wordt.
03-05-2009, 11:15 | |
O, ik was niet de enige met hooikoorts, zie ik Heb me helemaal suf geniest laatst, maar nu is het weer een beetje beter. Heb nog steeds last van mijn voet omdat iemand daar een paar weken terug finaal op is gaan staan, en ik moet zaterdag afdansen, dus hopelijk is het dan toch wel echt over. Verder gaat het op dit moment prima, al heb ik een beetje last van mijn keel. Dorst en te lui om drinken te halen
03-05-2009, 11:48 | ||
Citaat:
OT: Ik ben weer helemaal beter, ook het hoesten is ongeveer voorbij. Ik heb lichamelijk gezien niet te klagen op dit moment. |
04-05-2009, 15:51 | |
Wiihoe, heb een zalfje wat wél helpt tegen die schouderpijn . Pijn is niet helemaal weg, maar het is een stuk minder. En de nagel die ik laatst doormidden heb gesneden is weer bijna helemaal goed gegroeid. Was erg bang dat er iets mis zou gaan, maar gaat dus goed. Vrijdag naar de tandarts voor een gaatje en een vulling die opnieuw moet, maar heb al een week een enorm zere kaak, dus vrees voor het trekken van mijn verstandkiezen ofzo...
|
06-05-2009, 11:04 | ||
Citaat:
Maar ik wil best even melden dat ik op dit moment geen maagpijn heb
06-05-2009, 12:02 | ||
Citaat:
Ik heb van de week in m'n vinger gesneden en ik heb nu nog een wondje. Verder gaat het prima.
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik weet niet wat ik hier mee moet. Mensch | 3 | 19-02-2011 22:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoe voel jij je op lichamelijk gebied? Verwijderd | 152 | 07-09-2005 18:40 | |
Liefde & Relatie |
Relatie beste vriend en vriendin DT | 10 | 13-01-2004 15:18 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Homo-discussie België J. Geelman | 137 | 12-01-2004 16:01 | |